Diskuse k článku

Praha otevřela tři záchytná parkoviště, řidičům nabídnou 530 míst

Praha dnes otevřela tři parkoviště P+R s kapacitou 530 míst, udělala je z původních ploch pro odtažená vozidla a fungují zatím v testovacím režimu. Jsou na Kotlářce v Praze 5, Písnici v Praze 4 a na Švehlově v Praze 10.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35a91n 70B17u46b50i68k 9442331492347

Volby se blíží - a protože se za 3 roky příteli Dolínkovi nepovedlo zřídit jediné P+R, tak vyhodili TSK z jejich odstavných parkovišť. Dočasně. Do komunálních voleb v příštím roce, pak je TSK dostane zpátky.

A je to, jak říká Pat a Mat

+8/0
13.10.2017 9:29

P27e78t85r 34V66o52n94d60r86a26c18e96k 7775971483180

Tak tohle vymyslela nějaká ,,hlavička ,, - mě jen zajímá, kdo tam má jako parkovat ??

Pro Pražáky to parkoviště není, protože maximální doba stání je 12 hodin a parkoviště je nehlídané ...

A pokud pojede rodina do Prahy, tak za MHD dá 330kč - no a to si raději dojedu kam potřebujji a nebudu odstavovat auto na kraji Prahy :-P

+3/−2
13.10.2017 5:09

L93a76d79i59s53l76a98v 11B67u13r14d66a 2987294788245

Jasně, a ta rodina v Praze zaparkuje bez problémů kdekoliv, a navíc zadarmo, že?

+1/0
13.10.2017 13:56

J73a89n 84D23l20o86u55h32ý 8766370883290

spíš je tam problém napojení na metro...

0/0
24.10.2017 12:47

V27l94a91d19i97m42í74r 67N52e89j80e50z78c84h66l62e48b 3381605661477

Od té doby, kdy se v Praze brutálně rozšířily modré zóny, se téměř nedá najít volný plac. Vše, co se dá je obsazeno nepražskými auty, jejichž řidiči se snaží zaparkovat někde, pak teprve přesednout na MDH. Z tohoto hlediska je 530 kapka do louže. V civilizovaných končinách tento v podstatě urbanisticko-sociologický problém umějí vyřešit sofistikovanými levnými parkovacími možnostmi na okraji měst.

+8/0
12.10.2017 19:35

J92a32n 87V22o34j96t17í30š57e81k 6252861795826

Tohle není levná parkovací možnost na okraji města? ;-D

+6/−1
12.10.2017 19:53

P71e21t94r 68Č66e54r21m71á82k 9198435449350

To opravdu není ;-D

+1/−5
12.10.2017 20:09

J30a91n 83V48o75j31t81í34š71e14k 6952721445666

A co konkrétně to není? Levný nebo parkovací?

+1/−1
12.10.2017 23:25

P46e94t18r 64Č62e98r12m93á51k 9538685939220

No vlastně ani jedno... Plně chápu snahu magoše nevyužité a prázdné plochy nějak rychle a levně využít, ale praktický přínos to nemá. Kdo by jako asi odstavoval auto v Záběhlicích? Nemá to žádnou logiku, kdyby to bylo na okraji města a suplovalo to alespoň částečně P+R tak dejme tomu, ale představa že se mimopražský řidič probohuje přes všechny kolony až dovnitř města a pak odstaví auto a pak bude x krát přestupovat aby se dostal o pár ulic dál?

+1/−1
13.10.2017 0:13

J35a31n 49V78o78j89t71í85š37e72k 6422481655966

Jakejch pár ulic zas... To musíte každej komentář psát takhle manipulativně? Dneska se s váma hádat nebudu, tohle mi za to nestojí.

0/−1
13.10.2017 1:04

P57e10t16r 97Č94e31r86m74á75k 9748535799440

No pár ulic, si jako myslíte že každý potřebuje jet doprostřed Václaváku? Ze místa kde je je to parkoviště jsem na Vinohradské za 7min, za tu doby nestihnu ani zajet na to parkoviště a čekat na mhd. O tom tu mluvím, že dělat záchytné parkoviště uvnitř Prahy nemá žádný efekt.

0/0
13.10.2017 9:55

J33a35n 50V40o79j81t19í55š13e32k 6352271825726

A kdepak na tý Vinohradský zaparkujete a kolik vás to bude stát?

A pár ulic je samozřejmě nesmysl a dotaz na Václavák je "argument" stejně manipulativní. Praha se teda skládá ze Záběhlic a Václaváku, jo?

