Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastupitelé rozhodnou o přechodech na magistrále. Trumfy drží opozice

Poté, co pražská primátorka proto minulý týden využila svého práva a pozastavila usnesení o tom, jak se má do budoucna zklidňovat magistrála, mají osud cesty v rukou zastupitelé. Ti se sejdou ve čtvrtek a opozice v tomto „boji“ získává určitou moc. Právě hlasování jejích členů rozhodne, zda se úpravy magistrály provedou, či od nich město minimálně do voleb upustí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R34o67b16e80r52t 46H59o53m26o77l15k60a 2260892622631

Prodloužit zelenou chodcům před muzeem? :-D To způsobí kolaps dopravy napříč Bubny a Holešovicemi. :-D Už teď se tam dá bez problému strávit 20-90 minut... Kdyby ten přechod raději zrušili a místo toho trpchu dotáhli stávající podchod. Přidat eskalátory a udělat ho bezbariérový, tak není důvod tam mít přechod. Mě to může být celkem jedno, obvykle jezdím metrem, ale nejsem zastánce tupého omezování provozu. Zdržuje to i IZS, MHD...

+1/0
22.2.2018 16:09

J81a92n 95V90o55j45t67í58š20e98k 6292981135386

A proč jste zastáncem omezení chodců? Zvlášť v centru města by měli mít chodci přednost, ne?

0/0
22.2.2018 18:39

R54o37b25e24r83t 32H21o42m62o82l12k79a 2580212822511

V centru města ano, ale nikoli na dálnici procházející centrem. Jakmile bude nějaká objízdná trasa a magistrála nebude jediná možnost jak přejet (objet) Prahu v SJ směru, pak ať se klidně zúží na dva pruhyba dělají se tam jakékoliv zklidňovací pokusy. Neznám obdobnou situaci nikde na světě. I k vítěznému oblouku v Paříži není přechod, natož semafor. Normální hezký a široký podchod. A okolo oblouku je gigantický kruháč...

+2/0
22.2.2018 19:38

J43a56n 76V91o62j48t60í16š36e42k 6222701225936

Já furt nechápu, proč máte myšlení nastavený stylem, že ježdění autem je nejdůležitější. Že nejdřív se musí vyřešit automobilová doprava a až pak cokoliv jinýho. Že chodec nemá právo přecházet přes ulici, pokud tim byť jen na sekundu zpomalí nějakýho řidiče.

0/0
23.2.2018 0:16

R36o59b33e26r73t 76H16o87m73o48l79k59a 2800632382711

To opravdu pochopit nemůžete. Já mám totiž myšlení nastavené úplně opačně. Jsem zastánce parkovacích zón a omezování IAD. Obzvláště v Praze, kde je MHD na špičkové úrovni a použití auta je zbytečné (v nějakých 80% případů jde jen o lenost/pohodlnost). Ale zároveň používám mozek a vím, že totální ucpání hlavní (a zároveň jediné) dopravní tepny tohohle milionového velkoměsta je nesmysl, dokud není jiná možnost. Ale zrovna tenhle případ vidím jako místo, kde výjimečně chodci nemají důvod být. Podchod tam je a jeho vylepšení není ani zdaleka tak nereálné jako vlhké sny těch, co tam vymýšleli zakopat magistrálu do tunelu. Už takhle tam stojící kolona vozidel ve třech pruzích otravuje vzduch (doslova) víc, než by bylo záhodno.

0/0
23.2.2018 0:31

J43a86n 10V97o25j77t64í55š60e61k 6732751625776

Proč by tam neměli být? Lidi tam bydlej, pracujou, je tam spousta služeb. Lidi přece maj plno důvodů tam být. Nikdo přece z magistrály auta nevyhání, vždyť se jedná jen o pár přechodů a o trochu lepší prostředí pro chodce za cenu velice malého omezení aut. Koneckonců intenzita provozu tam už pár let klesá, takže je na takováhle postupná mírná vylepšení ideální doba.

