Diskuse k článku

Radniční tým obměníme. Pražany čeká revoluce v parkování, říká Dolínek

Náměstek primátorky Petr Dolínek patřil letos k nejviditelnějším tvářím pražské politiky. Hlavně díky dopravě, kterou má na starosti. I to mu mohlo pomoci k získání křesla místopředsedy ČSSD a poslaneckého mandátu. Starosti mu přidělalo zřícení lávky v Troji - údržbu měla zajišťovat firma, která pod něj spadá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D36u52š98a19n 69D86ě66d70i69č 9865431465566

Jedna revoluce v parkování už tu byla a jak to dopadlo...

0/0
1.1.2018 16:58

M94i29c81h16a20l 51H96i70r79k97a 4667596750333

Praha pod vedením Krndy a spol. stavebně ztratila 4 roky ...Rv

+3/0
31.12.2017 14:08

V96í39t 83S36v69o31b75o85d75a 7878701476389

Mě by zajímalo, jak je možné, že tento pán stále sedí ve své funkci. Spadlá lávka v Troji je jednoznačně jeho odpovědnost jako radního pro dopravu. Měl k dispozici zprávu TSK z roku 2011(!), že životnost lávky je 5, maximálně 7 let. A to v mezidobí byly povodně, které lávce určitě neprospěly. Jak je možné, že se až do spadnutí lávky nezačalo s její generální opravou nebo s projektovou přípravou na jejím nahrazení??? Tento pán vědomě nebo nevědomě harazdoval s životy pražanů a tváří se jako světec...

+1/0
31.12.2017 14:03

O48n69d42ř25e12j 59K67r43y67š12t71o84f 6273661

Další hřebíček do penálu ČSSD- člověk absolutně odtržený od reality - .nikdy nevzal práci za ,,posra..j konec " jen funkce a stranické pletichy - již od nejranějšího mládí -jako předseda mladých soc.dem.RvRvJeden z důvodů proč to s ČSSD vypadá tak jak to vypadá.

0/0
31.12.2017 14:02

J82o37s85e49f 42B45r89o37ž85e42k 7273225702701

Jo, Radlická radiála měla stát v roce 2012. Pak se alespoň měla začít stavět. Stále vše v nedohlednu a bohužel další Boehm, který by to protlačil, v nedohlednu. Zatím se tedy jen staví další semafory, snižuje počet pruhů. budují rozbíječe aut a překážkové dráhy na ulicích - vše s cílem co nejvíc auta zlbokovat a vygenerovat co nejvíc zplodin do ovzduší.

+5/0
31.12.2017 13:59

J29o41z21e68f 80S12t37e38b63i94l17a 3905427645937

Návrhy a přání je věc jedna.

Realita většinou bývá jiná..., obzvláště u radních hl.m.Prahy :-/

+1/0
31.12.2017 13:42

P67e98t19r 12Č48e47r98m36á54k 9348565119610

Zajímavé že mu ze životopisu nějak vypadlo že byl členem rady (tentokráte ne pro dopravu ale pro sociální oblast) už i v minulém volebním období, konkrétné za (dnes odsouzeného) primátora Svovody. Těžko říct čím to že se pochlubí i nic neříkající věcí typu že je od 14ti u mladých socanů ale pak opomene takovou poměrně významnou (myšleno v jeho dosavadním životopise) pozici...;-)

0/0
31.12.2017 13:16

T37o25m13á41š 88T48a11t56í42č89e81k 5890382280428

Že jste ho neposlali s těma modréma zónama úplně někam do zóny, Pražáci.

+1/0
31.12.2017 13:14

M78i57k10u79l95á68š 86K33a24l73i33n70a 1912853865

Revoluce v parkování.... a jeje a to jsem si myslel, že horší to už bejt nemůže

0/0
31.12.2017 13:11

O21s79k49a10r 22B60r62u27n52a 4409180609766

Samozvaný "expert" Dolínek bez jakéhokoliv odborného a vyššího vzdělání. Politik od přirození a z povolání.

