Diskuze
Firmy v Praze stále bojují o zaměstnance, zvyšování platů bude pokračovat
Děkujeme za pochopení.
V81l26a10d70i82m40í57r 96F84i34b88i16g93e59r
DP Praha má málo řidičů a proto bude jezdit ve svátečním režimu do poloviny ledna, ale nepřidají aby se k nim noví tak nehrnuli. Možná by nebylo naškodu, kdyby do článku napsali o kolik chtěli zaměstnanci DP přidat. Miliarda je pěkné číslo, ale mohli napsat kolik je to % nebo suma na hlavu.
P61e32t89r 44Č42e84r77m96á33k
DPP nic, plat je adekvátní, problém je v tom že nejsou lidi....
M29i36l24a46n 25M19a15j95e81r77č30í14k
Tento článek obsahuje informaci, že MP mají v průměru 37tis a něco, DPP inzeruje (pro řidiče BUS/TRAM) 35tis. měsíčně, ale to není průměr a zaběžnou pracovní dobu, ale odměna za cca 22 směn v měsíci, a to v délce cca 9hodin = 1h přesčasů denně.
OPRAVDU SI MYSLÍTE, ŽE SI ŘIDIČI MHD ZASLOUŽÍ MÍŃ NEŽ MP, PŘIČEMŽ OBĚ ORGANIZACE MAJÍ STEJNÉHO ZŘIZOVATELE/VLASTNÍKA = MAGISTRÁT HL.M.PRAHY?
PS: On je dosti prapodivný i ten rozdíl v DPP, že strojvedoucí metra mají o několik tisíc měsíčně víc za stejný čas než řidiči tzv. povrchovky
Připouštím, že metro musí ovládat více proškolenější lidé a je to práce v podzemí = ve stížených/stísněných podmínkách (vetšinou) bez přístupu denního světla, ale mnohem jednodušší (vlaky jsou vybaveny automatickým vedením = strojvedoucí mu max. dává nějaké povely - např. zavřít dveře a rozjet) než mají řidiči povrchjové MHD, kteří musí být ostražití vůči komukoliv v okolí, jestli splní své povinnosti a nevjede/neskočí jim do dráhy, protože nejn po řidičích BUS, ale (v rozporu s platnými předpisy ČR) i TRAM je požadováno jet maximálně takovou rychlostí, aby dokázali zastavit vozidlo před jakoukoliv i náhlou překážkou TENTO POŽADAVEK JE OVŠEM I VŮČI ŘIDIČŮM BUS (ČI JAKÉHOKOLIV MOTOROVÉHO VOZIDLA, ZA NĚJŽ ZÁKON 361/2000SB O TZV. SILNIČNÍM PROVOZU TRAMVAJ NEPOVAŽUJE) NEOPRÁVNĚNÝ, PROTOŽE DLE TZV. VÍDEŃSKÉ ÚMLUVY O SILNIČNÍM PROVOZU Z ROKU 1968 (JEJÍHO ZÁVAZNÉHO ANGLICKÉHO ZNĚNÍ - NIKOLIV MNĚ ZNÁMÝCH DVOU CHYBNÝCH PŘEKLADŮ DO ČJ) JSOU ŘIDIČI POVINNI DOKÁZAT ZASTAVIT VOZIDLO POUZE PŘED OČEKÁVATELNOU PŘEKÁŽKOU = JAK ZAČALI V POSLEDNÍ DOBĚ I NĚKTERÉ ODVOLACÍ SOUDY ČR ROZHODOVAT ŮČASTNÍCI TZV. SILNIČNÍHO PROVOZU NEJSOU POVINNI PŘEDPOKLÁDAT PORUŠENÍ JEHO PRAVIDEL JINÝMI OSOBAMI -ÚČASTNÍKY PROVOZU, PROTOŽE V OPAČNÉM PŘÍPADĚ BY TA PRAVIDLA BYLA ZCELA ZBYTEČNÁ!
P11e39t20r 49Č87e59r87m85á41k
Nechápu v čem spočívá logika že když MP mají nějakou sumu tak je má mít řidič DPP? To si jako představujete že se všichni zaměstnanci veřejného sektoru soudružsky seřadí vedle sebe a budou mít stejnou mzdu jenom proto že jsou to příspěvkovky magistrátu?
Zbytek zcela nesouvisející blábol.
