Diskuse k článku

Dopravní podnik upravil jízdní řády kvůli uzávěře Libeňského mostu

Pražský dopravní podnik upraví od pondělí kvůli zavřenému Libeňskému mostu také autobusové linky. Kvůli uzavření mostu jsou přesměrované tramvaje. Na soumostí mohou jen cyklisté a chodci, je totiž v havarijním stavu. Navíc nedaleko, v Zenklově ulici, probíhá plánovaná rekonstrukce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L45e58o70š 72K60o46n32e98č38n96ý 2132290662

to je zase bo...l ještě že MHD nejezdím. Chudáci lidi, jak se v tom mají vyznat. Věčně něco mění

0/0
20.1.2018 14:00

J77i38ř44í 12Č59e26r50n97ý 7422956651

Úprava na nejméně sedm let.

0/0
20.1.2018 13:22

J28i69ř66í 36J92o16z82a 3448743170771

Tak Libenak, co si budeme povidat, v tom neni sam... Palackeho most (Palackeho nam. - Zborovska) je take v havarijnim stavu. Ted je jen otazka, aby to nedopadl stejne jako Libenak... vyloucenim veskere dopravy. To by pak byla teprve mela...

+1/0
20.1.2018 7:09

M75i35r87o87s24l41a85v 80O25l34d69m13a41n 9420988435491

Most Karla zaplat panbuh jeste nestaveli bridilove ;-D

0/0
19.1.2018 23:55

J29i30r62i 12J61a15v54u89r78e94k 7166312232676

no bodejť, však taky zatím spadnul jenom 3x.

0/0
20.1.2018 10:32

J53i59ř98í 62S18e23i70d11l 4185210608800

Ano, prostě to zařídíme.Nejsme jako politici, makáme.Tak by mně zajímalo, kde soudruzi z ANO udělali chybu.

+4/−1
19.1.2018 21:25

J41i57r66i 35J93a92v72u43r24e54k 7546752232306

Příliš se vybavují s různými občanskými sdruženími za zachování mostu. Libeňský most už měl být dávno zbořený a postavený znovu.

0/0
20.1.2018 10:34

M43i96c45h46a78l 59M11a65l26ý 5522424799903

Přes ten most vede trasa půlmaratonu... ten tam pustěj? :)

0/0
19.1.2018 20:51

M29a77r27i22e 50V51a80š73í95č33k53o11v23á 3581793532988

Jsou to přece chodci, ne? :)

+3/0
19.1.2018 20:54

M15a33r49i86e 79V73a65š71í41č11k78o74v41á 3231913242118

Krásná osmiminutová cesta na Maniny se mi změní na 50-minutové dojíždění (+ ještě nazpět). A to jsem si libovala, že konečně otevřeli výstup na Palmovku, no ntervalo to ani dva měsíce.

Mimochodem, mám podezření, že na zavření Libeňáku čekali do okamžiku, kdy zavřou Zenklovu a schválně tak vyřadili Palmovku z provozu!

+1/−5
19.1.2018 20:32

J52a64n 95S42p13á33l41e56n46ý 4737903451657

Palmovka - Maniny je ca 1km, to máte za 10-15 minut pěšky..

+3/0
19.1.2018 21:27

M31a21r26i47e 18V39a14š48í14č61k49o18v50á 3121973632208

Je to 1,6 km. V tuto chvíli je to pro mě vzdálenost stejná jako kilometrů sto. Navíc po cestě není ani jedno WC, natož lavičky... :)

+2/−1
19.1.2018 21:50

M60a86r21t15i25n 56R66u11z10i17c39k43a 1982738356757

No, ja to mam z Palnovky az skoro k Argentinsky, tedy z manin to slo jen pesky, ted to pujdu pesky uz z Palmovky, cca 2.1km, ted v zime, kdyz nejsou mrazy dobry, jen asi 30-40min. pesky, ale v lete pri 35-40st. to nedam...

