Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Eskalátory v metru jsou rozebrané, místo nich je betonová skluzavka

Výměna eskalátorů a rekonstrukce zázemí stanice metra na Andělu pokročila do další fáze. Části starých schodů již čekají na odvoz před stanicí metra a místo nich je prázdná betonová plocha připomínající skluzavku. Podle pražského dopravního podniku práce pokračují podle plánu, do otevření vestibulu zbývá osm měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K20a74r12e12l 96D85r50d45a 6644812227

Už začínám chápat, proč se ty výtahy prosadily, nešlo až tak o bezbariérovost, ale o další vstupy do metra pro případ rekonstrukcí za peníze na bezbariérovost. ;-)

Sleduji tu lanovku na Hájích. Není týden, aby tady nebyla cedule "mimo provoz". Přijde mi, že Háje mají výpadky už tak časté, jako svého času ta příšerná plošina na Chodově. Co se děje? "Geniální technické řešení", co zase nefunguje?

Ona by ta poruchovost výtahů byla vcelku úsměvná. Ale v Česku je třeba se neustále bát flegmatiků, co opravy neřeší, že to není důležité. Nakonec o celé bezbariérovosti rozhoduje nějaký "Pepa z depa", co to má na háku.

(Zrovna jsem zachytil hovor ze servisu. Technici nepřijedou na opravu, protože mají potřebu bezmocného klienta vydusit. Nejde jen o laxnost, ale v Česku i o mstu a zlý úmysl. Nemoc z povolání, škodit lidem, kterým poskytuji službu. To nepochopíš.) :-P

+2/0
25.10.2017 7:08

P70a26t24r53i23k 54E30g31e24r 2918620919161

Co takhle vím, tak od listopadu může DP nebo vlastně ROPID přejmenovat stanici metra Karlovo náměstí otevřen bude pouze vestibul Palackého náměstí a v prosinci se uzavře vestibul na Náměstí Republiky otevřen bude vestibul Masarykovo nádraží. To budu další zmatky v dopravě.

Po dobu tohoto omezení možná midibusová linka 148 od zst. U Nemocnice odkloněna přes zst. Palackého náměstí a Jiráskovo náměstí do zst. Karlovo náměstí no natož, že je to linka pro imobilní cestující tak se divím, že nejezdí třeba přes zst. Myslíkova od které je v blízkosti zst. Lazarská s výtahy do vestibulu stanice metra Národní třída.

Škoda, že některé autobusy DP neodklonil přes zst. Anděl v Nádražní ulici pomohlo by to více cestujícím.

0/0
24.10.2017 21:07

P77e14t19r 63B54ü45r17g13e87r 4827906257770

"Podle DPP budou mít pracovníci 2,5 měsíce na demontáže obkladů, bourání nosních konstrukcí".

Normální by bylo s autorem příspěvku píšícím pod značkou rsr ukončit pracovní poměr a umožnit mu tak, aby se mohl na bourání nosních konstrukcí aktivně podílet. Bude-li totiž ve svých dílech pokračovat, může dojít k zbourání konstrukce jeho nosu nějakým zavilým češtinářem. Předpokládám však, že jde o nositele nejméně jednoho vysokoškolského titulu, jinak nezaměstnatelnéhoRv

P.S. A ten styl je též příšerný!!

+7/0
24.10.2017 17:05

M90i70k86u84l50á10š 59K77a67l66i51n25a 1152273585

Tak tam jděte psát Vi! :-)

A máte to s měkkým Y ;-D ať Vás to vztekne ;-D

0/0
27.10.2017 22:36

H40a23n27a 56S81k95o33u91m75a86l89o29v73á 5180817422

Tak ony tam byly nosní konstrukce. :-)

+1/0
24.10.2017 16:50

M32a38r45t63i58n 44K39r51á61l42í37č19e47k 4673473485275

8 mesicu rekonstrukce a bude tam ten pomaly hnus. Dekujeme!

+7/0
24.10.2017 16:46

M58a72r74t64i44n 43S80u66c78h20a96n 6596802856683

Kdyby to bylo v Dubaji nebo Číně, je na staveništi 200 lidí non-stop 24/7, a výměna je hotová do měsíce, ale u nás jim to zabere skoro rok.

+6/−11
24.10.2017 16:46

J85a33n 28J85a69k63l 2984952835756

A páán je mistr stavitel...takový český Brouk Pytlík:-) jednou se budem mít dobře až se Vy a Vám podobní dostanou k moci ;-D Bureš bude koukat ;-D

+4/−3
24.10.2017 19:14

I93v48o 68J24a53n18á48č50e11k 8243453161772

Nikoliv, řekl bych, že pan pouze navštívil zahraniční města a viděl jak to tam funguje.