+1/0
31.12.2017 13:01

M26i28l73o29š 14M30i78c54h53a60l41o74v 3135103394181

Problém s parkováním je jinde. Několik desítek let se nezvyšuje počet parkovacích míst (naopak se počet snižuje kvůli chodníkům a jiným výmyslům), ale počet obyvatel i aut se zvyšuje. Kolega nebo kamarád z opačné městské části může přijet MHD nebo taxíkem. Problém s parkováním má však díky zónám návštěva z jiného kraje nebo okresu. Aby staří rodiče platili 40Kč za hodinu parkování, když přijedou na návštěvu vnoučat je ukrutná loupež a problém přeplněných sídlišť samozřejmě neřeší.

To samé platí pro infrastrukturu. Zastavuje se každé volné místečko v Praze, jen aby developer vydělal. Ale jednou už bude lidí i aut tak moc, že budeme pouze parkovat před barákem, protože bude všude 1 velká kolona - kapacita silnic se někde ukrajuje třeba kvůli cyklistům (nic proti nim).

Středočeský kraj by měl spolupracovat s Prahou na výstavbě a rozšiřování záchytných parkovišť pro své obyvatele, kteří nechávají auta na sídlištích aby nemuseli platit parkovné. P+R parkoviště jde vystavět na několikapatrové parkovací domy.

Jenže opět to vypadá, že je potřeba vybrat nějakou novou daň či peníze pro Eltodo. Na některých místech se totiž na parkovném vybere sotva na údržbu, provoz a kontrolu placených parkovišť a automatů.

+2/0
31.12.2017 12:56

T27o55m25á69š 31C20h41r89a25s67t79n60ý 2141684711443

Vsak to vede perfektne. Kapitalizace zisku, humanizace ztrat:)

0/0
31.12.2017 13:00

A90n69t14o49n54í28n 49S23v40o42b59o47d74a 3954223309542

spousta obyvatel Prahy mimo zimu bydlí na chatách a chalupách v okolí Prahy, vidím to u Sázavy, Berounky, Jizery atd, jsou to tisíce aut dojíždějících do Prahy

0/0
31.12.2017 13:07

P10e96t24r 47Č39e66r84m38á58k 9608345699730

No on je primární problém právě naopak v tom pražanovi z jiné mč, návštěva co přijede jednou za čas na návštěvu vcelku bez problému za parkování zaplatí, ale každý den do práce jezdit taxíkem může málokdo Rv

Každopádně souhlas že řešení je jen jedno jediné - nová parkovací místa, nic jiného nemůže fyzický nedostatek řešit, můžou se aplikovat různé regulace, ale když není na čem regulovat tak je to zcela neúčinné, což je dnes dobře patrné na ZPS.

Bohužel doba je taková že různí ekoteroristé a cyklofašisté mají takovou pozici že to mohou ovlivňovat, a teze že zvýšení legislativních požadavků na tvorbu parkovacích míst je vlastně skrytá podpora automobilismu se stala natolik “legendární” že už jí od té doby radši nikdo nikdy neopakoval Rv

0/0
31.12.2017 13:08

A84n80t26o49n14í97n 59S84v89o76b41o83d36a 3704713669922

u nás je vlastnictví auta proti západu velmi levné, proto jich je tolik odložených na parkovištích, tato regulace se po revoluci nenasadila, takže vše ostatní nic nevyřeší, je to kruté, ale je to tak

0/0
31.12.2017 13:23

M12i47l34o60š 17M54i33c14h34a84l75o90v 3925933794491

A co srovnání vůči platům a kupní síle se západem? Stále Vám přijde vlastnictví auta levné? Srovnejme to jako celek a pak se můžeme bavit...

+1/0
31.12.2017 13:30

A55n60t43o96n70í96n 61S45v64o32b64o39d21a 3684943279442

ojeté auto stojí ročně kolik? Nějakých 1700 Kč povinné ručení plus STK a emise jednou za dva roky, spočítejte si to auto v Rakousku nebo v Německu

0/0
31.12.2017 13:33

P55e23t98r 18Č65e40r57m21á25k 9288325689900

To ani ne, vůči ekonomické úrovni to je spíše naopak, každopádně to moc nesouvisí s tímto problémem - i kdyby nějaká silniční daň dopadla i na slabší vrstvy, pořád to nezmění tu situaci že bude stále více aut přibývat (byť pomalejším tempem) a současný stav se tedy bude zhoršovat.

