Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik upravil jízdní řády kvůli uzávěře Libeňského mostu

Pražský dopravní podnik upraví od pondělí kvůli zavřenému Libeňskému mostu také autobusové linky. Kvůli uzavření mostu jsou přesměrované tramvaje. Na soumostí mohou jen cyklisté a chodci, je totiž v havarijním stavu. Navíc nedaleko, v Zenklově ulici, probíhá plánovaná rekonstrukce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L42e46o57š 45K98o33n87e75č74n12ý 2262930652

to je zase bo...l ještě že MHD nejezdím. Chudáci lidi, jak se v tom mají vyznat. Věčně něco mění

0/0
20.1.2018 14:00

J44i94ř25í 25Č47e36r56n66ý 7372626601

Úprava na nejméně sedm let.

0/0
20.1.2018 13:22

J52i15ř15í 98J15o95z30a 3918773770271

Tak Libenak, co si budeme povidat, v tom neni sam... Palackeho most (Palackeho nam. - Zborovska) je take v havarijnim stavu. Ted je jen otazka, aby to nedopadl stejne jako Libenak... vyloucenim veskere dopravy. To by pak byla teprve mela...

+1/0
20.1.2018 7:09

M63i49r32o46s66l22a86v 21O24l58d84m29a47n 9390578975951

Most Karla zaplat panbuh jeste nestaveli bridilove ;-D

0/0
19.1.2018 23:55

J78i94r85i 15J83a96v91u93r27e88k 7696782802346

no bodejť, však taky zatím spadnul jenom 3x.

0/0
20.1.2018 10:32

J26i86ř26í 40S74e91i11d68l 4445790268480

Ano, prostě to zařídíme.Nejsme jako politici, makáme.Tak by mně zajímalo, kde soudruzi z ANO udělali chybu.

+4/−1
19.1.2018 21:25

J11i67r84i 66J69a57v96u34r22e82k 7906212792516

Příliš se vybavují s různými občanskými sdruženími za zachování mostu. Libeňský most už měl být dávno zbořený a postavený znovu.

0/0
20.1.2018 10:34

M40i52c48h32a26l 42M42a34l67ý 5422314979813

Přes ten most vede trasa půlmaratonu... ten tam pustěj? :)

0/0
19.1.2018 20:51

M15a94r19i60e 16V88a44š94í33č18k60o29v22á 3801563222438

Jsou to přece chodci, ne? :)

+3/0
19.1.2018 20:54

M94a15r60i32e 61V58a30š21í63č83k15o76v98á 3521453702748

Krásná osmiminutová cesta na Maniny se mi změní na 50-minutové dojíždění (+ ještě nazpět). A to jsem si libovala, že konečně otevřeli výstup na Palmovku, no ntervalo to ani dva měsíce.

Mimochodem, mám podezření, že na zavření Libeňáku čekali do okamžiku, kdy zavřou Zenklovu a schválně tak vyřadili Palmovku z provozu!

+1/−5
19.1.2018 20:32

J91a38n 12S31p84á32l44e56n16ý 4437873131137

Palmovka - Maniny je ca 1km, to máte za 10-15 minut pěšky..

+3/0
19.1.2018 21:27

M60a85r22i34e 46V25a46š58í52č46k88o48v52á 3151383282338

Je to 1,6 km. V tuto chvíli je to pro mě vzdálenost stejná jako kilometrů sto. Navíc po cestě není ani jedno WC, natož lavičky... :)

+2/−1
19.1.2018 21:50

M65a24r57t47i87n 28R19u21z20i81c26k75a 1542248426187

No, ja to mam z Palnovky az skoro k Argentinsky, tedy z manin to slo jen pesky, ted to pujdu pesky uz z Palmovky, cca 2.1km, ted v zime, kdyz nejsou mrazy dobry, jen asi 30-40min. pesky, ale v lete pri 35-40st. to nedam...