0/0
23.2.2018 2:00

P94e78t29r 91Č69e18r53m97á86k 9658765669500

Není nejdůležitější ale na dopravní tepně je pochopitelně důležitější než chodec. Vzhledem k pozici magistrály v rámci dopravní sítě skutečně jakékoliv zpomalování není žádoucí, protože vzniklé komplikace mají dalekosáhle dopady.

0/0
23.2.2018 12:01

J87a27n 24V68o11j34t72í14š50e36k 6342931375436

Opět argumentujete proti změně současnym stavem.

Jo a opět si vyfabulováváte nějaký dalekosáhlý dopady, ačkoliv nemáte vůbec žádný data, kterejma byste je podpořil. Intenzita dopravy v celym vnitřnim městě, i na magistrále, klesá, není vůbec žádnej důvod bojovat proti tak primitivním věcem, jako je přechod pro chodce na křižovatce.

0/0
23.2.2018 14:57

P55e61t27r 25Č53e24r97m85á11k 9648115439450

Pochopitelně, protože na současném stavu se nic nemění a měnit v dohledných desítkách let nebude. Takže zůstává fakt že jakékoliv zpomalení není žádoucí protože se negativně promítne násobně více jinde, a druhá věc že návrhy jsou součástí celkového návrhu který je odbornou i politickoj veřejností jasně odmítán a nemá žádnou šamci na prosazení.

0/0
26.2.2018 16:22

J11a34n 43V11o21j59t11í97š15e72k 6432591165606

Pochopitelně? ;-D;-D Já vám napíšu, že píšete blbosti, a vy na to reagujete slovem pochopitelně? ;-D

Takže říkáte, že měnit se nic nesmí, protože " na současném stavu se nic nemění a měnit v dohledných desítkách let nebude"

Vy fakt nevidíte, jak hloupá to je "argumentace"?

Mimochodem mi laskavě jmenujte, která odborná veřejnost odmítá návrh jednoho z nejlepších urbanistů na světě.

To je právě ono. Odborná veřejnost se naprosto jednohlasně shodne na tom, že magistrála do města v podobě, v jaké existuje, nepatří. To pouze politici a neumětelové jako vy maj názor opačnej.

Jo a všechny velké politické strany, včetně ANO, měly sklidnění magistrály v programu - některé z nich dokonce jako prioritu. Takže můžeme celkem bezpečně říct, že si to přeje i veřejnost. To, že se to ještě neprosadilo, není výsledkem toho, že "to nikdo nechce," jak tvrdíte (lžete) vy, ale je to výsledkem nekompetentnosti zvolených zástupců.

0/0
26.2.2018 18:56

P52e31t74r 78Č64e44r24m25á63k 9418145589500

Ten problém se čtením psaného textu je koukám u Vás větší než se prve zdál, zajímavé že dříve se vám to tolik nestávalo, že by tím jak naráží na zeď nesmyslnost vaší argumentace rosta nervozita? ;-)

Neříkám že se nic nesmí, jen konstatuju že se nic nemění, opět radši dvakrát číst ;-)

Pak si pletete dvě věci, jedna je ta že se odborná veřejnost shodujte na tom že magistrála mení ideální řešení, druhá je ta že ale odmítají sluníčkářský koncept ze zahraničí. To jsou zcela rozdílné věci. Proto my odborníci říkáme ano magistrála se může upravovat, ale nehrajme si na něco co nejde - bulvár a podobně. To ostantně souvisí i s tou politikou - samozřejmě zelení blázni to myslí vážně a mají to jako prioritu, ostatní naštěstí jen jako klasický bod programu který se musí projednat a jak vidno tak mají dost rozumu na to aby Prahu neuvrhli do kolapsu. O tom že by si to tedy přála veřejnost se nedá vůbec mluvit.

0/0
6.3.2018 22:50

J95a72n 29V37o66j46t32í38š67e48k 6122901915266

Vůbec nedáváte smysl. Alibisticky tady plácáte, že vám úpravy nevaděj a zároveň militantně brojíte proti jednomu přechodu.

0/0
7.3.2018 0:44

P83e54t62r 21Č52e19r64m90á35k 9588425369640

Ne proč?