+5/−1
24.10.2017 20:41

Z86d94e63n95ě79k 33S41k90ř80i56v67a32n 5244480609786

Není potřeba hned druhého urážet. Zajeďte se podívat do té Dubaje. Ani Abu Dhabi není marné. ;-) Snad ještě krásnější. Budete obdivovat mrakodrapy, hotely, dálnice, silnice ve městě - 7 pruhů tam a 6 v opačném směru.Před 40 lety byly v zemi 3 hotely. Dnes jsou tam obrovská letoviska. A teď to nejzajímavější - na každý projekt dostali od šejka termín 5 let. Takže každá budova byla do 5 let postavena. Tak mne napadá dálnice D1, Strakonická, tunel Blanka, oprava dálnice D8, kde oprava 7 km bude trvat až do roku 2019, a jistě si někdo jiný vzpomene na další stavby, které se nám "povedly".

+2/−1
24.10.2017 21:56
Foto

M63i59c75h90a87l 50S93m22í52t34k11a 8584184783706

A bezpecnost pri stavbe? Kolik je tam mrtvych? Dokumentu je a bylo v tv hodne. A kdo v te Dubaji dela? Prakticky otroci z vychodni asie.

0/0
25.10.2017 16:14

Z33d79e54n40ě90k 16S67k28ř71i52v84a22n 5914110909396

Ano, i u nás je etnikum, které jakoukoli práci může považovat za "otroctví". Všude na stavbách pracují náplavy - tedy dělníci z Filipín, Indie a dalších zemí. Ale nejen tam. Jsou zaměstnáni ve službách - prodavačky, servírky, průvodkyně atd.. Ono těch místních obyvatel je pouze 20% z celkového počtu obyvatelstva a ti pracují převážně ve státní správě. Tady jde spíš o to, že stavby tam rostou daleko rychleji. A nebojím se říct, že i kvalitněji. Nezačali jen tak "halabala" , že je napadlo stavět silnice a dálnice. Nejdřív se zamysleli. Bylo potřeba stavět tak, aby se asfalt neroztékal při vysokých teplotách. Uvědomme si, že 60 stupňů Celsia na slunci je tam celkem běžné. Takže nejdřív si nechali vymyslet technologii, aby se asfalt neroztékal (tak jak to známe u nás při 35 stupních Celsia). A staví kvalitně na 1. pokus. Najeli jsme stovky kilometrů, nikde se dálnice neopravovala, nikde jsme neviděli silnici po flastrování. Všude jednolitá silnice. Tak bohatá země, ale uvědomují si, že opravy silnici prodražují. My se svými nekonečnými opravami se chováme jako boháči. ;-D

A na žádné stavbě jsme neviděli dělníky postávající a živě diskutující, pokuřující. Projeďte se po kterékoli naší opravované dálnici. S takovou pracovní morálkou by v těch SAE dlouho nevydrželi. Všichni, se kterými jsme hovořili, se vyjadřovali jasně: Nechají Vás žít v ráji, ale musíte pracovat.

+1/0
25.10.2017 17:52

M69i86k71u46l63á69š 25K89a46l10i50n52a 1542323825

Taky je fakt že třeba požární zabezpečení je katastrofální :-)

0/0
27.10.2017 22:37

Z81d11e84n44ě52k 68S18k69ř71i95v40a14n 5484120379126

Tak to jsme netrénovali, byť požární hlásič na pokoji byl. ;-)

0/0
27.10.2017 23:05
Foto

J21a61k93u41b 70B46e41z17n63o63s64k92a 9907643246

Evidentně o eskalátorech a metru obecně nevíte vůbec nic;-D Zřejmě jste klasický případ Českého Pepíka, který rozdává ta svá moudra z obýváku z gauče;-);-)

+7/−2
24.10.2017 19:23

J73a48n 68Z13d21e16n66ě47k 7703611276

Naprosto s vami souhlasim. Bydlim ted v Japonsku a rozhodne by jim to tady netrvalo tak dlouho. Navic zastavky na frekventovanejsich mistech tady maji spoustu vystupu, takze odstavka jednech eskalatoru tolik nezkomplikuje provoz.

0/0
25.10.2017 8:04

D98a50v33i64d 76R86y19c97h39e89t60s90k21ý 9456691770790

Zatlačuji slzu a "těším" se na nenáviděné, slimáčí euro-eskalátory. Pokud má někdo oslabený problém bezpečně nastoupit na eskalátor, který rychlejší než hlemýžď, má tam ten VÝTAH ZA 100 MILIONŮ!!! ;-€;-€;-€

+10/−6
24.10.2017 16:36



Najdete na iDNES.cz