0/0
21.1.2018 0:57

Š59t32ě29p64á74n 16F29r34a26n48c90l 8224829424260

- zavřený výstup na Náměstí Republiky

- zavřený výstup na Budějovické

- zavřený přestup na Muzeu

- zavřený Libeňský most

- zavřená Zenklova

- zavřený výstup na Palmovce

- zavřený výstup na Anděl

- spadlá lávka v Troji + nefungující přívoz

- prázdninový jízdní řád do půlky ledna

Kdy že jsou ty komunální volby, abych tu pani, co maká, zase zvolil?

+25/−3
19.1.2018 20:23

Š15t38ě81p77á72n 54F65r72a67n12c22l 8364439304810

- zrušené tram. spojení Vltavská - Malostranská a Malostranská - Újezd

- zavřený jeden z výstupů na Nádraží Veleslavín - půl roku tam budou stavět eskalátor

- zavřené obě lávky pro pěší na železničním mostě

- ale hlavně, že máme za 2,5 miliónu WiFi v lanovce na Petřín (jízda cca. 4 minuty)

Ale berme to pozitivně - za 10 korun na den máme místo pražské MHD jednu z největších únikových her na světě. A to se vyplatí!

+11/−2
19.1.2018 20:30

M96i32c56h40a91l 82T19o62m58á58n94e33k 9307489366

tak nadrazi veleslavim to je spravne, uz v projektu to schvalne udelali bez eskalatoru, protoze pozdeji si na ne mohli pozadat o dotace, takze asi dotace uz z EU ci odkud maji tak muzou je zacit delat, co naplat ze kvuli par usetrenym korunam ktere protuneli ci nakradou do svych kapes jinde, cestujici co jeli treba na letiste to diky takove zhovadilosti meli slozitejsi

0/0
19.1.2018 23:45

S96i38l76v65e20s47t72r 46K69a62d93e59ř61á61b61e79k 8850133435500

Až se mosty, ulice atd. začnou pravidelně opravovat, tak budete moct takových míst vyjmenovat k danému okamžiku třeba stovku.

+3/0
19.1.2018 23:19

P68e65t51r 50P43e95t74r 6333282768313

On si pan mysli, ze v jinych mestech probiha vzdy jen jedna uzaverka nebo omezeni. A uz vubec nechapu to remcani nad uzavrenymi vystupy - metro ma vzdy minimalne dva vystupy, takze jeden klidne muzou kvuli pracim uzavrit. Zrovna Veleslavin je priklad, jak si pan potrebuje plivnout - ten druhy vystup je cca 20 metru vedle

+5/0
19.1.2018 23:42

Š44t33ě40p15á83n 58F76r19a44n34c84l 8864779974320

Místa, která jsem vyjmenoval, jsou v havarijním stavu. Takže vaše "Až se ZAČNOU OPRAVOVAT" je více než pravdivé.

0/0
22.1.2018 12:58
Foto

M57a10r95t78i18n 29Š86u96b67r40t 1855351314245

Mám takovou otázku. Ve Vašem seznamu jsou věci, které se neopravily, a proto se musely zavřít. Ale také věci, které se opravují, aby se v budoucnu nemusely zavřít. Co je tedy správně? Neopravovat, nebo opravovat?

Náměstí Republiky - Kompletní výměna eskalátorů starých 33 let, před 16 lety zatopených a repasovaných, těžkých a tedy velmi nákladných na provoz.

Budějovická - Pokud je mi známo, viníkem je soukromý subjekt.

Muzeum - Kompletní rekonstrukce stanice a všech izolací po 40 letech provozu a po částečném zatopení před 16 lety a ještě se snahou to dělat trvale za provozu po půlkách.

Libeňský most - V roce 2015 byl hotový projekt, bylo vydáno platné územní rozhodnutí a stavební povolení, TSK soutěžilo zhotovitele, dnes mohl stát nový most. Ale snahou veřejnosti o prohlášení mostu za památku bylo vše zastaveno a začal velmi zdlouhavý proces přes ministerstvo kultury, který moc nejde popohnat. Tak se důležitý most držel v provozu do poslední možné chvíle. Ale pokud by to bylo na městě, letos už nový most stál.

