Diskuse k článku

Tramvají z Prahy do Středočeského kraje, nový spoj pojede nejdříve do Zdib

Nová trať z Vozovny Kobylisy by měla končit až v Sedlci za Zdiby.V budoucnu by navíc mohla pokračovat dál na Letiště Vodochody a do Líbeznic. Se stavbou by se mělo začít v roce 2022. V přípravách je také trať do Čestlic a Jesenice u Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T34o41m 21P71á92l78e74k 1701286209758

Joo, ony jsou na podzim volby do komunálu. Začíná se slibovat už teď. :-P;-D;-D;-D;-D

0/0
14.2.2018 15:01

J59a72k49u21b 37F92e23i94f63a86r 7729649596399

Nevěřím.

A proč? Protože liniové stavby jsou v česku bludným kruhem.

Trat na letiště? Evergreen, který už snad ani není k smíchu. A to že ročně postavíme 16km dálnic to jen potvrzuje.

0/0
14.2.2018 9:11

M29a22r96t22i41n 86M41a52i50k95s30n35a50r 3444803728862

No, ale metro do Nemocnice Motol uz mame :)

0/0
14.2.2018 11:30

K65a51r71e37l 48D39r23d30a 6774792447

Co to má společného s lidmi a jejich dopravou? Tady se pere komerční zóna Čestlice s Centrem Chodov a připravovaným centrem Tesco v Šeberově. Všichni majitelé chtějí podobnou MHD jako má Centrum Chodov.

O tramvaji v Čestlicích se tady mele (s Mlejnským) 20 let. Tak se to tedy plíživou metodou pořád tlačí vpřed.

Háje žádnou tramvaj nepotřebují, pokud ovšem nejde o zastavění zdejších polí zcela novým sídlištěm "v zeleni u metra" narvaným doprostřed Hostivařského lesoparku a Milíčovského lesa a další poškození bydlení starousedlíkům, které zde neustále probíhá.

Stále se tady tlačí k realizaci JVK, tedy okruh Prahy vedený kolem Jižního Města a Petrovic na Uhříněves přes Milíčovský les a Hostivařský lesopark. Již byla schválena dálniční křižovatka na D1 v Újezdě a patřičná Vestecká spojka ke stávajícímu okruhu Prahy. Chybí spojka Milíčovský les - Hostivařský lesopark. To aby se tady mohlo žít "v zeleni". On totiž vyvzdorovaný okruh Prahy kolem Průhonic potřebuje dle dopravních plánů zkratku.

Pokud někdo napíše tramvaj na Čestlice od Hájů, tak počítá s hlavní komunikací přes Milíčovský les. Rv;-D

Jo, městotvornost tramvají. A tady se řeší jak zastavět pole mezi Šeberovem a Průhonicemi a mezi Háji a Petrovicemi a Újezdem. Tak hlavně, že máme program, jak Praha nebude dál obsazovat pole za Prahou, ale musí zahustit výstavbu v centru. A ještě se to napíše, že místní podříznutí větve v které bydlí vesměs vítají. ;-D

0/0
14.2.2018 7:29

M13a89r70t53i47n 16S42e49d55o57n30a 2975436716409

No teda nevim, jezdit tramvaji na vesnici kde bydli par lidi mi ekonomicke neprijde. Navic oblast mezi Zdiby - Horni Chabry je v leteckem koridoru takze nelze ocekavat zajem lidi bydlet v zone silneho hluku.

0/0
13.2.2018 23:05

P96e70t41r 72Č86e54r29m15á10k 9768925879560

Ona ta přidaná hodnota bude spíše v tom že tam vznikne P+R a odlehčí to tak částečně těm Kob. a okolí, 2 vesnice samozřejmě ekonomicky nikdy tu trať zajímavou neučinní.

+2/0
14.2.2018 0:42

M83a58r82t28i66n 63R72u16z92i39c64k95a 1952748396477

Muze byt pak prodlouzena az do Aeru, ale i tak je docela zajimava, pokud tam vznikne P+R a dnes v tom smeru jezdi 5 autobusovych linek + 2 mestske do Chaber a je tam komercni zona... Asi by se problouzily nektere spoje linky 3...

+1/0
14.2.2018 1:27

S20i92l50v39e14s66t81r 33K17a48d71e25ř45á50b48e47k 8390493615970

To jsou odborníci na idnesu. V jednom článku spoji říkají linka, v druhém článku trati říkají spoj...

0/−1
13.2.2018 21:39

M88i85k22u30l77á24š 88K61a14l97i51n10a 1382913855

A kde nato vemete ridice? ;D

0/0
13.2.2018 21:34

S93i60l31v57e63s16t95r 43K26a45d11e94ř70á32b16e20k 8400803405580

V nejbližších letech se ocitne na dlažbě asi 3000 řidičů taxislužby, tak snad se mezi nimi najde 30 lidí, kteří budou schopni udělat psychotesty a zkoušky na tramvaj.

+2/0
13.2.2018 21:44

L91u58k95á63š 76N24o96v36ý 4720238680869

A přinejhorším to jistí ukrajinci, mongolci, bulhaři a inženýři z Afriky :)

+1/−1
14.2.2018 0:00

P80e15t48r 10Č60e30r51m29á61k 9958475929220

No 3000 zrovna ne, ale pár jich bude a těch 30 se mezi nima skutečně najde snadno.

