Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R76a95d12k62a 48J77o16h71n51o78v28á 4334311675

Začněte povrchovou dvojkolejnou elektrifikovanou železnicí z Nádraží Veleslavín (na metru A) na letiště a Kladno. Odpadly by narvané dlouhé autobusy každých 5 minut a spousta busů a osobních aut z Kladenska.

+17/0
doporučit
14.2.2018 18:37

O52n17d15r14e46j 78K21o89d38a30d 8341603441237

3 stanice 12 let? 8-o

+16/−1
doporučit
14.2.2018 18:15

V31l54a84d74i62m16í80r 68K22r38y31c29h30t24á43l34e64k 4902189227572

Mě by zajímalo kolik taková studie stojí.

Každému je více méně jasné, že v dohledných 30letech se žádné metro do čakovic stavět nebude. A účelem bylo se jen a jen napakovat na studii.

ČSSD by se měla rychle probudit a vykopnout Dolínka. Lidi si tohle pamatují.

+12/0
doporučit
14.2.2018 18:42

R55a39d40e25k 61Č46e64r15n73ý 8418243260704

16 mld. za 12 let... Když se ty stejné peníze dají Japoncům, ti to udělají za 4 roky, tak vydělají obě strany ne? Japonci dostanou stejné peníze za 1/3 plánované doby a v Praze bude metro o 8 let dříve...

Radek Černý, t. č. v hospě.

+11/0
doporučit
14.2.2018 20:01

M58a30r33e42k 58K67l61u70f48a 3918754254596

Klidně i 20 mld., ale stavba by musela být hotova za tři roky. Klidně by to mohlo být vedeno nadzemním tubusem. Ale hlavně není důvod vést metro na vesnici, našlo by se výrazně přínosnější uplatnění veřejných financí, a to i v resortu výstavby metra. Např. výstavba metra na jih od Kačerova a především prodloužení trasy "A" na letiště.

+10/−1
doporučit
14.2.2018 18:56

J90a75r93o95s68l69a35v 10M73i98k54o43l47á53š43e13k 2173639898142

Pěkná blbost... radši ať spojí novou linkou Pankrác se Smíchovem. Propojení dvou největších částí - Prahy 4 a Prahy 5 je důležitější než vesnice v poli...

+13/−3
doporučit
14.2.2018 18:23

R13a52d84e14k 40Č57e59r54n94ý 8838903480494

12 let 3,5 km? Takže teoreticky 35 km by trvalo 120 let?

+8/0
doporučit
14.2.2018 18:58

L46u86k72á39š 78K44m54e56n45t 5579557344870

12 let na 3,5 kilometru za 16 miliard? A ten propočet byl s Dolínkem nebo bez? Protože jestli se to bude stavět jako jiné projekty v Praze, tak to ve výsledku bude 20 let, 30 miliard a kdo ví kolik miliard skončí v kapsách lidí z ČSSD či jejich kamarádů.

Ať raději vyřeší spojení letiště s Prahou. Každé normální větší město s letištěm má letiště s centrem spojené buď metrem nebo vlakem. Jenom u nás na to mají v podstatě monopol zloději taxikáři, kteří nám již stihli udělat svým okrádáním zahraničních turistů ostudu po celém světě. Kdyby vedlo na letiště metro, tak nebude tyhle veksláky 21.století potřebovat.

+7/0
doporučit
15.2.2018 7:59

F24i30l18i36p 45G84a21l34a54š 2877327194908

A nebylo by lepší zatím investovat do toho okruhu aby se dopravě v Praze ulevilo?!

+8/−1
doporučit
14.2.2018 19:38

T38o21m 74P55á78l24e63k 1941966179568

Čekám kdy se zase objeví článek o tramvajové trati do Suchdola. Ten se objevuje pravidelně cca 12 let vždy před volbami. ;-D;-D

+6/0
doporučit
15.2.2018 8:57

R39u77d84o54l59f 56H17r36a58z16d69í44r34a 1855569553628

Už máš dodělaný okruh Dolínku? Nemáš, tak nevymýšlej kravinyRv

+6/0
doporučit
14.2.2018 21:33

M37a21t42o84u16š 68B52á26r45t69a 2125764194

To nám ta celkem zbytečná zatáčka do Letňan k výstavišti vychází pěkně draho

+6/0
doporučit
14.2.2018 18:44

J33a29k32u11b 79F15e16i36f79a93r 7419259826429

Cena? No budiž, ale proč má stavba trvat 12 let???