Zenklova - V místě původní stavební uzávěry kvůli potenciálnímu Městskému okruhu obrovskou snahou všech připravena investice výměn sítí, celé tratě a nových zastávek se snahou ji stihnout do okamžiku, než bude nutné Libeňský most nutné zavřít. Urychleno nejméně o rok. Obrovsky náročná investiční akce, proto začínala již v lednu.

Palmovka - Pět měsíců trvalo vyměnit eskalátory na západní části a ještě vznikly dva výtahy, takže stanice je bezbariérová. Výměna schodů a veškerého zařízení ve stanici staré 28 let.

Trojská lávka pod nepřetržitou kontrolou, poslední velká oprava 2013 za minulé radnice, dodnes ani odborníci moc nemají jasno, jak mohlo dojít k problému. Přívoz zaveden do 5 dnů od odklizení trosek. Bohužel v místě není jez ani klidná voda, jako všude jinde u přívozů v Praze. Na rychlé vodě mimo plavební trasy je přívoz bohužel plavební správou povolován pouze za určité výšky hladiny. Na sezonu bude přívoz na laně, nebo provizorní lávka.

+6/−1
20.1.2018 0:29
Foto

M71a48r27t91i40n 58P36i30š56t77o30r18a 8938978266829

Ještě je tu možnost od počátku věci řešit technicky lépe. S navýšením nákladů o desetinu prodloužit životnost destinásobně.

0/0
20.1.2018 8:26

J78a73n 52B20u47b73i37k 9482681122577

Dobrý den,

na Vás si cením, že Vaše příspěvky jsou věcné. Na druhou stranu trochu technicistní, protože se na situace díváte pouze z tohoto pohledu.

Každý chápe, že občas je nutno něco zavřít, protože za provozu opravu nebo rekonstrukci dělat nejde. Otázkou je, zda je nutno to na TAK DLOUHO zavřít, zda nejde rekonstrukci organizačními opatřeními urychlit a zda je nutno ty rekonsrukce dělat SOUČASNĚ. A tady se obávám, že často levá ruka neví, co dělá pravá. O tom, že Libeňský most má malér se ví roky, výsledky loňských sond jsou také známy a stanovisko statiků též. Nevěřím tomu, že se stav v noci z úterka na středu tak zhoršil, že neuzavření by způsobilo katastrofu, naopak jsem přesvědčen, že kdyby nespadla lávka v Tróji a Dolínek se nevyděsil, fungoval by v minulém omezeném provozu dál. A jestli byl jeho stav tak kritický, tak byl kritický i v závěru loňského roku, tudíž se měl vzít v úvahu při rozhodování, zda dlouhodobou uzávěru Zenklovy spustit či nikoliv.

Tohle je věc, která dlouhodobě nefunguje: klasickým případem byla situace, kdy loni v době uzavření Nuselského údolí byla v souvislosti s rekonstrukcí Nuselského mostu uzavřena i Čiklova ulice, do té doby sloužící jako objízdná trasa. Nebo v době, kdy byla uzavřena ulice Vysočanská (to je taky smutný příběh, kdy se kvůli propadlé kanalizaci uzavře důležitá spojnice na rok a půl) se omezil provoz na Prosecké z důvodů výstavby trolejového vedení. Atd atd.

A pokud se týká délky uzávěr - chápu, že nejde v obytné čtvrti pracovat těžkými mechanizmy v noci. Nechápu ovšem, proč se i ve dne na stavbě, která ovlivňuje život lidí ve čtvrtině Prahy, pohybuje deset lidí s lopatou a jeden malý bagr, odpozorováno zrovna na té opravě Jaromírovy ulice.

A ještě jedna věc: rozvoj města není jen o opravách, ale i o budování nových staveb. Jestli Praha potřebuje víc lavičky s wifi a nabíjením či nový dům umění, nebo metro D a východní část městského okruhu si odpovězte sám. Můj názor je, že tady současné vedení selhalo nejvíce.