Nakonec to parkoviště už existuje, Praha ho k svýmu původnímu účelu nepotřebuje, tak není nic jednoduššího, než ho otevřít veřejnosti a prostě vyzkoušet, jestli o něj bude zájem. Když ne, tak není nic jednoduššího, než ho prodat nějakýmu developerovi, kterej tam postaví byty. Nechápu, proč máte potřebu kritizovat i takhle elementární rozhodnutí.

+3/−1
13.10.2017 10:16

P80e18t31r 74Č25e96r11m53á93k 9448545739710

Normálně na ulici nebo v parkingu ;-)

Manipulativního to není, je to pouze konstování bezúčelnosti tohoto kroku, dělat záchytné parkoviště uvnitř města a bez pořádného dopravní napojení je zkrátka nesmysl. Kdo chce odstavit auto a jet mhd tak tak učiní někde na kraji Prahy aby se vyhnul husté dopravě, kdo se probojuje dovnitř Prahy tak už je pro něj rychlejší a pohodlnější dojet až k cíli. Proto se P+R staví na okrajích měst a nebo dokonce předměstíchR^

Poslední věta zase ukázala že toho o Praze moc nevíte, na místech těch ploch nikdy žádné obytné budovy stát nemohou, ale to je třešnička na dortu ;-)

0/0
13.10.2017 13:29

J34a60n 54V73o34j97t54í47š60e86k 6422621665556

Poslední věta ukazuje akorát to, že nevim, kde má Praha odstavný parkoviště pro odtažený auta.

Vaše poslední věta zas ukazuje, že jste tak nesebejistej, že si potřebujete honit ego i na takhle nesmyslný věci. ;-D

+1/0
13.10.2017 13:41

P51e54t76r 80Č80e21r58m16á66k 9538985389810

Ego si můžu honit s někým rovnoceným, někdo kdo ani neví kde leží lokality o kterých diskutuje by nebyl důstojným soupeřem ;-D;-)

0/−1
13.10.2017 21:42

J42a79n 41V15o84j15t19í84š94e57k 6582101285376

Máte pravdu, běžte si honit ego s rovnocennejma někam na píseček a nechte dospělý testovat parkoviště. Třeba ten test ukáže, že se opět mýlíte, jako jste se mýlil posledně s těma intenzitama na magistrále. ;-)

0/0
13.10.2017 23:00

P34e30t30r 88Č22e57r50m59á97k 9278635729620

Chápu že vzhledem k vašim nulovým znalostem máte s honěním ega na pisečku bohaté zkušenosti, já si opravdu počkám ne někoho kdo alespoň ví kde se zmíněná parkoviště nachází.

Jestli budu mít opět pravdu tak jako s intenzitami na magistrále ukáže skutečně čas ;-)

0/0
14.10.2017 14:20

J23a27n 93V10o73j95t25í22š67e28k 6802561565576

Pravdu jste neměl. Čísla hovořej jasně: Po ubrání pruhu v Legerovce intenzita klesla. Je mi moc líto, že to nesedí do vaší šílený teorie o tom, že neměla, ale ona vám to na truc udělala. Srovnejte se s nim a místo tohohle vztekání se radši vzdělejte, ať vás příště neroznese na kopitech kdejakej student. ;-)

0/0
14.10.2017 16:43

P70e55t95r 27Č79e61r83m33á85k 9458645859790

Pravdu jsem samozřejmě měl, intenzita zůstala naprosto stejná. Jinak to ani být nemůže, to už jsme si vysvětlovali na příkladu s dětským bazénkem, ale jelikož jste zjevně nepochopil ani ten, není divu že plavete i v tomhle ;-)

0/0
14.10.2017 19:41

J41a82n 80V24o51j22t51í94š66e11k 6572841145136

Data ze sčítání ukazujou, že klesla. Mně je jasný, že vy potřebujete pomoct bazénkem, abyste to pochopil, ale my dospělý se kouknem na data a vidíme, že klesla. A to podstatně.

0/0
14.10.2017 20:22

P25e66t11r 49Č41e64r10m79á14k 9128985829210

Data průměrných denních intenzit jasně ukazuji že neklesla. Čísla jsou čísla, když už někdo nechápe princip proč se tak děje, tak alespoň snad toto ;-)

0/0
15.10.2017 21:38

J78a89n 41V57o45j86t26í83š39e86k 6142381445156

Klesla. Teď sprostě lžete.

0/0
15.10.2017 21:51

P61e14t54r 48Č42e74r58m67á65k 9848955329300

Neklesla.