0/0
14.2.2018 0:43

V11l42a95d81i91m32í98r 94N94o65v47á31k 3432594786791

Rozmyslete si tu tramvaj na Václaváku. U sebe mám neutrální názor, jen s tím, že když vyplivne I.P. Pavlova a Bolzanova, kam ty linky přesměrujeme? Praha 1 takto neuvažuje.

0/0
13.2.2018 21:29

M22a90r72t65i96n 46R16u71z20i51c31k85a 1392858986977

Za me ano, mela by se trat vratit i na vaclavak, uz jen proto, ze je trat Karlovo nam.- IPP totalne preplnena, ...

+2/0
14.2.2018 1:19

P56e98t76r 72K58e28j22l 4643465963804

Myslím, že obyvatelé Bohnic a Čimic by tramvaj využili určitě více než občané Sedlce... Ale snad se jednou otevře i letiště jako mezinárodní, pak by se tramvaj hodila :)

+4/0
13.2.2018 21:14

M71i20c39h58a96l 12H62i67r80k32a 4917436640953

Jako budoucímu důchodci už mi to bude jedno, času bude dost ...

+2/0
13.2.2018 19:57

M31i33k55u28l11á77š 52K41a76l68i17n56a 1812263485

To nevim

Duchodci porad spechaj

0/0
13.2.2018 21:35

L41u53k53á41š 98N18o90v47ý 4410908370419

Spěchají jenom proto aby pak mohli někde zdržovat :/

0/0
13.2.2018 23:56

P83a46t40r75i75k 83E38g92e31r 2898410899781

Zavedení tramvajových tratí do středních Čech je rozumný krok myslím si, že s Karlovarským krajem je to dalších kraj ve kterém nejezdí ani trolejbusy. Sice už nějaká anketa zda by tramvaj mohla být na Kladně dopadlo to stejně neúspěšně jako s tramvají v Hradci Králové nebo v Jihlavě. Třeba do Ústí nad Labem se už nevrátí kvůli kopcovitému terénu. Bylo by ještě fajný díky integraci regionálních linek je propojit s integrací linek v sousedících krajích. V současné době to funguje s DÚK, díky tomu, že linka 381 jezdí z Prahy, Háje až do Kutné Hory, aut. st. tak se třeba podaří zavést linku z Pardubic do Kutné Hory a linka 381 dojede do Chvaletic.

+2/−3
13.2.2018 19:20

P78a92v66e97l 81M38a93t15o85u63š82e59k 5880217648314

Když vidím, jak se úspěšně buduje trasa D metra, modernizuje trať na Kladno nebo řeší dopravní obslužnost ruzyňského letiště, tak jsem, mírně řečeno, skeptický.

+9/0
13.2.2018 19:17

J24a64r79o68s86l25a98v 91N32o76v79á15k 1416203480

sedlec je v podstatě idylická víska v polích u lesa, silnice vedou vedle ....jak říkají cimrmani: a tak se stala z ospalého lázeňského městečka překrásná uhelná pánev

+6/0
13.2.2018 18:55

S31t62a10n19i38s21l54a74v 92K55r13e88j40c53a22r 6927346493804

Mimochodem pane redaktore - Nejblíže Kobyliské vozovně nejsou Zdiby ale DOLNÍ CHABRY a až po tom Zdiby !!!!!! Osobně to zdibákům a libezničákům přeji, Rozvoj obou obcí včetně Chaber bude díky tomuto mít výraznou zelenou.

+5/0
13.2.2018 19:12

S66t68a26n34i98s19l16a51v 97K88r16e27j34c79a31r 6727206663574

Ceny stavebních pozemků mezi Chabry a Zdiby a dále Libeznicí, budou pro mnohé příležitostí. Nejedná se totiž o velkou Prahu ale Prahu Východ ve Středočeském kraji.

+3/0
13.2.2018 19:15

P63a21t84r52i34k 93E92g68e95r 2138900329671

Ta myšlenka s rozšířením Prahy by se mi líbila. Jenže jednou se na iDNES.cz píše, že Praha se rozšiřovat již nebude, pak, že Praha 11 se chce stát samostatným městem Chodov u Prahy a není jediná v Brně i v jiných městech o tom také uvažují, Praha by se do 25 let mohla rozšířit o Říčany, Jesenici, Beroun, Čelákovice, Mělník atd. tak a vyberte si, číst je z čeho.

+1/−1
13.2.2018 19:24

M22a17r70t66i64n 93R83a84m39b12o48u32s94e66k 5968706153736

Už aby to bylo.

+6/0
13.2.2018 18:49
Foto

J89a30n 23H81a32ž13m56u41k80a 6743246225

Krnáčová a ANO - spása Prahy a okolí[>-]

Konečně změna po létech korupce ODS a TOPky v čele s Bémem, Svobodou a Hudečkem.

+1/−16
13.2.2018 18:20

M81a11r85t24i94n 66R67a24m12b53o12u63s79e36k 5558506853716

To si nejsem jisty, že by se ohledně korupce něco změnilo. ...

+4/0
13.2.2018 18:51

P96e12t97r 41Č84e58r77m90á93k 9878435619470

To je dobrý fór, od dob Béma se nesáhlo na nic, horkotěžko dotáhli do konce co začal.

+2/0
13.2.2018 19:27

P52a13v63e86l 35Š49t92í79p82e75k 5489153744285

Celkem logické. Na území Prahy již moc míst, kde by šlo postavit P+R a návaznou kapacitní dopravu není.

+6/0
13.2.2018 18:12



Najdete na iDNES.cz