0/0
21.1.2018 0:57

Š10t57ě62p24á74n 83F83r96a14n59c44l 8914949824390

- zavřený výstup na Náměstí Republiky

- zavřený výstup na Budějovické

- zavřený přestup na Muzeu

- zavřený Libeňský most

- zavřená Zenklova

- zavřený výstup na Palmovce

- zavřený výstup na Anděl

- spadlá lávka v Troji + nefungující přívoz

- prázdninový jízdní řád do půlky ledna

Kdy že jsou ty komunální volby, abych tu pani, co maká, zase zvolil?

+25/−3
19.1.2018 20:23

Š58t81ě63p40á57n 54F93r15a63n59c46l 8184329734150

- zrušené tram. spojení Vltavská - Malostranská a Malostranská - Újezd

- zavřený jeden z výstupů na Nádraží Veleslavín - půl roku tam budou stavět eskalátor

- zavřené obě lávky pro pěší na železničním mostě

- ale hlavně, že máme za 2,5 miliónu WiFi v lanovce na Petřín (jízda cca. 4 minuty)

Ale berme to pozitivně - za 10 korun na den máme místo pražské MHD jednu z největších únikových her na světě. A to se vyplatí!

+11/−2
19.1.2018 20:30

M15i86c23h41a49l 53T44o49m44á76n13e23k 9117649226

tak nadrazi veleslavim to je spravne, uz v projektu to schvalne udelali bez eskalatoru, protoze pozdeji si na ne mohli pozadat o dotace, takze asi dotace uz z EU ci odkud maji tak muzou je zacit delat, co naplat ze kvuli par usetrenym korunam ktere protuneli ci nakradou do svych kapes jinde, cestujici co jeli treba na letiste to diky takove zhovadilosti meli slozitejsi

0/0
19.1.2018 23:45

S73i15l26v77e80s60t45r 43K77a31d16e51ř97á63b38e74k 8600333975540

Až se mosty, ulice atd. začnou pravidelně opravovat, tak budete moct takových míst vyjmenovat k danému okamžiku třeba stovku.

+3/0
19.1.2018 23:19

P57e77t62r 42P84e23t42r 6293632548403

On si pan mysli, ze v jinych mestech probiha vzdy jen jedna uzaverka nebo omezeni. A uz vubec nechapu to remcani nad uzavrenymi vystupy - metro ma vzdy minimalne dva vystupy, takze jeden klidne muzou kvuli pracim uzavrit. Zrovna Veleslavin je priklad, jak si pan potrebuje plivnout - ten druhy vystup je cca 20 metru vedle

+5/0
19.1.2018 23:42

Š91t50ě51p85á40n 90F54r92a54n69c52l 8454209434120

Místa, která jsem vyjmenoval, jsou v havarijním stavu. Takže vaše "Až se ZAČNOU OPRAVOVAT" je více než pravdivé.

0/0
22.1.2018 12:58
Foto

M45a84r16t11i51n 89Š12u20b64r95t 1515831914665

Mám takovou otázku. Ve Vašem seznamu jsou věci, které se neopravily, a proto se musely zavřít. Ale také věci, které se opravují, aby se v budoucnu nemusely zavřít. Co je tedy správně? Neopravovat, nebo opravovat?

Náměstí Republiky - Kompletní výměna eskalátorů starých 33 let, před 16 lety zatopených a repasovaných, těžkých a tedy velmi nákladných na provoz.

Budějovická - Pokud je mi známo, viníkem je soukromý subjekt.

Muzeum - Kompletní rekonstrukce stanice a všech izolací po 40 letech provozu a po částečném zatopení před 16 lety a ještě se snahou to dělat trvale za provozu po půlkách.

