Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

V58l65a52d12i57m27í32r 19F85i40b48i84g28e41r 5184181981914

DP Praha má málo řidičů a proto bude jezdit ve svátečním režimu do poloviny ledna, ale nepřidají aby se k nim noví tak nehrnuli. Možná by nebylo naškodu, kdyby do článku napsali o kolik chtěli zaměstnanci DP přidat. Miliarda je pěkné číslo, ale mohli napsat kolik je to % nebo suma na hlavu.

+5/0
doporučit
2.1.2018 19:20

P96e60t56r 75Č26e20r40m21á14k 9128565619570

DPP nic, plat je adekvátní, problém je v tom že nejsou lidi....

+3/−1
doporučit
2.1.2018 19:33

M14i66l74a47n 55M56a14j89e42r74č32í30k 1170540454936

Tento článek obsahuje informaci, že MP mají v průměru 37tis a něco, DPP inzeruje (pro řidiče BUS/TRAM) 35tis. měsíčně, ale to není průměr a zaběžnou pracovní dobu, ale odměna za cca 22 směn v měsíci, a to v délce cca 9hodin = 1h přesčasů denně.

OPRAVDU SI MYSLÍTE, ŽE SI ŘIDIČI MHD ZASLOUŽÍ MÍŃ NEŽ MP, PŘIČEMŽ OBĚ ORGANIZACE MAJÍ STEJNÉHO ZŘIZOVATELE/VLASTNÍKA = MAGISTRÁT HL.M.PRAHY?

PS: On je dosti prapodivný i ten rozdíl v DPP, že strojvedoucí metra mají o několik tisíc měsíčně víc za stejný čas než řidiči tzv. povrchovky!!

Připouštím, že metro musí ovládat více proškolenější lidé a je to práce v podzemí = ve stížených/stísněných podmínkách (vetšinou) bez přístupu denního světla, ale mnohem jednodušší (vlaky jsou vybaveny automatickým vedením = strojvedoucí mu max. dává nějaké povely - např. zavřít dveře a rozjet) než mají řidiči povrchjové MHD, kteří musí být ostražití vůči komukoliv v okolí, jestli splní své povinnosti a nevjede/neskočí jim do dráhy, protože nejn po řidičích BUS, ale (v rozporu s platnými předpisy ČR) i TRAM je požadováno jet maximálně takovou rychlostí, aby dokázali zastavit vozidlo před jakoukoliv i náhlou překážkou!! TENTO POŽADAVEK JE OVŠEM I VŮČI ŘIDIČŮM BUS (ČI JAKÉHOKOLIV MOTOROVÉHO VOZIDLA, ZA NĚJŽ ZÁKON 361/2000SB O TZV. SILNIČNÍM PROVOZU TRAMVAJ NEPOVAŽUJE) NEOPRÁVNĚNÝ, PROTOŽE DLE TZV. VÍDEŃSKÉ ÚMLUVY O SILNIČNÍM PROVOZU Z ROKU 1968 (JEJÍHO ZÁVAZNÉHO ANGLICKÉHO ZNĚNÍ - NIKOLIV MNĚ ZNÁMÝCH DVOU CHYBNÝCH PŘEKLADŮ DO ČJ) JSOU ŘIDIČI POVINNI DOKÁZAT ZASTAVIT VOZIDLO POUZE PŘED OČEKÁVATELNOU PŘEKÁŽKOU = JAK ZAČALI V POSLEDNÍ DOBĚ I NĚKTERÉ ODVOLACÍ SOUDY ČR ROZHODOVAT ŮČASTNÍCI TZV. SILNIČNÍHO PROVOZU NEJSOU POVINNI PŘEDPOKLÁDAT PORUŠENÍ JEHO PRAVIDEL JINÝMI OSOBAMI -ÚČASTNÍKY PROVOZU, PROTOŽE V OPAČNÉM PŘÍPADĚ BY TA PRAVIDLA BYLA ZCELA ZBYTEČNÁ!

+1/−3
doporučit
2.1.2018 23:13

P62e58t24r 19Č92e95r73m32á81k 9488425719460

Nechápu v čem spočívá logika že když MP mají nějakou sumu tak je má mít řidič DPP? To si jako představujete že se všichni zaměstnanci veřejného sektoru soudružsky seřadí vedle sebe a budou mít stejnou mzdu jenom proto že jsou to příspěvkovky magistrátu? ;-)

Zbytek zcela nesouvisející blábol. Rv

+1/−1
doporučit
3.1.2018 2:18

M23i30l62a33n 82M43a28j53e93r61č61í93k 1110630854336

Za kolik lidských životů nese příslušník MP každou minutu své činnosti na sebe přímou odpovědnost = že jeho chyba může v kterém koliv úkonu (když on většinou vypisuje pokutové bloky apod.) může někoho zranit/zmrzačit či dokonce i zabít?

Řidiči MHD za desítky až stovky = měly by mít ve výsledku tedy za tuhle větší odpovědnost dokonce více než MP a nikoiv stejně, jak požaduji!!

