Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Eskalátory v metru jsou rozebrané, místo nich je betonová skluzavka

Výměna eskalátorů a rekonstrukce zázemí stanice metra na Andělu pokročila do další fáze. Části starých schodů již čekají na odvoz před stanicí metra a místo nich je prázdná betonová plocha připomínající skluzavku. Podle pražského dopravního podniku práce pokračují podle plánu, do otevření vestibulu zbývá osm měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K23a70r49e20l 89D40r96d15a 6614462517

Už začínám chápat, proč se ty výtahy prosadily, nešlo až tak o bezbariérovost, ale o další vstupy do metra pro případ rekonstrukcí za peníze na bezbariérovost. ;-)

Sleduji tu lanovku na Hájích. Není týden, aby tady nebyla cedule "mimo provoz". Přijde mi, že Háje mají výpadky už tak časté, jako svého času ta příšerná plošina na Chodově. Co se děje? "Geniální technické řešení", co zase nefunguje?

Ona by ta poruchovost výtahů byla vcelku úsměvná. Ale v Česku je třeba se neustále bát flegmatiků, co opravy neřeší, že to není důležité. Nakonec o celé bezbariérovosti rozhoduje nějaký "Pepa z depa", co to má na háku.

(Zrovna jsem zachytil hovor ze servisu. Technici nepřijedou na opravu, protože mají potřebu bezmocného klienta vydusit. Nejde jen o laxnost, ale v Česku i o mstu a zlý úmysl. Nemoc z povolání, škodit lidem, kterým poskytuji službu. To nepochopíš.) :-P

+2/0
25.10.2017 7:08

P95a83t88r57i45k 59E95g17e65r 2978950529981

Co takhle vím, tak od listopadu může DP nebo vlastně ROPID přejmenovat stanici metra Karlovo náměstí otevřen bude pouze vestibul Palackého náměstí a v prosinci se uzavře vestibul na Náměstí Republiky otevřen bude vestibul Masarykovo nádraží. To budu další zmatky v dopravě.

Po dobu tohoto omezení možná midibusová linka 148 od zst. U Nemocnice odkloněna přes zst. Palackého náměstí a Jiráskovo náměstí do zst. Karlovo náměstí no natož, že je to linka pro imobilní cestující tak se divím, že nejezdí třeba přes zst. Myslíkova od které je v blízkosti zst. Lazarská s výtahy do vestibulu stanice metra Národní třída.

Škoda, že některé autobusy DP neodklonil přes zst. Anděl v Nádražní ulici pomohlo by to více cestujícím.

0/0
24.10.2017 21:07

P47e25t48r 26B92ü49r67g65e10r 4877106667480

"Podle DPP budou mít pracovníci 2,5 měsíce na demontáže obkladů, bourání nosních konstrukcí".

Normální by bylo s autorem příspěvku píšícím pod značkou rsr ukončit pracovní poměr a umožnit mu tak, aby se mohl na bourání nosních konstrukcí aktivně podílet. Bude-li totiž ve svých dílech pokračovat, může dojít k zbourání konstrukce jeho nosu nějakým zavilým češtinářem. Předpokládám však, že jde o nositele nejméně jednoho vysokoškolského titulu, jinak nezaměstnatelnéhoRv

P.S. A ten styl je též příšerný!!

+7/0
24.10.2017 17:05

M84i89k32u11l48á55š 93K51a77l74i20n42a 1772203755

Tak tam jděte psát Vi! :-)

A máte to s měkkým Y ;-D ať Vás to vztekne ;-D

0/0
27.10.2017 22:36

H81a51n95a 26S27k49o71u74m91a79l22o21v77á 5840947952

Tak ony tam byly nosní konstrukce. :-)

+1/0
24.10.2017 16:50

M87a90r96t74i16n 84K63r59á50l57í57č68e49k 4383833245395

8 mesicu rekonstrukce a bude tam ten pomaly hnus. Dekujeme!

+7/0
24.10.2017 16:46

M91a82r57t90i83n 48S97u22c24h40a30n 6366442256653

Kdyby to bylo v Dubaji nebo Číně, je na staveništi 200 lidí non-stop 24/7, a výměna je hotová do měsíce, ale u nás jim to zabere skoro rok.

+6/−11
24.10.2017 16:46

J82a77n 32J51a80k45l 2684962875466

A páán je mistr stavitel...takový český Brouk Pytlík:-) jednou se budem mít dobře až se Vy a Vám podobní dostanou k moci ;-D Bureš bude koukat ;-D

+4/−3
24.10.2017 19:14

I75v69o 91J12a34n62á95č96e81k 8853113461142

Nikoliv, řekl bych, že pan pouze navštívil zahraniční města a viděl jak to tam funguje.