Libeňský most - V roce 2015 byl hotový projekt, bylo vydáno platné územní rozhodnutí a stavební povolení, TSK soutěžilo zhotovitele, dnes mohl stát nový most. Ale snahou veřejnosti o prohlášení mostu za památku bylo vše zastaveno a začal velmi zdlouhavý proces přes ministerstvo kultury, který moc nejde popohnat. Tak se důležitý most držel v provozu do poslední možné chvíle. Ale pokud by to bylo na městě, letos už nový most stál.

Zenklova - V místě původní stavební uzávěry kvůli potenciálnímu Městskému okruhu obrovskou snahou všech připravena investice výměn sítí, celé tratě a nových zastávek se snahou ji stihnout do okamžiku, než bude nutné Libeňský most nutné zavřít. Urychleno nejméně o rok. Obrovsky náročná investiční akce, proto začínala již v lednu.

Palmovka - Pět měsíců trvalo vyměnit eskalátory na západní části a ještě vznikly dva výtahy, takže stanice je bezbariérová. Výměna schodů a veškerého zařízení ve stanici staré 28 let.

Trojská lávka pod nepřetržitou kontrolou, poslední velká oprava 2013 za minulé radnice, dodnes ani odborníci moc nemají jasno, jak mohlo dojít k problému. Přívoz zaveden do 5 dnů od odklizení trosek. Bohužel v místě není jez ani klidná voda, jako všude jinde u přívozů v Praze. Na rychlé vodě mimo plavební trasy je přívoz bohužel plavební správou povolován pouze za určité výšky hladiny. Na sezonu bude přívoz na laně, nebo provizorní lávka.

+6/−1
20.1.2018 0:29
Foto

M27a26r79t32i90n 23P11i56š77t96o83r16a 8408538846149

Ještě je tu možnost od počátku věci řešit technicky lépe. S navýšením nákladů o desetinu prodloužit životnost destinásobně.

0/0
20.1.2018 8:26

J41a52n 98B82u76b56i23k 9612131492887

Dobrý den,

na Vás si cením, že Vaše příspěvky jsou věcné. Na druhou stranu trochu technicistní, protože se na situace díváte pouze z tohoto pohledu.

Každý chápe, že občas je nutno něco zavřít, protože za provozu opravu nebo rekonstrukci dělat nejde. Otázkou je, zda je nutno to na TAK DLOUHO zavřít, zda nejde rekonstrukci organizačními opatřeními urychlit a zda je nutno ty rekonsrukce dělat SOUČASNĚ. A tady se obávám, že často levá ruka neví, co dělá pravá. O tom, že Libeňský most má malér se ví roky, výsledky loňských sond jsou také známy a stanovisko statiků též. Nevěřím tomu, že se stav v noci z úterka na středu tak zhoršil, že neuzavření by způsobilo katastrofu, naopak jsem přesvědčen, že kdyby nespadla lávka v Tróji a Dolínek se nevyděsil, fungoval by v minulém omezeném provozu dál. A jestli byl jeho stav tak kritický, tak byl kritický i v závěru loňského roku, tudíž se měl vzít v úvahu při rozhodování, zda dlouhodobou uzávěru Zenklovy spustit či nikoliv.

Tohle je věc, která dlouhodobě nefunguje: klasickým případem byla situace, kdy loni v době uzavření Nuselského údolí byla v souvislosti s rekonstrukcí Nuselského mostu uzavřena i Čiklova ulice, do té doby sloužící jako objízdná trasa. Nebo v době, kdy byla uzavřena ulice Vysočanská (to je taky smutný příběh, kdy se kvůli propadlé kanalizaci uzavře důležitá spojnice na rok a půl) se omezil provoz na Prosecké z důvodů výstavby trolejového vedení. Atd atd.

A pokud se týká délky uzávěr - chápu, že nejde v obytné čtvrti pracovat těžkými mechanizmy v noci. Nechápu ovšem, proč se i ve dne na stavbě, která ovlivňuje život lidí ve čtvrtině Prahy, pohybuje deset lidí s lopatou a jeden malý bagr, odpozorováno zrovna na té opravě Jaromírovy ulice.