0/−2
doporučit
3.1.2018 13:22

P54e19t64r 93Č27e50r52m41á52k 9638175919510

Riziko má samozřejmě větší strážník, byť MP nemusím tak jsou to pořád ozbrojené složky, řidič je akorát řidič. Tak jako kterýkoliv další účastník silničního provozu na sebe bere riziko a zodpovědnost zároveň, jestli veze 4 nebo 40lidí je jedno - vźdy se musí chovat tak aby nikomu dalšímu neublížil, podle vaší teorie by pak museli být placeni stejně i řidiči všech aut, protože je reálné riziko že se stranou účastníků nehody s autobusem a nesou vlastně zodpovědnost za jeho cestující. Zmrzačit nebo zabít může při výkonu své práce v podstatě kdokoliv, i ta poslední uklízečka co si splete barel chloru s pitnou vodou... Takže tudy cesta nevede Rv

Cenu práce řídí trh práce, nic jiného, a ten zařídil že jí v současné době mají nijak extra kvalifikovaní řidiči skoro průměrnou, což jí vzhledem k tomu že většina lidí průměru nedosahuje činí více než adekvátní R^

+1/0
doporučit
3.1.2018 15:48

M64i17l23a42n 53M28a54j68e95r34č21í27k 1500680954616

Riziko zranění sebe může mít větší strážník - i když je to dosti napováženou, když to jsou většinou v reálu chodící "ouřadové" (přidělující zejména ty pokuty za špatné parkování - žel v Praze většinou za nezaplacené stání na zpoplatněných místech než za stání na zakázaných místech - včetně překážení BUS a dokonce i TRAM MHD) nikoliv zásahové jednotky PČR !!

Když řidič jakéhokoliv vozidla bourá, tak v první řadě tím ohrožuje sebe a další cestující v tom voze = většinou méně než 10, ale u MHD je to více takřka vždy = hrozba trestného činu obecného ohrožení (byť z nedbalosti), z kterého je v ČR málokdy obviněn řidič OA, byť kvůli němu havaroval i BUS!!

0/0
doporučit
3.1.2018 21:14

P24e91t42r 87Č97e36r38m76á76k 9288715769300

Netvrdím že jsou MP nějací hrdinové co zachraňují svět, samozřejmě to skutečně jsou vesměs obyčejní pochůzkáři a ouřadové, ale jelikož řidiči mhd taky nejsou žádný einsteini tak pořád zůstává ten rozdíl ozbrojená složka vs. řidič.R^

Trestný čim z nedbalosti se pak týká stejně jakéhokoliv řidiče, závisí ryze na konkrétní nehodě a jejím posouzení, v tom rozdíl není. R^

0/0
doporučit
3.1.2018 23:19

O80n29d35ř35e11j 38H54l47a61d56í44k 8410642572

Na trase B není žádný vlak vybaven automatickým vedením

0/0
doporučit
3.1.2018 13:29

M84a53r76e75k 81T56u78r38n70o74v14e52c 7375772450646

Jaký sváteční režim? To co teď předvádí je prázdninový režim. Sváteční režim by byl ještě horší... Ne každé prázdniny jsou svátek. Děti to tak možná berou, i když celé ty dva měsíce v létě asi už také ne...

0/0
doporučit
3.1.2018 6:54

J34a56r76o48s25l14a84v 90B49e39d51r24n62a 3456961551437

Inflace 2% a nám dali 4% navíc :-D

0/0
doporučit
2.1.2018 18:30

D77a53v33i10d 52P89e29t50r 7510576590315

Kdyby to šlo každý rok reálně o 2% nahoru, tak to není tak špatné (i když si dokážu představit více). Horší to bylo v letech vlád s ODS (2007 až 2013), kdy často reálné příjmy klesaly (a to i před krizí a hlavně po tom, co už v okolních státech ekonomika rostla).

+4/−1
doporučit
2.1.2018 18:36

M57i11l75a11n 95M31a87j63e25r42č79í67k 1840360514146

Já si myslím, že mzda řidičů BUS a TRAM DPP by se měla alespoň přiblížit (nejlépe srovnat) platu strojvedoucích metra, které provozuje stejná společnost = zaměstnavatel a všechny ty 3 profese je srovnatelná činnost = PŘEPRAVA OSOB VOZIDLY MHD.

BYŤ (JAK JSEM TU JIŽ UVEDL V JINÉ RE) KAŽDÉ Z TĚCH TŘÍ DRUHŮ VOZIDEL MHD MÁ SVÁ SPECIFIKA = VÝHODY I NEVÝHODY VŮČI DALŠÍM, TAK VE VÝSLEDKU JE TO OPRAVDU PLNĚ SROVNATELNÁ ČINNOST, ZA NÍŽ MÁ ZAMĚSTNAVATEL VŠEM SVÝM ZAMĚSTANCŮM VYPLÁCET STEJNOU/SROVNATELNOU MZDU!!

0/−1
doporučit
2.1.2018 23:22

M64a74r35e77k 57T18u58r33n21o64v81e66c 7565962720566

Vy se hlavně naučte vypínat CAPS LOCK, kdo to po Vás pak má číst...

+5/0
doporučit
3.1.2018 6:53

M34i69l90a38n 75M22a66j23e18r91č27í45k 1730650254266

Vy neznáte význam tučného písma, zvýrazňujícího nejdůležitější obvsah v delším textu?

Žel zde to nejde, tak jsem zvolil jinou (dle mne jedinou) možnou formu.

0/−1
doporučit
3.1.2018 13:18

M47a25r85e76k 32T81u72r48n51o51v88e40c 7495312160286

Význam tučného písma znám, ano, pomocí něj se dají určité věci v textu zvýraznit. Ale to má obvykle smysl pro pár slov. Když dá někdo tučně prakticky celý odstavec, je takové zdůraznění obvykle k ničemu. Přečtěte si nějakou příručku o typografii - a v ní se dozvíte, že u delšího textu tučné písmo zhoršuje čitelnost. Asi podobně jako ty verzálky.

0/0
doporučit
3.1.2018 15:14







Najdete na iDNES.cz