0/0
16.10.2017 20:56

R78a60d77i78m 24S68i11m72u15n34e52k 2210960876284

to jsou taková polo-polovičaté řešení... když se navrhuje metro, tak na předměstí má přímo u nich být parkovací dům pro 2000-4000 automobilů... to jediné může přinutit pohodlné lidi, aby přesedlali... když už se něco dělá, tak se to má dělat pořádně! všechno je takové divně splácané... parkovací zóny.. dneska už nezaparkuje nikde už ani pražák... místo výstavba parkovacích domů se udělají čáry a nainstalují automaty... hm... to je jako řešit přeplněné vlaky tím, že tam zakážu stání...

+11/0
12.10.2017 19:29

V85l79a95d20i96m59í48r 75K58r62y65c17h61t20á33l56e61k 4222659467322

Přinutit pohodlné lidi přesedlat na metro by mohlo i pětikilo za vjezd do Prahy. :-)

+1/−3
12.10.2017 19:36

R60a17d88i69m 43S41i55m78u11n36e44k 2860390816854

to je hrozně fajn, že jste tak přející.. ale praha je hlavní město a statisíce lidí sem dojíždí do práce.. nelze jenom vyzobávat výhody a s nosánkem hloupě nahoru absolutně kašlat na ostatní.. z pozice metropole plynou praze obrovské zdroje a proto by si měla uvědomit, že není izolovaný ostrov, ale stojí a padá s venkovem a jeho lidmi..

+2/−3
12.10.2017 20:17

V87l84a35d70i39m84í29r 25K57r60y48c62h80t77á90l98e41k 4502949347712

Radime, do Prahy jezdí skvělá MHD. :-)

+6/−1
12.10.2017 20:28

R16a49d63i28m 91S95i57m36u30n30e31k 2380470686754

proč tedy tolik lidí jezdí autem?

+4/−1
12.10.2017 20:38

V86l94a16d47i41m91í40r 19K93r78y74c11h19t37á13l45e44k 4562239807442

To nechápu.

+1/0
12.10.2017 20:48

R71a51d47i88m 70S88i37m39u26n33e42k 2190250226454

protože když bydlíte někde v nějakým přiblblým satelitu za prahou, tak mhd jedete do práce přes hodinu... a auto vám ušetří minálně hodinu denně + nákup + vyzvednete třeba děti do kroužku, protože děti musí mít kroužek každý den a situace je hrozná, takže do 15 let je radši vůbec nepouštět nikam samotné a i kdyby, tak jim stejně jede autobus 2x za hodinu někam, kde je něco víc, než nic...

+2/0
12.10.2017 21:10

T43o57m92á79š 74Z40e68m49a27n 3945488974265

Nemusíte bydlet za Prahou, stačí aby to bylo na metro 15 minut a váš cíl nebyl bez přestupů, najednou je to autem tam a zpět kratší než jen MHD tam.

+1/−1
12.10.2017 21:24

R83a86d80i33m 86S40i24m52u68n57e69k 2120130786764

já vím...

0/0
12.10.2017 21:50

P54a41v91e93l 24J67e11ř85á62b43e15k 7141122124307

snad - už vím!

0/0
12.10.2017 23:40

R32a89d20i54m 39S52i19m31u83n96e92k 2740980326764

ne, já vím... ale nechtěl jsem tím podkopávat městskou dopravu alespoň v rámci hlavního města...

0/0
13.10.2017 23:06

J71a60n 90V93o84j12t54í82š58e81k 6102281895806

Aha. Takže bydlej v satelitu, protože chtěj mít dům se zahradou a podobný věci a pak se jim blbě dojíždí, tak požadujou po Praze aby jim zařídila dopravu.

Na to snad jde napsat jen: "Nelze jenom vyzobávat výhody a s nosánkem hloupě nahoru absolutně kašlat na ostatní."

+5/0
13.10.2017 1:07

J36a22n 50B48u63b47i22k 9922331472127

skvělá MHD - já bydlím mimo centrum a co změna MHD, to snížení kapacity. Takže ráno poněkud maso......

No a vlak, který by se dal použít, je narván stejně, takže stojíte v uličce u dveří.

0/0
13.10.2017 9:32

J32a69n 19D27l73o36u86h39ý 8656430523210

Fajn. A varianta, kam před tím vjezdem odstavit auto?

0/0
24.10.2017 12:51

V18l44a90d77i16m60í72r 38K34r28y49c57h84t52á35l44e84k 4642779377532

Paní Šárka Turečková, která očividně přišla do hlavního města za štestím z Moravsko-slezského kraje by si měla uvědomit, že přispívá do pražské rubriky. Tudíž použivat správné předložky.