0/0
31.12.2017 13:46

A95n95t91o38n75í36n 73S94v94o50b11o69d37a 3524243229452

zmenší se auta, protože to je výhodnější, má to dost velký vliv

0/0
31.12.2017 13:47

P38e66t40r 45Č79e93r71m82á24k 9138315819510

Téměř žádný, většina parkovacích míst je v kolmém provedení a už dnes jsou podle norem z dob socialismu, takže i kdyby si všichni koupili najednou mrňavý fabie tak se nezmění nic, akorát míň obouchají dveře.

0/0
31.12.2017 14:00

A74n92t54o68n35í72n 10S45v41o30b31o49d14a 3214383799232

méně zplodin, proto se v Německu a Rakousku prodávají auta podle výkonu a objemu, je tam spousta dalších věcí, menší auto je finančně výhodnější z hlediska daní

0/0
31.12.2017 14:06

P25e44t75r 85Č61e90r33m20á11k 9348185239710

Což pořád nijak neřeší to že těch aut bude stále více a více.

0/0
31.12.2017 14:17

A14n91t53o29n57í56n 11S12v78o23b76o14d18a 3444903409672

u nás v rodině je 1,25 auta na člověka, stačilo by méně aut, ale když se platí z auta povinné ručení i pod 2 000 Kč, tak není motivace počet snižovat

0/0
31.12.2017 14:24

P64e90t69r 97Č67e55r94m89á83k 9688435669100

U vás v rodině možná, v rámci společnosti však nikoliv, tam v míře užívání aut zatím za západem zaostáváme, čili i když si jedna rodina jedno auto odpoustí, další dvě si naopak díky rostoucí životní úrovni jedno navíc pořídí, třeba že malé atd..

0/0
31.12.2017 14:36

A63n86t72o36n38í77n 29S56v64o36b77o43d12a 3674703779262

na západ jezdím dost, ale ve velkoměstech ta potřeba ukazovat autem sociální status není, tam se ukazuje dobrou adresou a za tu se pořádně platí :-)

0/0
31.12.2017 14:39

P98e92t52r 45Č43e48r25m13á57k 9958635459870

To je možné ale každopádně tam stupeň motorizovanosti resp. užívání auta znatele větší než zde, takže jsme pořád v tom kruhu že nedostatek míst pro parkování to nijak nevyřeší.

0/0
31.12.2017 15:08

A22n44t11o24n36í14n 76S78v66o71b82o12d38a 3224353959102

Bude tam rozdíl v tom, že na venkově bude aut podstatně víc a ve velkoměstech méně než u nás, aspoň to tak mají Vídeňáci, co znám

0/0
31.12.2017 15:39

P84e27t72r 84Č75e89r30m66á25k 9708685779420

Právě naopak, ve městě bude aut více, stačí se podívat kolik aut pojme podobně velký Mnichov.

0/0
2.1.2018 11:28

A23n82t67o52n91í76n 28S75v63o93b97o58d36a 3194493179312

jenže do Mnichova dojíždí za prací z velké dálky, místní nejspíš tolik aut mít nebudou, protože ve velkoměstech není taková potřeba vlastnit pro každého člena domácnosti auto, to je potřeba mimo velkoměsto. Až v Praze bude fungovat taxi jako taxi, tak ta potřeba bude také menší

0/0
2.1.2018 13:21

P23e28t12r 72Č77e89r60m22á31k 9238435989640

Ale mají, není to až tak o potřebě ale především životní úrovni, proto také v Praze už tolik let iad roste. Taxi pak v Praze funguje naprosto normálně, naopak tak dostupné jako je nyní nikdy nebylo.

0/0
2.1.2018 15:51

J44a98n 46V52o87j24t59í45š44e16k 6302461905286

Vy máte fakt pocit, že je v Česku tak špatná životní úroveň, že lidi nemaj na auta? Vždyť auto má každej.

