Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha koupila v Písnici pozemek pro metro D, postaví na něm parkoviště

Pražští radní schválili odkoupení pozemku v Písnici, který vedení metropole potřebuje pro výstavbu trasy metra D z Pankráce. Za parcelu zaplatí soukromému vlastníku 5,8 milionu korun. V budoucnu má být na pozemku parkoviště a technická budova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12a67r59e11k 69H79r31u67b39y 6557842191458

Kus pole polity asfaltem, daleko od MHD, a tomu rikaji P+R?

Kapacitni patrove parkoviste primo u metra, to je to co chybi, ale tohle urcite ne...Rv

0/0
25.10.2017 15:39

J35a87n 23Č44e36k42a48l 7309105974974

Jelikož by se pozemek stejně vykupoval pro stavbu metra, tak v čem je problém? Ano, hlavní užitek z něj bude samozřejmě až společně s dokončením metra, ale to na věci nic nemění.

0/0
31.10.2017 13:08

S81t84a48n 94N22o53v72á47k 5477285835454

P+R v Písnici?? To je pro koho?

Už povolili sjezd z pražského okruhu?

+2/0
24.10.2017 20:04

M57i41l92a22n 38H22u38l38c35r 3741856677613

Ne :-)

0/0
24.10.2017 22:12

D96a78v88i43d 45V70a11n69ě61k 6291834414360

Tak "odstavená vozidla" se už neodtahují ani při značení silnic... Z Prahy bude za chvíli vrakoviště...

+3/0
24.10.2017 13:09

P54a84t81r47i70k 27E50g52e64r 2138420309191

Výborně takže teď metro D nemusí jen pendlovat na úseku Pankrác - Olbrachtova, ale v klidu se může postavit až do Písnice. Škoda jen, že u nádraží Krč je problém se stanicí na mostě v rybníku. Další údajně komplikace jsou s výstavbou stanice metra Thomayerova nemocnice Krč. Snad se metro D podaří zprovoznit do roku 2035. Bylo by fajný ji mít až do stanice Náměstí Republiky a možná i dál přes stanice Letenské náměstí - Nemocnice Bubeneč - Nádraží Podbaba - Lysolaje - Suchdol - Bohnice - Čimice - Kobylisy.

+1/0
24.10.2017 12:56

M18a71r68t71i16n 97Š80u42l25c 2747829130125

Se Suchdola do Bohnic nejlépe po spodním patře budoucího mostu Pražského okruhu, tedy někdy kolem roku 2089;-D

Propojení Suchdola k metru C přes Bohnice a Čimice do Kobylis a propojení Suchdola přes Podbabu na Dejvickou by bylo sice pěkné, ale ekonomicky nenávratné. Na to by byla lepší tramvajová trať, která je několikanásobně levnější.

Metro D by asi mělo spíš směřovat z hlavního nádraží na Žižkov, k nákladovému nádraží, na Jarov a do Malešic k budoucí vlakové zastávce "S" linek Praha-Malešice. To je území, kde se chystají velké developerské projekty.

+4/0
24.10.2017 15:08







Najdete na iDNES.cz