0/−1
20.1.2018 9:41
Foto

M35a72r73t96i32n 55Š94u72b84r66t 1945461484955

Prázdninový jízdní řád do půlky ledna - V lednu a v únoru jezdí cca o 16 % lidí méně než v říjnu a listopadu. O letních prázdninách o cca 24 % lidí méně, tj. 2/3 úbytku v létě. Proto také letos v lednu nebyl plnohodnotný prázdninový provoz. Běžný provoz byl na všech příměstských autobusech a vlacích, jezdily tramvaje 4 a 21, které o prázdninách nejezdí, posílené byly studentské linky 107 a 143 a jezdily všechny školní linky. Posílení provozu MHD v posledních třech letech je tak velké, že na mnoha úsecích tramvají i autobusů jezdilo při mírném omezení letos v lednu více spojů, nebo spoje s větší kapacitou, než v lednu 2016 při plném provozu (třeba v Ječné, Seifertově, na Malé Straně, v Michli, na Hornoměcholupské, na Pankráci, u Záběhlické školy apod.).

Zrušené tramvajové spojení Vltavská - Pouze na jeden měsíc vlivem opravy kolejí na malé Straně, aby zvládly letní počet spojů a opět turistickou sezónu. Cestujících zde stále přibývá, od ledna 2016 do ledna 2018 zde ve špičkové hodině narostl počet spojů z 60 za hodinu na 79. Tj, obě spojení samozřejmě budou od 22. února opět fungovat. Malá Strana je samý oblouk a ani splítka pod domem už musí projít výměnou, flikování už nestačí.

Eskalátor na Veleslavíně byl dlouhodobě požadován. Bylo vyjednáno, ač je tam ještě do roku 2020 udržitelnost původního projektu, který měl příspěvek z fondů EU. A původní projekt počítal s tím, že Veleslavín bude koncovou stanicí pro busy max. dva roky. Pak se ale situace vlivem nemožnosti prokázat efektivitu prodloužení za Nemocnici Motol změnila, ale to už se stavělo a změny projektů u takových staveb jsou vždy podezřelé...asi jako Čapí hnízdo. Těžko se rozlišuje, co je objektivní potřeba a co vzniklo z jiných důvodů.

Obě lávky na železničním mostě nahrazeny přívozem. Komplikace opravy je teplovod pod nimi, takže oprava možná až po sezóně. Ale obecně potřeba opravit celý most, ale opět je to památka a každý krok na takovém objektu je nesmírně obtížný a možnosti řešení spíše stále odkládá.

+3/−1
20.1.2018 0:40

M36a53r27t58i10n 34R88u80z83i61c22k82a 1202758966217

ja hlavne nechapu, jak se ted dostat do Argentinsky, bezne pesky od Manin to bylo 10min. - cekat na 156 je nesmysl, pokud zrovna nejede,... a ted to clovek pujde uz z Palmovky a pesky je to 40min., chapu a je celkem dobre vyresena nahr. doprava od Manin na Delnickou, ale rada lidi chodi dal nez jen na Maniny a Delnickou, kde je MHD.

Tak nechapu, proc se X156 neobslouzi i zastavky Osadni a Argentinska, aby ta pesi cast se o tolik neprodlouzila.

0/0
21.1.2018 1:06

M77a32r37e11k 10D57e81m80č96á62k 9985344406255

Jo, podle toho seznamu má Praha problém. Ale buďme spravedliví - ty věci nevznikly přes noc a nevznikly ani za posledních pár let. Navíc většina omezení je v souvislosti s plánovanou opravou, byť to někdy trvá zbytečně dlouho (Anděl).

Spíš mi vadí projekty “smart city” ve stylu lavička s wifi, online popelnice a další zbytečnosti.

