Diskuze

Dostavba Pražského okruhu je na prvním místě, říká Petr Dolínek

Dostavět Pražský okruh i dálniční síť. To jsou priority pražského lídra ČSSD pro sněmovní volby Petra Dolínka. Chce také zlepšit dostupnost bydlení a změnit pravidla pro budování veřejně prospěšných staveb.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

S35t89a55n 55N66o85v29á83k

10. 10. 2017 12:12

"Chtěl bych, aby bylo v zákonech více bráno na zřetel, že hlavní město má své specifické potřeby. Přitom ho ale nechci zvýhodňovat oproti jiným regionům."

Mluví česky? Na první pohled mi to tak připadá...

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
KN

Pane Dolínku, proč Vám nevěřím? Co jste za ty 4 roky jako odpovědná osoba na MHMP za dopravu udělal? Jo, aha modré zóny;-(. Porovnejte krátce své tehdejší sliby a současnou realitu. Děkuji odejděte.

3 0
možnosti
AD

Zajímalo by mne co pán pro okruh udělal? 4 roky utekly a nekoplo se do země! Místo toho díky němu kolabuje Praha díky zablokovaným ulicím a nesmyslným tramvajovým zastávkám v cestě od Francouzské, přes Bělehradskou, Plzeňskou, atd.

Pan Dolínek přinesl jen katastrofy..

2 0
možnosti
KLI

Zase jen osobní doprava. Jediné smysluplné je okamžité vybudování trasy D metra. Komunisti by jej vybudovali již v letech 1992 - 1996. A to se jezdilo v MHD jen za Kč 4,-. Proč to dnešní harvardi nedokážou ???

0 0
možnosti

P42e33t81r 23Č87e92r36m22á31k

10. 10. 2017 11:40

Ne jen ale především. Dluh na straně infrastruktury pro osobní dopravu je mnohonásobě větší než na straně hromadné dopravy, což v kombinaci s tím že zastoupení v rámci populace u mhd dlouhodobě klesá a naopak zcela nezpochybnitelně roste na straně osobní dopravy znamená jasnou prioritu pro dobudování infrastruktury osobní dopravy. To samozřejmě nijak nevylučuje současné budování metra, prostředky na to jsou.

1 0
možnosti
JK

Ten za ty roky na magistrátu taky pěkně ztloustnul...

4 0
možnosti
MP

Takto vypadá učebnicový socan.

2 0
možnosti
BE

Sliby se slibujou blázni se radujou stále platné přislovi;-O

1 0
možnosti
P"E

Výborně pane Dolínku R^, ještě bych uvítal linku MHD 173 v úseku ČHECOVA ČTVRŤ - Na Beránku - Točná - Písnice - Sídliště Písnice - Pavlíkova - Chýnovská / Nové dvory - Čechtická - Novodvorská - Sulická - Zálesí - Nemocnice Krč - Nad Rybníky - Poliklinika Budějovická (C) - Na Strži - Sídliště Pankrác - Jezerka - Kloboučnická - Bohemians - Krymská - Jana Masaryka - Blanická - Jiřího z Poděbrad (A) - Siwievova - Opletalova - Masarykovo nádraží (B) - Korunovační - Hradčanská (A) - Kafkova / Vítězné náměstí - Prašný most - Pohořelec - Malovanka - Stadion Strahov - Hřebenka - Újezd - Národní divadlo - Národní třída (B) - Lazarská - KARLOVO NÁMĚSTÍ (B).

0 1
možnosti
PS

Neblázněte, na Karlovo náměstí přece chce Krnda poslat vlaky.;-D Velikým tunelem...

2 0
možnosti
ON

za dobu vládnutí ČSSD, ANO a Trojkoalice (zelení KDU, starostové) ....se doprava v Praze výrazně zhoršila .... a přitom zrovna Dolínek má celou dobu dopravu pod palcem ....

8 0
možnosti

To je sice na jednu stranu pravda, na druhou je potřeba mu přiznat že se právě on musel prát se zelenýma ekofašistama nejvíc, aby se blázni jako Stropnický nebo Kolínská dostali až do rady se nikdy předtím nestalo. Takže to sice moc nikam neposunul, ale zase zabránil hodně věcem co by jinak pumpičkáři rádi prosadili. Zhruba v stylu mezi slepými jednooký....

5 0
možnosti
ML

Další slibotechna co loví na sladké řečičky a Praha se stále dusí v náporu aut. Kdo věří tomu, že něco udělá tak spadl z měsíce jako on. Zregulovat automobilovou dopravu v Praze tak, aby byla smysluplná, praktická a účelová není jen o řečičkách, či představách, ale i o hodně, hodně velkém balíku peněz a kde ho chce vzít, když na to město zdaleka ani nemá. Ty jsou rádi , že z rozpočtu flastrují to co je . Ať jasně řekne kde si chce legálně vzít peníze , kolik bude neměnná konečná částka a kdo to vlastně zaplatí !! Kecy , kecy , chybí skutečná fakta a podklady , sliby nejsou podloženy jasnými a nezvratnými údaji. Vše jsou jen konspirační teorie. A krom toho samotný okruh ale problém dopravy neřeší. Co ten zbytek kde je zbytek obslužnosti a dopravy v Praze , který je zastaralý, nemoderní, pomalý a už nyní dost špatně průchozí. Stále jsme 10 let pozadu oproti potřebám a aktuální řešení jsou spíše vrážením klínů, než zprůjezdnění.

2 0
možnosti