A ještě jedna věc: rozvoj města není jen o opravách, ale i o budování nových staveb. Jestli Praha potřebuje víc lavičky s wifi a nabíjením či nový dům umění, nebo metro D a východní část městského okruhu si odpovězte sám. Můj názor je, že tady současné vedení selhalo nejvíce.

0/−1
20.1.2018 9:41
Foto

M39a86r89t87i17n 61Š35u36b53r72t 1235291294105

Prázdninový jízdní řád do půlky ledna - V lednu a v únoru jezdí cca o 16 % lidí méně než v říjnu a listopadu. O letních prázdninách o cca 24 % lidí méně, tj. 2/3 úbytku v létě. Proto také letos v lednu nebyl plnohodnotný prázdninový provoz. Běžný provoz byl na všech příměstských autobusech a vlacích, jezdily tramvaje 4 a 21, které o prázdninách nejezdí, posílené byly studentské linky 107 a 143 a jezdily všechny školní linky. Posílení provozu MHD v posledních třech letech je tak velké, že na mnoha úsecích tramvají i autobusů jezdilo při mírném omezení letos v lednu více spojů, nebo spoje s větší kapacitou, než v lednu 2016 při plném provozu (třeba v Ječné, Seifertově, na Malé Straně, v Michli, na Hornoměcholupské, na Pankráci, u Záběhlické školy apod.).

Zrušené tramvajové spojení Vltavská - Pouze na jeden měsíc vlivem opravy kolejí na malé Straně, aby zvládly letní počet spojů a opět turistickou sezónu. Cestujících zde stále přibývá, od ledna 2016 do ledna 2018 zde ve špičkové hodině narostl počet spojů z 60 za hodinu na 79. Tj, obě spojení samozřejmě budou od 22. února opět fungovat. Malá Strana je samý oblouk a ani splítka pod domem už musí projít výměnou, flikování už nestačí.

Eskalátor na Veleslavíně byl dlouhodobě požadován. Bylo vyjednáno, ač je tam ještě do roku 2020 udržitelnost původního projektu, který měl příspěvek z fondů EU. A původní projekt počítal s tím, že Veleslavín bude koncovou stanicí pro busy max. dva roky. Pak se ale situace vlivem nemožnosti prokázat efektivitu prodloužení za Nemocnici Motol změnila, ale to už se stavělo a změny projektů u takových staveb jsou vždy podezřelé...asi jako Čapí hnízdo. Těžko se rozlišuje, co je objektivní potřeba a co vzniklo z jiných důvodů.

Obě lávky na železničním mostě nahrazeny přívozem. Komplikace opravy je teplovod pod nimi, takže oprava možná až po sezóně. Ale obecně potřeba opravit celý most, ale opět je to památka a každý krok na takovém objektu je nesmírně obtížný a možnosti řešení spíše stále odkládá.

+3/−1
20.1.2018 0:40

M88a17r18t27i44n 59R58u35z59i63c98k83a 1182898696137

ja hlavne nechapu, jak se ted dostat do Argentinsky, bezne pesky od Manin to bylo 10min. - cekat na 156 je nesmysl, pokud zrovna nejede,... a ted to clovek pujde uz z Palmovky a pesky je to 40min., chapu a je celkem dobre vyresena nahr. doprava od Manin na Delnickou, ale rada lidi chodi dal nez jen na Maniny a Delnickou, kde je MHD.

Tak nechapu, proc se X156 neobslouzi i zastavky Osadni a Argentinska, aby ta pesi cast se o tolik neprodlouzila.

0/0
21.1.2018 1:06

O28d29s50t34r71a69n87ě18n75ý 53U15ž27i41v41a28t32e78l

Uživatel požádal o vymazání
+1/0
20.1.2018 0:52

F81r86a49n14t43i67š89e40k 13M36o35r88a32v53e44c 8657494542

No jo, v Praze sice padají mosty, ale aspoň mají skvěle zvládnuté "smart cities" :D

https://ibb.co/f7F1Gw

+5/−1
19.1.2018 19:50

M93i78l94a38n 29N28ě98m51e89c 1545400936286

To je vintage - nejvíc cool forma smart city :)

+1/0
19.1.2018 20:21

M45a75r14t35i12n 30R97u83z60i59c92k67a 1422628296537

tvl.. 50% vety je anglicky...