+1/0
20.1.2018 0:52

F83r36a13n23t20i30š19e89k 67M76o68r53a87v22e83c 8497444282

No jo, v Praze sice padají mosty, ale aspoň mají skvěle zvládnuté "smart cities" :D

https://ibb.co/f7F1Gw

+5/−1
19.1.2018 19:50

M74i72l88a71n 19N47ě95m78e70c 1465600476356

To je vintage - nejvíc cool forma smart city :)

+1/0
19.1.2018 20:21

M63a49r68t76i85n 79R96u64z76i12c87k63a 1592428566687

tvl.. 50% vety je anglicky...

0/0
21.1.2018 1:08

P68a95t57r27i79k 58E66g36e21r 2278650279411

Již druhý den je náhradní přívoz P8 mimo provoz. Nedalo by se prodloužit třeba linku X156 o úsek Nádraží Holešovice - Císařský ostrov?

Lince 112 bych dodal linku P112, linku 213 změnil na P136 atd.

+1/−2
19.1.2018 19:39

M58i71c39h30a51l 14N13o29v44o96t68n47ý 1627972708118

Kdyz by nespadla trojska lavka tak to nikdo neresi. Ceskej bordel, nikdo to neresi. Kontroly to resi tak,ze se na to ani nepodivaj a jen napisou,jo vyhovuje. Jako rentgen v nemocnici co spadl na starenku. Kasle se na to. Nechapu ale nikoho z politiku, alespon jeden tam tudy jezdi a neprijde mu to divne,jak to vypada. Nebo takovy nadrazi Vrsovice. To je jako 80 let pozadu. Mozna horsi nez v Rusku nebo na Ukrajine. Ze tem pitomcum nahore neni hanba s takovou prezentaci Prahy. Prachy jsou a je jich dost, tak by se frajeri mohli probrat a zainvestovat do oprav a zkraslovat ulice. Tech rozpadlejch chodniku plnych blata atd. Zlaty zapad plnej uprchliku...

0/0
19.1.2018 19:28

M17i58c14h48a20e11l 49L13ö29f55f14e82l41m65a68n23n 7788338287390

To ale není vůbec pravda, na nádraží Vršovice před několika lety natřeli dveře.

+1/0
19.1.2018 22:31

P57a43v18e37l 52S48l34a97d87o79v27n60í95k 6357143677606

Přečíslování tramvaje za jízdy může vymyslet jen naprostý tupoun, který v životě nejel v cizím městě tramvají.Rv

+5/−2
19.1.2018 19:00

P77a30v56e32l 36Š10t95í98p30e87k 5789383544675

Myslíte, že kdyby je spojili do jedné linky, která by jezdila stejnými zastávkami do různých směrů, tak by to bylo přehlednější?

+2/0
19.1.2018 19:03

P38a79v40e52l 73S49l75a95d70o76v50n24í49k 6377523857166

Vždy to lze vymyslet tak, aby se čísla nemusela měnit. Je to výmysl, starý asi 5-6 let, kdy to nějaký genius z Ropidu vysvětloval pro změnu tím, že linka má tolik zastávek, že se nevejdou do jízdního řádu.

Jsem Pražák, ale představa, že budu v cizím městě, kde mi známí řeknou (nebo se to dočtu v průvodci), že pojedu 1 a najednou v tramvaji zahlásí, že už to není 1, ale 6, tak docela podlehnu panice.

0/−2
19.1.2018 19:59

P60a10v62e11l 12Š70t17í31p42e22k 5379313604545

Tak to tak vymyslete. Dvě linky je třeba někde ukončit, tak je radši pošleme kdovíjak daleko na přetížené obratiště, hlavně, že lidé neschopní si naplánovat cestu nebudou zmatkovat.

0/0
19.1.2018 21:28

P69e42t21r 87P80e64t81r 6403282838803

Sorry ale takhle to bezne funguje treba u autobusu.

+3/0
19.1.2018 23:43

J59i79r80i 21J60a67v56u43r80e27k 7386912662356

Takže by turisté byli méně zmatení, kdyby jim na Hradčanské najednou jezdila šestka? Nebo je vám líto, že vás na Dělnické řidič nevykopne na mráz, abyste si počkal na jiné číslo?