0/0
2.1.2018 2:23

P24e57t65r 49Č23e45r12m52á66k 9148635339320

Každej zdaleka ještě ne ;-)

0/0
2.1.2018 11:27

M55i30l77o42š 29M20i28c94h61a15l48o93v 3895703854161

Tak jestli Vaše babička s dědou bez problémů zaplatí 40Kč/h v modré zóně před panelákem, když k Vám přijedou na 2-3 dny, tak mají asi velice slušný důchod.

Samozřejmě to musíte připlatit i každému řemeslníkovi. A u toho vzniká právě ten hlavní problém, že i když chce zaplatit, tak často nemá kde zaparkovat.

Osobně nevidím důvod, proč by měl každý jezdit do práce autem - máme MHD. Autem jezdí ten, kdo ho k práci potřebuje a jezdí s ním dál i přes den. A kdo si chce celodenně parkovat u práce, ať mu to zaměstnavatel umožní nebo ať za to sám platí - s tím nemám problém.

Osobně jsem schválně koupil starší byt na okraji Prahy, kde je dostatek parkovacích míst cca 15 minut pěšky od metra. Přes den je u nás cca 80% parkovacích míst nevyužitých a v noci je pak někde problém s parkováním.

A soudruzi vymysleli zlepšovák - plánují u nás modrou, protože to bude údajně lepší.

Vypracovala se na Praze 8 analýza stavu, která má v závěru, že u nás doporučuje zřídit ZPS protože se stav zhoršil. Ale div se světe, předchozí analýza neexistuje. Takže za cca 150 000 Kč z peněz daňových poplatníků máme závěr, jaký jsme požadovali. Že je to blbost přeci nevadí, protože za to nikdo nemůže. Takže se nic nevyřeší, ale prachy se vyberou.

Zatleskáme a jdeme všichni opět do práce, abychom se dočkali dalšího zlepšováku...

0/0
31.12.2017 13:28

P97e65t81r 59Č75e12r55m81á10k 9978955229770

Taxa 40kč na hodinu se týká krátkodobého stání (pár hodin, víc to ani nejde) to skutečně párkát do roka nikoho nezruinuje, ani u řemeslníka. Pokud někdo jede někam na 3 dny tak to je potřeba řešit jinak, možností je více. Takže byť vám do jisté míry rozumím, tak tyhle případy řešitelné jsou, třeba že ne zcela ideálně.

Stejně jako vy nevidíte důvod proč by měl někdo jezdit autem, jiní lidé zase nevidí důvod proč by měli jezdit MHD. Každý nechť si vybere co mu vyhovuje, ani v jedno případě to nebou nikdy všichni, ba dokonce dneska už ani většina (podíl MHD v rámci populace uź klesl pod 50%). Problém právě je v nesmyslnosti systému zón - nikdo neříká že to má být zadarmo, ale ty zóny defacto ani neumožňují funkční řešení pro člověka co bydlí a pracuje v rámci jiné Prahy. To je ten problém.

Jinak ano souhlas - přínost ZPS je především ekonomický, fyzický nedostatek míst prostě nemůže nijak nahradit...

0/0
31.12.2017 13:42

M93i81l29o64š 68M39i66c12h85a19l27o94v 3665183194711

Když máte u domu pouze modrou zónu, tak musí Vaše návštěvy přes aplikaci v telefonu zaplatit parkovné v ceně 40Kč/h. To se platí tuším v době od 8.00-20.00. Nebo nesmí přijet autem, což u pražáků právě z mého pohledu není problém.

0/0
31.12.2017 16:27

J59a51n 58B95u53b10i32k 9142561292107

Někde od 8 do 20. V lepším případě. Někde od pondělí od 8 do 20 v pátek. To v horším případě. Někde ovšem od 8 ráno do 6 příštího dne včetně sobot a nedělí. Praha 2.

0/0
31.12.2017 16:41

P48e77t43r 32Č97e50r10m78á85k 9828355599130

Nemusí, ale to není důležité. Doba je omezena max na pár hodin denně, takže 3 dny tam opravdu stát takto nelze.

Pro pražany to je pak naprosto stejný problém jako pro kohokoliv jiného.

0/0
2.1.2018 11:31

F82r29a87n47t85i91š66e92k 82L31u57p48í10n67e76k 8711776726452

Takze dalsi profesionalni politik uz od detstvi. Neco jako Sobotka, ale tento kandidat mi prijde vic jako levak, ma to v ocich. Za komunismu by byl vedouci ssm.