+5/0
doporučit
15.2.2018 7:52

T32o50m40á31š 91Z67e18m41a68n 3945248534705

Dalších min. 20 let to bude zbytečná stavba, metro už teď končí v poli, navíc je na něj výborné spojení.

Naopak je potřeba zainvestovat na jihu Prahy - trasa D už opravdu chybí.

+5/0
doporučit
14.2.2018 19:57

J25o11s43e21f 46C33h80o95d46o25u11n84s76k49ý 4551116419470

Šálí mě paměť, nebo je ta stavba metra výrazně pomalejší a dražší? Ládví - Letňany stálo 15mld. a 4.6km.

Tohle bude kratší, draží...ach jo.

+5/0
doporučit
14.2.2018 18:22

S53i90l84v19e93s93t39r 80K83a51d25e87ř62á15b64e60k 8450213775600

Mám pocit, že v tuhle chvíli se nestaví vůbec nic. Ani metro, ani okruh. Asi už máme všechno postaveno.

+5/−1
doporučit
15.2.2018 3:06

V30á77c58l60a35v 13K24r29č17m89á67ř 1845678632765

Takové řešení by mělo zahrnovat P+R s cílem omezit počet aut vjíždějících do města. Pokud s ním nepočítá, bude důsledkem destrukce parkování kolem nových stanic a další zónování.

+4/0
doporučit
14.2.2018 18:33

H10a79n39a 90K49a26b16e51š96o53v31á 2368477787217

Hlavně ten autobusový terminál je předimenzovaný, prázdný a P+R parkoviště nacpané až po strop. Tam by se mělo něco změnit.

+4/0
doporučit
14.2.2018 18:30

P87a20t89r62i85k 32E22g36e57r 2678890249601

DPP i MHLMP by měl zvážit prodloužení metra C také o úsek Háje - Petrovice - Uhříněves (- Kolovraty - Říčany) důvodem je přetížená ulice Přátelství a nevyhovující autobusové obratiště Háje. Věřím, že by se dalo vybudovat nové P+R. Část cestujících by to chtělo naučit cestovat vlakem hodně chybí u linky S7 a S9 napojení Vršovice - Krč - Smíchov - Radotín proto je přetížená autobusová linka 125. Chtělo by to změnu!

+4/−1
doporučit
14.2.2018 18:25

Š76t61e56f12a93n 50F87r60i64č80a 7852218133716

Podzemka má význam v historickém centru. Na periferii je výhodnější vést trať po povrchu.

+6/−4
doporučit
14.2.2018 18:17

M17i63c81h81a87l 81G37r77i79v74a77l11s89k76ý 8673132427805

Když to bude trvat jak "rychlodráha" do Kladna (letiště V:H. Ruzyně) tak se toho nedočkáme,Jsou to plány do šuplíku k ničemu.

+3/0
doporučit
15.2.2018 6:43
Foto

R35o90b90e30r91t 73P34l52o38c33h 4376542181753

Tohle prodloužení metra mi přijde dost zbytečný. Mají tam autobusy do Letňan a tam už metro je. Mnohem důležitější pro lidi jsou jednoznačně trasa D, vyřešit dopravu na letiště a do Kladna, dostavět alespoň jižní část pražského okruhu (úsek 511) a opravit mosty.

+3/0
doporučit
14.2.2018 20:35

M73i28r49o28s93l84a18v 36G78r49o82s76s37m25a49n96n 8822969764

Kolik oblouků ještě céčko udělá? Zdvojkolejnění a elektrifikace železnice, možná s přeložkou, by přinesla vyšší rychlost za méně peněz s delším, ale kapacitně odpovídajícím intervalem.

+3/0
doporučit
14.2.2018 18:33

R79a25d43k88a 18J62o38h97n54o51v29á 4694341255

Fakt jo :-), pane Kadeřábku. Vlak po dvoukolejné trati může jezdit i častěji, a elektrifikovaná trať "nesmrdí", tedy nepoškozuje životní prostředí, ve kterém člověk žije.

+2/0
doporučit
15.2.2018 14:22

M69a13r60t95i10n 73N50o50v38ý 3352188558240

Jestli jsem to dobře pochopil, tak ten úsek 3,5 km by metro zvládlo za 22 minut (skoro stejně jako vlak)? To snad bude nějaká chyba, ne?

+2/0
doporučit
15.2.2018 6:00







Najdete na iDNES.cz