Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha koupila v Písnici pozemek pro metro D, postaví na něm parkoviště

Pražští radní schválili odkoupení pozemku v Písnici, který vedení metropole potřebuje pro výstavbu trasy metra D z Pankráce. Za parcelu zaplatí soukromému vlastníku 5,8 milionu korun. V budoucnu má být na pozemku parkoviště a technická budova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78a88r59e19k 58H76r98u14b93y 6937952981208

Kus pole polity asfaltem, daleko od MHD, a tomu rikaji P+R?

Kapacitni patrove parkoviste primo u metra, to je to co chybi, ale tohle urcite ne...Rv

0/0
25.10.2017 15:39

J88a21n 36Č21e87k75a50l 7449775724144

Jelikož by se pozemek stejně vykupoval pro stavbu metra, tak v čem je problém? Ano, hlavní užitek z něj bude samozřejmě až společně s dokončením metra, ale to na věci nic nemění.

0/0
31.10.2017 13:08

S88t55a36n 43N81o24v90á67k 5917725415284

P+R v Písnici?? To je pro koho?

Už povolili sjezd z pražského okruhu?

+2/0
24.10.2017 20:04

M71i89l88a52n 41H27u65l70c73r 3291906337523

Ne :-)

0/0
24.10.2017 22:12

D49a21v97i53d 26V60a37n53ě81k 6461534864530

Tak "odstavená vozidla" se už neodtahují ani při značení silnic... Z Prahy bude za chvíli vrakoviště...

+3/0
24.10.2017 13:09

P77a59t22r80i18k 51E95g47e94r 2918250849611

Výborně takže teď metro D nemusí jen pendlovat na úseku Pankrác - Olbrachtova, ale v klidu se může postavit až do Písnice. Škoda jen, že u nádraží Krč je problém se stanicí na mostě v rybníku. Další údajně komplikace jsou s výstavbou stanice metra Thomayerova nemocnice Krč. Snad se metro D podaří zprovoznit do roku 2035. Bylo by fajný ji mít až do stanice Náměstí Republiky a možná i dál přes stanice Letenské náměstí - Nemocnice Bubeneč - Nádraží Podbaba - Lysolaje - Suchdol - Bohnice - Čimice - Kobylisy.

+1/0
24.10.2017 12:56

M91a45r55t47i28n 81Š16u52l57c 2707519550935

Se Suchdola do Bohnic nejlépe po spodním patře budoucího mostu Pražského okruhu, tedy někdy kolem roku 2089;-D

Propojení Suchdola k metru C přes Bohnice a Čimice do Kobylis a propojení Suchdola přes Podbabu na Dejvickou by bylo sice pěkné, ale ekonomicky nenávratné. Na to by byla lepší tramvajová trať, která je několikanásobně levnější.

Metro D by asi mělo spíš směřovat z hlavního nádraží na Žižkov, k nákladovému nádraží, na Jarov a do Malešic k budoucí vlakové zastávce "S" linek Praha-Malešice. To je území, kde se chystají velké developerské projekty.

+4/0
24.10.2017 15:08



Najdete na iDNES.cz