0/0
31.12.2017 12:53

Š68t90e88f67a62n 21F75r94i86č32a 7352468983486

Myslím, že člověk, který nemá vzdělání, nedisponuje znalostmi, aby mohl řídit dopravu a vše, co s tím souvisí (opravy, udržování, investice, financování, rozpočty atd.) v tak velkém městě, jako je Praha, a ještě naplno vykonávat funkci místostarosty velké politické strany.

+3/0
31.12.2017 12:49

F74r75a64n62t45i21š88e35k 26L26u30p94í32n39e73k 8381116226472

Nebo alespon zkusenost s praci a realnym zivotem.

0/0
31.12.2017 12:56

T65o68m24á25š 65C76h70r90a14s44t67n46ý 2311184721343

Radni Dolinek je stejne vhodny pro reseni dopravni otazky v Praze, jako by gruppenfuhrer Heydrich vhodny k reseni otazky statu Izrael...

0/0
31.12.2017 12:45

P12e23t35r 65Č82e19r52m73á67k 9728405809110

Ideál to vskutku není, na druhou stranu oproti cyklofašistům typu Kolínská nebo Stropnický to je ještě zlatý...

0/0
31.12.2017 12:49

M65i85c19h87a79l 40H33i59r19k87a 4917536170543

Teď na Proseku postaví parkovací dům se 378 místy, z toho cca 160 připadne Bille, zbytek pro rezidenty. Platí se to z veřejných peněz a chtějí na to získat dotace, aby to místní měli levnější. 8-o Takže výhoda zase jen pro pár vyvolených.

Před 4 lety měl PD mít přes 600 míst a o patro víc. 8-o

0/0
31.12.2017 12:44

A67n78t94o21n31í96n 36S60v13o44b39o37d23a 3934563529352

stejně jako garáže pod Letnou, to byla také trapárna, pro rezidenty 800 Kč, když provoz takového stání stojí měsíčně 300-800 Kč v Praze v bytovce, pro cizí 1800 Kč, takže město dotuje část lidí

0/0
31.12.2017 12:52

M94i68c35h27a35e78l65a 89P84l23a24n24á 2313817583387

To je jako P+R v Letnanech. Jen dve patra a po pul devate nezaparkujete. A to tam nestoji ani deset let. Meli to hnat vys, obzvlast s prihlednutim k tomu, ze nikde jinde na tomto konci metra C zachytne parkoviste neni. Pokud tedy nepocitame s temi par misty v Holesovicich, kterych je opravdu malo a uz je to moc v centru. Precejen vystat frontu V Holesovickach, aby clovek mohl zaparkovat a jet metrem, neni moc logicke.

0/0
31.12.2017 13:19

M50i72c78h55a51l 42H53i50r61k51a 4787596660453

A ještě před pár lety bylo na Letňanech volno po celý den, nyní, jak píšete, masakr. Tam by nyní skutečně stálo za to popřemýšlet, jak to co nejrychleji zvednout o 2 patra. Výškově by to ničemu nemělo vadit.

0/0
31.12.2017 13:42

J76i17ř83í 91J32i27r88s29a 9881234148361

To jako, že má být na silvestra veselo, tak udělali rozhovor s klaunem?:-)

Doprava zoufalá, mosty padají. Jediné, co pevně drží je modrý pruh.....

+3/0
31.12.2017 12:42

V17o81j22t39a 31M84i11l86e50r 2256105100916

Trio Krnáčová-Dolínek a Stropnický je to nejhorší co mohlo Prahu potkat. Taková koncentrace hlouposti, neschopnosti a arogance se na jednom místě se jen tak nevidí

+4/0
31.12.2017 12:41

J50i28ř72í 75S55o28l98d54á17t 1151401311979

Proč nás iDNES otravuje i na silvestra někým takovým jako je Dolinek a jeho hloupé kecy;-O;-O

0/0
31.12.2017 12:38

T63o69m19á61š 58C74h29r43a59s40t20n40ý 2651774721253

Protoze je to skvely priklad vysledku inkluze? :)

0/0
31.12.2017 12:50



Najdete na iDNES.cz