0/0
23.2.2018 11:44

J79a65n 20V27o47j78t54í51š56e19k 6982241315486

Ta Krnáčová je tak hloupá, že mě z toho rozbolela hlava. Někdo jí prosím vysvětlete, že se semafory daj seřídit tak, aby řidič nemusel zastavit u každýho přechodu. Moc prosím.

A to, že preferuje v centru města auta před chodcema je taky na pováženou. Proč chce každej posuzovat vliv na dopravu? Proč vůbec nikoho nezajímá vliv na chodce? Chodci způsobuje absence přechodu mnohem větší problémy, než řidiči jeho existence (zvlášť když bude mít správně seřízený semafory).

0/−3
22.2.2018 15:35

P24e29t92r 16Č39e62r53m31á98k 9798865509460

Naopak zcela vyjímečně Krnda funguje jak má. Věci se pochopitelně posuzují s dopadem na různé faktory a důležitá je právě ta celková funkce a co nejmenší negativní dopad na obyvatele. Proto má logicky doprava v této části přednost před nějakým dopadem na chodce, protože kaźdý další přechod zkomplikuje dopravu a zasáhne to násobně víc lidí neź kolika to pomůže R^

0/0
23.2.2018 11:47

J97a85n 18V38o12j18t13í95š73e86k 6812901725546

Násobně víc lidí... Tak to pěkně kecáte.

0/0
23.2.2018 14:51

P46e39t12r 16Č12e52r94m42á51k 9208395499290

Naopak.

0/0
26.2.2018 16:22

J34a27n 22V87o28j67t91í13š14e58k 6322901855296

Ne. Tady sprostě lžete. Všechna dostupná data dokazují, že lžete. Jestli máte nějaká, která tvrdí to, co vy, tak je ukažte.

0/0
26.2.2018 18:58

P40e20t32r 28Č29e57r71m79á76k 9628495839440

Nikoliv, realita. Aut je tam 10x tolik co lidí, lhaním to nijak nezměníte.

0/0
6.3.2018 22:51

J44a55n 90Z74a85b90a77b63a 8754484698694

Tak pokud jde o přidání přechodu před stávající autosemafor, tak to asi problém není. Jako třeba na I. P. Pavlova před Legerovou. Ale jestli ona v tom nebude schovaná nějaká kulišárna...

+1/0
22.2.2018 9:21

P12a54v86e53l 35O97b57d78r61ž19á23l20e10k 6166304108762

Kulišárna je jednoduchá - jak tam bude oficiální přechod, budou se po něm courat lidi bez ohledu na panáčky + bude se muset interval prodloužit aby i nejpomalejší chodec, který tam vleze těsně před červenou, mohl bezpečně přejít. Takže se budou muset hnout intervaly a červená pro auta bude delší = delší kolony.

+2/0
22.2.2018 9:35

J55a41n 21B64u27b18i67k 9682121412257

Slušné - opakuji slušné - vedení jakéhokoliv města nejdříve pro automobily najde, případně postaví alternativní trasu tak, aby byla rychlá, bezpečná, kapacitní, umožňovala objetí centra rychleji než jeho projetí a tak na sebe přirozeně převzala dopravní zátěž. A PAK klidně omezí trasy vedoucí obytnými čtvrtěmi či dokonce centrem města, což nebude nikomu vadit protože ty totiž budou přirozeně sloužit už jen pro cílovou dopravu

Neslušné a hloupé vedení města nejdříve uzavře ty stávající trasy a pak zírá, jaký udělalo v dopravě zmatek. A nechápe to, přece pro ty objízdné trasy udělali maximum, když jsou v plánu je začít stavět v roce 2025.

Mimochodem včera jsem po delší době musel ráno něco odvézt z Braníka do Holešovic - tak pojedu Blankou, abych nezatěžoval centrum. Vjezd v Radlicích do tunelu uzavřen, po 25 minutách kličkování smíchovskými ulicemi se mi podařilo dostat ke vjezdu od Plzeňské, tunely nastaveny na 50, protože dle informace na světelných tabulích je v Tróji kolona. Žádná tam nebyla, takhle prázdnou Povltavskou jsem už dlouho neviděl. Omezení zcela zbytečná.

