- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fakt jo , pane Kadeřábku. Vlak po dvoukolejné trati může jezdit i častěji, a elektrifikovaná trať "nesmrdí", tedy nepoškozuje životní prostředí, ve kterém člověk žije.
Kdyby radsi postavili konecne dustojne spojeni na letiste.... Je to desna ostuda, ze se vsichni z letiste musi kodrcat autobusem, kde ostatne ani neni poradne misto na kufry
Můžou si přece mávnout na nějakého profesionálního taxikáře :)
Propojení konečných by se vyplatilo více. Např. Motol-Zličín přes sídliště Řepy. Tím by se odlehčilo centrálnímu přestupu mezi ABC.
Spíš udělat vnitřní okruh, vznikly by další přestupy a odlehčilo se už tak přetíženému centru. nemusel by ten kruh být ani moc velký. Třeba na úrovni Dejvické, Radlické, Vyšehradu, Flory/Želivského, Nádraží Holešovice/Vltavské.
Dělat přestupy na konečné sice zní dobře ale přestup by měl být v půlce, ne na okrajích, to by moc lidem nepomohlo.
Čekám kdy se zase objeví článek o tramvajové trati do Suchdola. Ten se objevuje pravidelně cca 12 let vždy před volbami.
Nejprve dostavte SV okruh a pak začněte plánovat tento nesmysl.
12 let na 3,5 kilometru za 16 miliard? A ten propočet byl s Dolínkem nebo bez? Protože jestli se to bude stavět jako jiné projekty v Praze, tak to ve výsledku bude 20 let, 30 miliard a kdo ví kolik miliard skončí v kapsách lidí z ČSSD či jejich kamarádů.
Ať raději vyřeší spojení letiště s Prahou. Každé normální větší město s letištěm má letiště s centrem spojené buď metrem nebo vlakem. Jenom u nás na to mají v podstatě monopol zloději taxikáři, kteří nám již stihli udělat svým okrádáním zahraničních turistů ostudu po celém světě. Kdyby vedlo na letiště metro, tak nebude tyhle veksláky 21.století potřebovat.
Cena? No budiž, ale proč má stavba trvat 12 let???
Když to bude trvat jak "rychlodráha" do Kladna (letiště V:H. Ruzyně) tak se toho nedočkáme,Jsou to plány do šuplíku k ničemu.