Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P75e95t26r 26B77á36č75a 8865776545295

Postihujte ty ekomaniaky co DPF vymysleli a pak na nej uvalili silenou cenu.

+8/0
doporučit
16.1.2018 19:21

J20i67ř40í 39S90m93e41t19a60n22a 7265779512868

Jezdit za ojetou octávkou TDI je za trest. Takové šroty nepatří na silnici.!!!!!!Rv

+10/−2
doporučit
16.1.2018 19:02

P37e33t39r 61Č97e32r84m68á64k 9188375509740

Pohádka pokračuje, nejdřív nesmysl v podobě “odhadu” kolik aut jej má vymontovaný nebo poškozený, pak nesmyslné měření jehož metodika vůbec neměla šanci to nějak poznat, a z něho vycházející závěr. Hlavně že je úkol splněn - někdo dostal pěknou zakázku, a existuje materiál že diesly kouří. Bravo Rv

+6/0
doporučit
17.1.2018 16:29
Foto

V93i50t 71C29h42a80l76u61p25a 5242467832956

DPF je dle mého názoru špatně konstrukčně řešený anebo je to spíš úmyslně (aby lidé solili pravidelně autoservisům tisícovky za připojení rozhranní a pár kliků na PC...Stačilo, aby DPF kontinuálně spaloval zachycené tuhé částice nebo opatřit palubní desku externím spouštěním regenerace přímo řidičem (údajně to tak mají některé kamiony). Argumenty, že ŘJ dává pokyn řidiči (jedte min.rychlostí 80km/h alespon 10 min apod. hovadiny ) neobstojí, nejsem přece otrokem svého auta. O cenách některých DPF filtrů (50 tis. apod.) ani nediskutuju, to mohl vymyslet jen úplný dem*nt, to už je skoro cena generálky motoru....

+5/0
doporučit
17.1.2018 11:43

P11a12v77e95l 59O27b74d38r49ž12á46l35e78k 6316434508132

Ta čísla mi nějak nesedí. V provozu snad ani není tolik osobáků, které měly filtr z výroby, kolik píší že ho mají poškozený.

Euro 5 (od kterého jsou filtry u nafty povinné) platí od roku 2009 a jaká je věková skladba naftových aut v ČR? Troufnu si tvrdit, že nadpoloviční většina soukromých dieselů bude starších.

+4/0
doporučit
16.1.2018 22:52

J32a12r49o28s46l67a88v 91B83a96l73i34n22t 5196913774116

Cena za ten filtr by mela byt o hodne nizsi..;-)

+4/0
doporučit
16.1.2018 18:52

J31o82s89e68f 58M19i75k45i54n 5483344935624

Tak vám vůbec nevím co ti pánové vůbec měřili. Ano ty částice jsou určitě z dopravy, ale vůbec nemusí být z motorů.

https://auto.idnes.cz/brzdy-vysavace-castice-07l-/automoto.aspx?c=A171114_214459_automoto_fdv

Jediné řešení je poslat evidentně čoudící auto okamžitě na emise.

+3/0
doporučit
17.1.2018 11:35

T58o43m21á21š 91Z43e43m76a63n 3435888144745

takže přestane jezdit MHD a náklaďáky TSK?

Protože tohle na silnici smrdí nejvíc..

+3/−2
doporučit
16.1.2018 21:22

L30a10d14i36s92l53a57v 76S98a60u60e43r 8727921733824

Co by jste chtěli, když cena filtru přesáhne kolikrát cenu vozu. Přitom je jeho cena do pěti tisíc korun, ale bohužel na to se nabalují 300% a více přirážky prodejců. Kdyby skutečně jeho cena byla nízká tak by nikdo absolutně nešetřil na takovém dílu.

+2/0
doporučit
16.1.2018 18:56

T91o29m63á97š 30K47u40c23h10a26ř 3587431348661

To není tolik. To víc lidí krade. :-P

+2/0
doporučit
16.1.2018 18:33

P48a10t64r82i88k 74E41g27e54r 2798450849591

Tak asi většina z nás ví jak funguje STK je-li tam známost tak lze vraku dát povolení k provozu ono se pár lidí hold bohužel stále nechá podplatit. Můj případ to naštěstí není, ale v pražské Michli byl autoservis který před 9 lety zvládal nemožné, ale někdo to vzal do správných rukou a spravedlivě rozhodl.

+1/0
doporučit
16.1.2018 21:00

P81e59t77r 28Š50k69o93d71a 5237340154540

O stavu dieselů u nás si vůbec nedělám iluze, takže mě taková zpráva ani nepřekvapuje.

+1/−2
doporučit
17.1.2018 12:05

P81a69v89e35l 75S94o24b52o42t21k59a 5780894

jj, zakažte vjezd aut se spalovacím motorem.

+1/−3
doporučit
16.1.2018 19:19

M13i97c50h74a73l 83D61a44d87e57k 8623322968

Sazomety by měly mít ve městech zákaz!! Samozřejmě kromě prostředků MHD a nutného zásobování.

0/−3
doporučit
17.1.2018 9:40







Najdete na iDNES.cz