+5/−1
24.10.2017 20:41

Z14d51e97n61ě90k 54S42k32ř15i41v90a85n 5714150429436

Není potřeba hned druhého urážet. Zajeďte se podívat do té Dubaje. Ani Abu Dhabi není marné. ;-) Snad ještě krásnější. Budete obdivovat mrakodrapy, hotely, dálnice, silnice ve městě - 7 pruhů tam a 6 v opačném směru.Před 40 lety byly v zemi 3 hotely. Dnes jsou tam obrovská letoviska. A teď to nejzajímavější - na každý projekt dostali od šejka termín 5 let. Takže každá budova byla do 5 let postavena. Tak mne napadá dálnice D1, Strakonická, tunel Blanka, oprava dálnice D8, kde oprava 7 km bude trvat až do roku 2019, a jistě si někdo jiný vzpomene na další stavby, které se nám "povedly".

+2/−1
24.10.2017 21:56
Foto

M92i32c85h69a54l 17S78m16í20t89k76a 8344394623386

A bezpecnost pri stavbe? Kolik je tam mrtvych? Dokumentu je a bylo v tv hodne. A kdo v te Dubaji dela? Prakticky otroci z vychodni asie.

0/0
25.10.2017 16:14

Z63d46e73n28ě98k 81S82k77ř51i54v23a69n 5374100269626

Ano, i u nás je etnikum, které jakoukoli práci může považovat za "otroctví". Všude na stavbách pracují náplavy - tedy dělníci z Filipín, Indie a dalších zemí. Ale nejen tam. Jsou zaměstnáni ve službách - prodavačky, servírky, průvodkyně atd.. Ono těch místních obyvatel je pouze 20% z celkového počtu obyvatelstva a ti pracují převážně ve státní správě. Tady jde spíš o to, že stavby tam rostou daleko rychleji. A nebojím se říct, že i kvalitněji. Nezačali jen tak "halabala" , že je napadlo stavět silnice a dálnice. Nejdřív se zamysleli. Bylo potřeba stavět tak, aby se asfalt neroztékal při vysokých teplotách. Uvědomme si, že 60 stupňů Celsia na slunci je tam celkem běžné. Takže nejdřív si nechali vymyslet technologii, aby se asfalt neroztékal (tak jak to známe u nás při 35 stupních Celsia). A staví kvalitně na 1. pokus. Najeli jsme stovky kilometrů, nikde se dálnice neopravovala, nikde jsme neviděli silnici po flastrování. Všude jednolitá silnice. Tak bohatá země, ale uvědomují si, že opravy silnici prodražují. My se svými nekonečnými opravami se chováme jako boháči. ;-D

A na žádné stavbě jsme neviděli dělníky postávající a živě diskutující, pokuřující. Projeďte se po kterékoli naší opravované dálnici. S takovou pracovní morálkou by v těch SAE dlouho nevydrželi. Všichni, se kterými jsme hovořili, se vyjadřovali jasně: Nechají Vás žít v ráji, ale musíte pracovat.

+1/0
25.10.2017 17:52

M57i63k62u87l63á25š 75K59a95l72i90n51a 1102773185

Taky je fakt že třeba požární zabezpečení je katastrofální :-)

0/0
27.10.2017 22:37

Z92d52e13n36ě48k 97S86k42ř60i20v54a44n 5244400479506

Tak to jsme netrénovali, byť požární hlásič na pokoji byl. ;-)

0/0
27.10.2017 23:05
Foto

J16a93k37u29b 69B75e74z74n48o69s23k31a 9357903416

Evidentně o eskalátorech a metru obecně nevíte vůbec nic;-D Zřejmě jste klasický případ Českého Pepíka, který rozdává ta svá moudra z obýváku z gauče;-);-)

+7/−2
24.10.2017 19:23

J73a46n 29Z27d34e72n76ě63k 7693301116

Naprosto s vami souhlasim. Bydlim ted v Japonsku a rozhodne by jim to tady netrvalo tak dlouho. Navic zastavky na frekventovanejsich mistech tady maji spoustu vystupu, takze odstavka jednech eskalatoru tolik nezkomplikuje provoz.

0/0
25.10.2017 8:04

D77a19v80i60d 28R58y32c84h56e72t58s48k27ý 9776371870780

Zatlačuji slzu a "těším" se na nenáviděné, slimáčí euro-eskalátory. Pokud má někdo oslabený problém bezpečně nastoupit na eskalátor, který rychlejší než hlemýžď, má tam ten VÝTAH ZA 100 MILIONŮ!!! ;-€;-€;-€

+10/−6
24.10.2017 16:36







Najdete na iDNES.cz