Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R61e65n82é 33C61v11r77k19a82l 9286809826436

Hlavně už tam něco postavte - současný přívoz je se svými třemi schody do lodi těžko využitelný pro kočárky a naprosto nepoužitelný pro vozíčkáře. V 21.století a na takto frekventované trase zcela nepřijatelnéRv

+6/0
doporučit
8.1.2018 16:37

L60u71b40o33š 89T10i97c18h63ý 3927398314933

Co pozvat deset Peruánců, aby to vyřešili?

https://goo.gl/pc3Fwr

+3/0
doporučit
8.1.2018 16:39

T50o19m51á72š 13M71á18č68e51k 2124305351859

To je geniální !

To vymyslel snad sám Cimrman.

Když jedna lávka spadne, zbude tam ještě jedna.

Prostě geniální!!

+2/0
doporučit
8.1.2018 19:16

M75i51c61h71a64l 48K71l42a52c87á46k 1190842615

.....stavbu podle Dolínka brzdí stávající legislativa, která je zdlouhavá a proces výstavy prodlužuje >>>> jaký zase výstavy ? Nemá tam být čirou náhodou výstavby !!

+1/0
doporučit
8.1.2018 20:33

J63o53z11e88f 92S40t17e36b98i40l54a 3775207345777

...jenom aby ve finále ze dvou lavek nebyl jeden tunel ;-)

+1/0
doporučit
8.1.2018 18:42
Foto

M18i69r19o96s14l33a56v 56S90t38e89i58n60e97r 4310142630276

Lana musí zůstat na očích. V kanálech by opět hnila a narušovala pevnost.

Takže uprostřed lávky věž, na které se ta lana schází, boční výkyvy lze omezit lany tahnoucími i vodorovně k pomocným věžičkám.

Především má být vyřešen systém údržby- přístup ke všem důležitým uzlům a metodika.

+1/0
doporučit
8.1.2018 17:22







Najdete na iDNES.cz