Parkoviště bylo otevřeno ve Švehlově ulici, v Tobrucké. Nejsme u hotentotů.

Jedině správně je předložka na použite v souvislosti s Kotlářkou.

+8/−2
12.10.2017 19:28

J91a62n 41Z44a65b84a55b23a 8874344468824

Zcela určitě "Na Švehlově ulici" je v pohodě, protože jde-li o třídu, bulvár, hlavní ulici, důležitou dopravní tepnu apod., užívá se vesměs předložky "na"

+2/−4
12.10.2017 19:47

V10l41a13d72i69m15í41r 60K18r77y13c29h60t42á31l10e51k 4542109657252

Honziku, to možná tak v Ostravě.

+5/−1
12.10.2017 19:54

J66a26n 81Z58a42b50a75b26a 8254454938134

V životě jsem spojené "ve Švehlově" neslyšel a to bydlím pár desítek metrů od ní.

0/0
12.10.2017 20:16

J74a83n 20Z32a71b25a59b45a 8754444238584

Stejně jako na Vinohradské, na 5. května, na Vršovické třídě a pod.

0/0
12.10.2017 20:17

V22l83a32d62i55m70í43r 33K80r67y42c25h30t23á36l64e65k 4442929417182

“na Vinohradské” netrhá uši maximálně tatarského absolventa rychlokurzu českého jazyka.

0/−1
12.10.2017 20:28

J26i85ř57í 21K77ü78h38r 2490296490326

Tak ten kraj je Moravskoslezský. Hotentote. A ta předložka je samozřejmě správně.

0/0
13.10.2017 7:47

L12a32d46i57s27l23a70v 53B12u69r31d16a 2507934118585

Ústav pro jazyk český: "Velká pestrost v užívání předložek ve spojení s konkrétním názvem ulice je rovněž výsledkem souhry celé řady činitelů. Podobně jako v některých jiných typech zeměpisných názvů, o nichž byla řeč již výše, i zde hraje roli např. tradice, významnost ulice (jde-li o třídu, bulvár, hlavní ulici, důležitou dopravní tepnu apod., užívá se vesměs předložky na), umístění ulice v terénu, původ jména ulice, rozdíly teritoriální (zdá se, že vyšší frekvenci má předložka na na Moravě) apod.

Pozorujeme, že výrazně přibývá předložky na zejména v žurnalistické češtině. U mnoha jmen ulic považujeme spojení s předložkou v(e)/na stále ještě za jediné, které je stylově bezpříznakové. Obecné pravidlo však formulovat nelze – záleží na konkrétním jménu."

0/0
13.10.2017 13:52

T87o94m79á41š 50Z81e49m94a96n 3735508774905

A k čemu je dobré P+R v Písnici? Ano až tam bude konečná metra, tak prosím, ale dnes je Písnice vesnicí daleko za Prahou, kterou od Libuše odděluje pole. (reálně, formálně je to městská čtvrť).

Na metro se odtud jede cca 35 minut..

+7/0
12.10.2017 19:20

J14o83s61e28f 20J23ů96z76a 1778468523727

Třeba pro ty, kdo pracují v přilehlé části Prahy. Nebo pro ty, kteří jedou autem opravdu jenom tam, odkud jezdí rozumně často veřejná doprava.

+3/0
12.10.2017 19:46

T49o38m48á94š 78Z17e27m75a30n 3495548484175

jenže zaparkovat v Písnici/Libuši/Modřanech není nikdy problém..

0/0
13.10.2017 21:25

J80a30n 82Z50a59b52a71b92a 8614974858684

A kdo tam bude parkovat? Kdo pojede autem, tak nebude na těhle místech přestupovat na autobus nebo tramvaj. To může tím busem jet rovnou.

+4/−1
12.10.2017 19:15

P87a39t80r13i80k 20E57g37e67r 2118520119101

To jsem zvědavý jestli se parkoviště ve Výstavní ulici za čerpací stanicí Shell s Billa shop&shop a AO Jižní Město změní v P+R a výraznou změnu projde zarostlé parkoviště v Milínské ulici a také v Choceradské ulici. Průjezdnost v ulicích je dost špatná, dopravní značky jako zákaz stání nebo vjezdu všech vozidel se moc neřeší. Dneska na Milíčově popeláři dostali pokutu což si zaslouží.

0/0
12.10.2017 19:07



Najdete na iDNES.cz