0/0
21.1.2018 1:08

P10a69t60r90i85k 33E53g83e53r 2678300149911

Již druhý den je náhradní přívoz P8 mimo provoz. Nedalo by se prodloužit třeba linku X156 o úsek Nádraží Holešovice - Císařský ostrov?

Lince 112 bych dodal linku P112, linku 213 změnil na P136 atd.

+1/−2
19.1.2018 19:39

M76i45c98h19a17l 88N22o27v27o42t45n51ý 1697422288118

Kdyz by nespadla trojska lavka tak to nikdo neresi. Ceskej bordel, nikdo to neresi. Kontroly to resi tak,ze se na to ani nepodivaj a jen napisou,jo vyhovuje. Jako rentgen v nemocnici co spadl na starenku. Kasle se na to. Nechapu ale nikoho z politiku, alespon jeden tam tudy jezdi a neprijde mu to divne,jak to vypada. Nebo takovy nadrazi Vrsovice. To je jako 80 let pozadu. Mozna horsi nez v Rusku nebo na Ukrajine. Ze tem pitomcum nahore neni hanba s takovou prezentaci Prahy. Prachy jsou a je jich dost, tak by se frajeri mohli probrat a zainvestovat do oprav a zkraslovat ulice. Tech rozpadlejch chodniku plnych blata atd. Zlaty zapad plnej uprchliku...

0/0
19.1.2018 19:28

M70i85c65h79a96e89l 83L79ö13f41f22e32l30m81a43n98n 7928908827240

To ale není vůbec pravda, na nádraží Vršovice před několika lety natřeli dveře.

+1/0
19.1.2018 22:31

P93a58v35e72l 17S35l82a37d25o48v26n89í35k 6817813817636

Přečíslování tramvaje za jízdy může vymyslet jen naprostý tupoun, který v životě nejel v cizím městě tramvají.Rv

+5/−2
19.1.2018 19:00

P34a93v86e60l 29Š15t75í76p89e96k 5459973454585

Myslíte, že kdyby je spojili do jedné linky, která by jezdila stejnými zastávkami do různých směrů, tak by to bylo přehlednější?

+2/0
19.1.2018 19:03

P78a59v13e17l 22S60l92a71d71o17v56n63í64k 6257313957476

Vždy to lze vymyslet tak, aby se čísla nemusela měnit. Je to výmysl, starý asi 5-6 let, kdy to nějaký genius z Ropidu vysvětloval pro změnu tím, že linka má tolik zastávek, že se nevejdou do jízdního řádu.

Jsem Pražák, ale představa, že budu v cizím městě, kde mi známí řeknou (nebo se to dočtu v průvodci), že pojedu 1 a najednou v tramvaji zahlásí, že už to není 1, ale 6, tak docela podlehnu panice.

0/−2
19.1.2018 19:59

P98a61v45e67l 95Š94t63í73p52e58k 5949263374475

Tak to tak vymyslete. Dvě linky je třeba někde ukončit, tak je radši pošleme kdovíjak daleko na přetížené obratiště, hlavně, že lidé neschopní si naplánovat cestu nebudou zmatkovat.

0/0
19.1.2018 21:28

P38e79t89r 46P40e31t73r 6693302708613

Sorry ale takhle to bezne funguje treba u autobusu.

+3/0
19.1.2018 23:43

J32i79r13i 64J50a59v55u92r58e45k 7456102892816

Takže by turisté byli méně zmatení, kdyby jim na Hradčanské najednou jezdila šestka? Nebo je vám líto, že vás na Dělnické řidič nevykopne na mráz, abyste si počkal na jiné číslo?