0/0
20.1.2018 10:23

J18i33ř30í 40K36r47e73j20č32í80k 2807388494716

Kdyby vám k jedné zastávce přijela tramvaj jedoucí pokaždé jiným směrem, ale vždy pod shodným číslem, přišlo by vám to skutečně přehlednější ?

0/0
20.1.2018 20:49

F31r33a30n80t77i29š52e89k 35V19a81n54ě80k 1877784367417

Myslím, že Dopravní podnik Prahy je poslední z pražských institucí kdo může za stav mostu a určitě i pro dopravní podnik je uzavření mostu problematické.

+28/0
19.1.2018 18:36

M50i53c61h71a40l 61G98o90r45a17n 2482573984402

To mám radost sice jsem rozený Pražák ,ale jsem moc rád ,že bydlím na vesnici kde sice není ani obchod ,je tu i špatný signál na mobil ,na vlak pěšky 2,5 km do kopce ,ale ten klid je bomba a není co rozkrást žádné mosty apod. nepadají ,pokud musím jet do Prahy jezdím raději vlakem a nebo metrem ,ale nemám ji rád je to ohromný bordel ,to už je mnohem lepší Beroun .

0/0
19.1.2018 18:34

L31i27b83o22r 57J96a56n23e47č81e27k 4965215585811

Nedavno jsem byl na Sahare a tam vam byl vetsi klid nez v Beroune. A to tam nejezdi ani metro.:-)

+3/0
19.1.2018 18:42

D66a85n40a 94K49o40c83i86á98n89o71v30á 2893418229148

Za komárů byla Praha na spadnutí a už je zase. Hlavně že se investuje do pitomostí, které sypou prachy kamarádům,.

+7/0
19.1.2018 18:30

K42a35r78e59l 36K95r75p30a39t83a 5364165784533

Co kdyby si DPP dal nějaký závazek brigády kapitalistické práce a zavřené vchody do metra Palmovka zprovoznil v brzké době?

Zavřít, ohradit, rozkopat a nechat být ... to by jim šlo.

+1/−3
19.1.2018 18:27

K43a50r50e19l 78K30r17p61a59t10a 5474395844313

Mínusáci by zde mohli aspoň osvětlit, proč se tam p celé dny neobjeví aspoň jeden dělník, který by tu práci aspoň předstíral.

0/0
19.1.2018 19:56

J85i75ř66í 80K35r77e84j70č41í97k 2547698204206

A fakt si myslíš, že ta nejviditelnější práce probíhá právě u vchodů, rozumbrado ?

0/0
20.1.2018 20:44

Š65í64m13a 76K18a54d56e30ř79á79v62e90k 9954791754784

Takže omezení dopravy kvůli mostu v Libni... omezení dopravy kvůli tomu, že není dostatek řidičům. Má cenu vůbec vyjíždět?

0/−3
19.1.2018 18:21

J22o95s21e53f 43C62h27o54d80o10u68n71s18k51ý 4631196209960

Omezení kvůli nedostatku řidičů snad je jen u příměstkých autobusů na kladensku :D to co vyhlásili ty první dva týdny v lednu se nakonecn ukázalo jako nepravdivé tvrzení.

+1/−1
19.1.2018 18:26

J95a93n 95B69u31b39i73k 9642951852287

Tak v Praze to u tramvají a autobusů nepravdivé nebylo

+1/−1
19.1.2018 18:53

J43i81ř14í 94K62r85e58j58č65í75k 2127468574956

Ono to bylo pravdivé ? Povídejte... ;-D

0/0
20.1.2018 20:50

M17a85r83t22i37n 25K53r79á97l83í80č81e51k 4743803785785

Tomu rikam podpora cyklodopravy. Ktera svetova metropole si dovoli v lednu otevrit takovou cyklostezku? ;-)

+17/0
19.1.2018 18:15







Najdete na iDNES.cz