M59i78l47a33n 50M46a39j72e95r84č84í91k
Za kolik lidských životů nese příslušník MP každou minutu své činnosti na sebe přímou odpovědnost = že jeho chyba může v kterém koliv úkonu (když on většinou vypisuje pokutové bloky apod.) může někoho zranit/zmrzačit či dokonce i zabít
Řidiči MHD za desítky až stovky = měly by mít ve výsledku tedy za tuhle větší odpovědnost dokonce více než MP a nikoiv stejně, jak požaduji
P80e44t67r 93Č41e87r79m38á17k
Riziko má samozřejmě větší strážník, byť MP nemusím tak jsou to pořád ozbrojené složky, řidič je akorát řidič. Tak jako kterýkoliv další účastník silničního provozu na sebe bere riziko a zodpovědnost zároveň, jestli veze 4 nebo 40lidí je jedno - vźdy se musí chovat tak aby nikomu dalšímu neublížil, podle vaší teorie by pak museli být placeni stejně i řidiči všech aut, protože je reálné riziko že se stranou účastníků nehody s autobusem a nesou vlastně zodpovědnost za jeho cestující. Zmrzačit nebo zabít může při výkonu své práce v podstatě kdokoliv, i ta poslední uklízečka co si splete barel chloru s pitnou vodou... Takže tudy cesta nevede
Cenu práce řídí trh práce, nic jiného, a ten zařídil že jí v současné době mají nijak extra kvalifikovaní řidiči skoro průměrnou, což jí vzhledem k tomu že většina lidí průměru nedosahuje činí více než adekvátní
M72i55l60a91n 78M94a53j34e88r20č91í23k
Riziko zranění sebe může mít větší strážník - i když je to dosti napováženou, když to jsou většinou v reálu chodící "ouřadové" (přidělující zejména ty pokuty za špatné parkování - žel v Praze většinou za nezaplacené stání na zpoplatněných místech než za stání na zakázaných místech - včetně překážení BUS a dokonce i TRAM MHD) nikoliv zásahové jednotky PČR
Když řidič jakéhokoliv vozidla bourá, tak v první řadě tím ohrožuje sebe a další cestující v tom voze = většinou méně než 10, ale u MHD je to více takřka vždy = hrozba trestného činu obecného ohrožení (byť z nedbalosti), z kterého je v ČR málokdy obviněn řidič OA, byť kvůli němu havaroval i BUS
P75e45t97r 90Č68e67r65m19á80k
Netvrdím že jsou MP nějací hrdinové co zachraňují svět, samozřejmě to skutečně jsou vesměs obyčejní pochůzkáři a ouřadové, ale jelikož řidiči mhd taky nejsou žádný einsteini tak pořád zůstává ten rozdíl ozbrojená složka vs. řidič.
Trestný čim z nedbalosti se pak týká stejně jakéhokoliv řidiče, závisí ryze na konkrétní nehodě a jejím posouzení, v tom rozdíl není.
O75n80d93ř27e10j 16H12l97a31d16í90k
Na trase B není žádný vlak vybaven automatickým vedením
M67a44r28e71k 94T73u98r66n68o32v94e50c
Jaký sváteční režim? To co teď předvádí je prázdninový režim. Sváteční režim by byl ještě horší... Ne každé prázdniny jsou svátek. Děti to tak možná berou, i když celé ty dva měsíce v létě asi už také ne...
Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů
Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...
Na Majálesu zasahovali těžkooděnci. Lidé se bouřili kvůli nevracení záloh za kelímky
Sobotní studentský festival Majáles v pražských Letňanech probíhal zprvu hladce. Samotný závěr...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Řidič Porsche srazil ve Vysočanech ženu s kočárkem, ta utrpěla vážná zranění
V pražských Vysočanech sjel řidič automobilu ze silnice a srazil ženu s kočárkem. Podle mluvčího...
Hromadná nehoda u letiště zastavila Pražský okruh, jedno z aut skončilo na střeše
Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly v pondělí na 27. kilometru Pražského...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vlak bez strojvůdce ujel několik kilometrů, pak vykolejil. Řítil se stovkou
Na železniční trati mezi obcemi Čisovice a Měchenice v okrese Praha-západ vykolejil vlak. V...
Záludné křižovatky i kolony. Praha se v hodnocení dopravní bezpečnosti propadla
V indexu bezpečnosti dopravy si metropole mezi krajskými městy v meziročním porovnání pohoršila....
Lepší vyhledávač tras v Lítačce. Počítá s chůzí, zpožděním a zaplatí i parkování
Mobilní aplikace PID Lítačka, od ledna opatřená novými funkcemi, brzy ukončí verzi zkušebního...
Historický kolotoč na Letné se opět roztočil, v provozu bude do konce září
Národní technické muzeum zahájilo další sezonu provozu přes 130 let starého Letenského kolotoče. Na...
Vykolejené vagony u Klínce odklidí dopravce. Policie vyšetřuje ohrožení z nedbalosti
Policie prověřuje čtvrteční vykolejení osobního vlaku bez strojvůdce poblíž Klínce u Prahy pro...
Prodej památky 2 000 m2, pozemek 683 m2
Hospozín - Hospozínek, okres Kladno
1 999 000 Kč