Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lávka na výtoňském železničním mostě se dočasně zavře, nahradí ji přívoz

Lávky pro pěší po stranách železničního mostu na pražské Výtoni budou od pátku uzavřeny kvůli havarijnímu stavu. Spojení s druhým břehem bude možné jen přes přívoz. Opravy potrvají dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M51i14c11h39a13l 22G87o91r39a23n 2822843134182

to je jednoduché nějaký promovaný inženýr přišel s výpočtem ,že vlak je lehčí než pár lidí .8-o8-o8-o8-o8-o8-o8-o

0/−1
27.12.2017 21:21

V42á95c31l29a65v 19O37l84m80e77r 2955644880749

Vypadalo to že most nechají plánovitě zrezivět do rozpadnutí,musela spadnout lávka v Troji aby si někdo všiml že se musí o majetek průběžně starat ? .... Rv8-o.

+3/0
15.12.2017 8:48

K29a45r69e66l 56L69a13n91g26r 2662817790338

Takze ten kdo to letos opravoval by mel vratit prachy ;-D. Jo letite kaslani na udrzbu se ukazuje pomalu a jasne.

0/0
14.12.2017 19:32
Foto

M77a92r14t27i39n 37Š67u23b84r38t 1395511204415

Letos se tusim vymenilo jen par drevenych prken, ale problem lavek je v kovove konstrukci pod drevem, ktera je ve spatnem stavu a vede u ni teplovod, takze se da poradne opravit pouze mimo topnou sezonu pri odstavce dodavek tepla.

+3/0
14.12.2017 23:00

P69a35t14r74i23k 47E67g56e68r 2558350249101

Přívoz jen tak spojovat Troju s Císařským ostrovem nebude vody je v korytu málo. Vidím to na prodloužení midibusové linky 156 nebo zavedení nové linky 114.

+2/−2
14.12.2017 19:30

P25e25t39r 49N49o42v40o44t80n63y 1471680951

A ta linka se bude brodit z Troje na Císařský ostrov? Protože to potřebujete propojit.

+3/0
14.12.2017 20:32

R75o88b90e16r27t 55P24r10a76ž86á51k 4528436215750

Obojživelné busy.;-D

0/0
15.12.2017 9:40

P18a46t77r12i39k 21E52g82e45r 2888950219751

Vážený pane Pražáku,

o midibusové lince v trase Nádraží Holešovice (C) - Císařský ostrov se doopravdy v roce 2016 uvažovalo. Zst. Císařský ostrov by byla umístěna u mostu na Císařský ostrov od parku Stromovka kde by se midibus otáčel. Možná sem prodlouží 156. Škoda, že nejsou linky 156 a 194 propojeny.

0/0
16.12.2017 17:38

P60e16t86r 45N77o47v58o75t50n51y 1101200241

Praha, město přívozů. A místo Libeňáku trajekt. :-)

+2/0
14.12.2017 18:07

J32i37ř73í 86S15c37h65a31f96f13e60r 7181567535922

Proč neopraví nejdříve jednu lávku a pak teprve druhou, aby se dalo nějak i přecházet, když vlaky tam jezdit můžou?

+2/0
14.12.2017 18:01

P52e12t19r 16N78o63v92o89t50n72y 1151840441

Protože je to uhnilé na obou stranách. Akorát by mě zajímalo, jestli je to zásluha SŽDC, nebo opět TSK.

0/0
14.12.2017 18:08

J35i66ř45í 66S86c17h83a77f95f40e60r 7391887775572

Nic uhnilého tam není, lávka byla opravována letod na jaře. Spíše je to asi nějaká malá domů...

+1/−3
14.12.2017 18:31
Foto

M54a78r88t33i54n 15Š73u40b45r30t 1565311424855

Problem je v konstrukci, na niz je to drevo. Vymena prken uz ztratila smysl a je potreba opravit kovovou konstrukci, u niz je ale teplovod, takze to jde jen mimo topnou sezonu. A opravovat se skutecne bude nejprve jedna a pak druha lavka, ale vzhledem k jejich stavu je nyni nutne zavrit obe.

+1/−1
14.12.2017 23:04

P10e81t29r 91N39o64v61o45t72n10y 1711740951

Jsou tam uhnilé(tedy rezavé) železné podpěry těch lávek. Co tam dělali na jaře nevím, asi měnili prkýnka.

0/0
15.12.2017 12:56
Foto

J22a50k78u26b 11N15a47h21o60d48i59l 9786703942302

Takže několikaset tunové vlaky jezdit mohou, ale chodci nepřejdou.. [>-]

A stejně tak předpokládám, že po těch dvou letech nebudou schopni udělat ani jednu stranu pro cyklisty s nadjezdem z obou stran.. přitom je to zásadní tranzitní trasa. Poblíž je jen Palackýho most s tramvaj. pásem a vytíženým chodníkem a na druhou stranu už jen Barranďák 2km daleko..

+3/0
14.12.2017 17:56
Foto

M25a19r65t74i96n 77Š24u20b68r10t 1345261214805

Lavky pro chodce a jejich drevena konstrukce jsou v ramci mostu uchyceny samostatne. Nejhorsi prkna se sice letos menila, ale problem je v kovove konstrukci jejich uchyceni, kterou je mozne opravovat az mimo topnou sezonu, neb v tomto pristoru vede teplovod.

Vzhledem k tomu, ze most je vcetne predpoli pamatkou, neni urcite mozne zadne najezdove ramoy pro cyklisty postavit.

+1/0
14.12.2017 22:58

J77a26n 58P57e92t33á60k 7285297513827

A jak teda tu památku chtějí provozně rozšiřovat, když s ní nejde nic dělat? Pokud vím, jednou z variant je přistavět ještě jeden "stejný" most vedle. Navíc na smíchovské straně je stezka po náspu, takže zbývá vyřešit pouze bezbariérovost na Výtoni.

Ono by šlo leccos, pokud by se památkářům chtělo.

0/−1
15.12.2017 13:38

S31t34a61n31i50s31l44a43v 45K36r17e35j74c96a81r 6117816783914

Obdivujeme svět na západ od Krušných hor ! Jak podobné stavby a jejich údržbu řeší v Německu, Británii nebo USA ? Jistě stát se může ledasco, i všude na světě padají stavby. Ale většinou to není vinou projektantů a architektů, ale i vlastních provozovatelů a majitelů ! Jistě - zde se k průserům vyjadřuje široká laická mnohdy uživatelská veřejnost, mnozí podobné průsery vytvářejí denně na svém pracovišti a ......... ! Stavitel a architekt je jedna věc, odborný stavební dozor a pracovníci jež se na vlastní stavbě podílejí druhá věc. Ono položit elektrický kabel v tunelu Blanka je jednoduchou věcí -kabel jako kabel - ale následně zjistit , že pro daný prostor a účel je nevhodným a tedy zmetek. Projekt a požadavek na materiál byl v pořádku, skladník naložil buben s kabelem který mu byl nejsnáze dostupným a škoda a následné zvýšení stavebních výdajů rázem stouply o miliony. Nestalo se to za socialismu, a u moci nebyli komunisté, ale možná u toho byli bouchači z Národní, jež fungují jako teroristická diverzní skupina, podobně fungovali i ve Velkém Oseku při zajištění stavby viaduktu nad železniční frekventovanou tratí atd. atd . atd !!

0/0
16.12.2017 11:49







Najdete na iDNES.cz