0/0
20.1.2018 10:23

J63i49ř42í 69K11r96e55j43č68í27k 2827738774896

Kdyby vám k jedné zastávce přijela tramvaj jedoucí pokaždé jiným směrem, ale vždy pod shodným číslem, přišlo by vám to skutečně přehlednější ?

0/0
20.1.2018 20:49

F73r72a39n41t74i15š73e25k 59V19a11n98ě49k 1337784117927

Myslím, že Dopravní podnik Prahy je poslední z pražských institucí kdo může za stav mostu a určitě i pro dopravní podnik je uzavření mostu problematické.

+28/0
19.1.2018 18:36

M79i98c64h75a81l 41G10o28r72a16n 2872203844802

To mám radost sice jsem rozený Pražák ,ale jsem moc rád ,že bydlím na vesnici kde sice není ani obchod ,je tu i špatný signál na mobil ,na vlak pěšky 2,5 km do kopce ,ale ten klid je bomba a není co rozkrást žádné mosty apod. nepadají ,pokud musím jet do Prahy jezdím raději vlakem a nebo metrem ,ale nemám ji rád je to ohromný bordel ,to už je mnohem lepší Beroun .

0/0
19.1.2018 18:34

L75i80b64o28r 84J15a14n34e83č17e48k 4885335675121

Nedavno jsem byl na Sahare a tam vam byl vetsi klid nez v Beroune. A to tam nejezdi ani metro.:-)

+3/0
19.1.2018 18:42

D56a31n64a 67K34o13c73i23á24n91o41v39á 2223118979858

Za komárů byla Praha na spadnutí a už je zase. Hlavně že se investuje do pitomostí, které sypou prachy kamarádům,.

+7/0
19.1.2018 18:30

K14a73r37e35l 27K84r14p92a94t87a 5544255564373

Co kdyby si DPP dal nějaký závazek brigády kapitalistické práce a zavřené vchody do metra Palmovka zprovoznil v brzké době?

Zavřít, ohradit, rozkopat a nechat být ... to by jim šlo.

+1/−3
19.1.2018 18:27

K91a17r42e26l 25K84r32p52a60t77a 5114675504363

Mínusáci by zde mohli aspoň osvětlit, proč se tam p celé dny neobjeví aspoň jeden dělník, který by tu práci aspoň předstíral.

0/0
19.1.2018 19:56

J53i75ř90í 33K84r30e43j25č95í42k 2847718264716

A fakt si myslíš, že ta nejviditelnější práce probíhá právě u vchodů, rozumbrado ?

0/0
20.1.2018 20:44

Š71í45m57a 58K65a85d98e34ř96á94v84e23k 6637619234589

Takže omezení dopravy kvůli mostu v Libni... omezení dopravy kvůli tomu, že není dostatek řidičům. Má cenu vůbec vyjíždět?

0/−3
19.1.2018 18:21

J33o58s43e77f 48C29h96o31d39o35u93n76s20k98ý 4411536679590

Omezení kvůli nedostatku řidičů snad je jen u příměstkých autobusů na kladensku :D to co vyhlásili ty první dva týdny v lednu se nakonecn ukázalo jako nepravdivé tvrzení.

+1/−1
19.1.2018 18:26

J79a24n 29B52u12b64i36k 9282781952477

Tak v Praze to u tramvají a autobusů nepravdivé nebylo

+1/−1
19.1.2018 18:53

J70i66ř81í 12K46r19e35j37č48í33k 2527488364296

Ono to bylo pravdivé ? Povídejte... ;-D

0/0
20.1.2018 20:50

M39a90r32t24i96n 63K41r55á14l80í97č39e79k 4563783515305

Tomu rikam podpora cyklodopravy. Ktera svetova metropole si dovoli v lednu otevrit takovou cyklostezku? ;-)

+17/0
19.1.2018 18:15



Najdete na iDNES.cz