Příště pojedu zase kolem muzea.

+1/−1
22.2.2018 8:56

D98a37n61a 55P56o79l59a87n68e35c89k18á 3246845867655

A že jste nejel na kole?;-D

+1/0
22.2.2018 10:25

P93e81t61r 74P90e71t42r 6753712238383

"takhle prázdnou povltavskou jsem už dlouho neviděl"

já tama včera jel a povltavská byla všechno jen ne prázdná. Ostatně ta je prázdná až tak po osmé večer, tyhle kolony jsou tam prakticky denně.

Ale chápu, je snažší si něco vylhat než použít reálné argumenty.

0/0
22.2.2018 10:37

J90a88n 69B45u66b38i54k 9462451192847

Ráno, 9:30, levý pruh směr Balabenka volný, v pravém končila fronta aut pod mostem Barikádníků.

Když jste neviděl, nenapadejte.....;-€

0/0
22.2.2018 14:24

J57a53k59u50b 50F87e85i15f31a56r 7129339806139

Udělejte z toho třeba péší zónu, ale až budou hotové okruhy!!!

+3/0
22.2.2018 8:48

D18a59n63a 33P46o89l22a79n17e45c59k77á 3456305727565

Nebojte, taky se to chystá....

0/0
22.2.2018 15:43

D55a42n28i57e71l 75A26d47a22m 2917340821373

Budou na přechodu bez semaforu desítky nebo stovky zraněných za rok? 3proudová, frekventovaná komunikace s přechodem bez semaforu - to může navrhnout pouze 100% ignorant.

0/0
22.2.2018 8:29

D32a69n42a 66P22o85l35a45n86e80c84k48á 3676405787425

Musíte pozorně číst. V první fázi chtějí přechody jen tam, kde stejně auta stojí na světlech.

0/−1
22.2.2018 10:26

D15a38n18i69e10l 83A54d76a47m 2837600871873

To jsem si přečetl. Bylo to myšleno tak, že tam, kde jsou kolony u semaforu, tak tam mohou udělat přechod a že to nebude auta brzdit. To je ta nejnebezpečnější varianta na 3proudé komunikaci. Chodec přejde 1, případně i 2. pruh a pak BUM! Viděl jsem to na vlastní oči, jak takový nebožák letěl vzduchem cca 20 m daleko. A byly tam jen 2 pruhy na Evropské.

0/0
22.2.2018 11:16

D16a98n77a 30P54o34l18a36n18e13c62k59á 3706305957415

Taky bych hlasovala spíš pro podchod, ale lidi jsou líní...

0/0
22.2.2018 11:19

J75a85n 36V58o16j42t59í29š53e28k 6612681585216

No soudě dle diskuzí tady jsou lidi hlavně líní zastavit auto před přechodem. A to je to stojí jenom posunutí nohy.

0/0
22.2.2018 15:38

D44a47n50a 84P97o92l78a49n89e20c33k18á 3956115107665

To ani není potřeba, ta světla už tam jsou, stačí k nim přimalovat zebru. Ale na magistrále bych opravdu nedělala přechod bez světel, je to nebezpečné pro chodce i řidiče.

0/0
22.2.2018 15:42

J47a33n 83V56o50j52t83í11š61e57k 6912441705356

Tak to snad nikdo nechce.

0/0
22.2.2018 16:05

D79a88n74a 48P53o50l25a32n78e21c42k82á 3176855687955

Zatím ne. Ale už jsem viděla návrhy, ve kterých chtějí, aby magistrálu na Pankráci křižovala tramvaj, a to dokonce dvakrát. Protože prý podchody a podjezdy nejsou dostatečně friendly.

+2/0
22.2.2018 16:10

J19a50n 32V51o28j94t31í35š37e87k 6952961105956

No to nejsou. Jsou drahý, špinavý a lidi jima nechtěj chodit. Navíc už ta samotná logika, že autama zaplácáme prostor pro život a lidi naženeme pod zem jak potkany, je divná. Když už by to vyloženě muselo bejt úrovňově rozdělený, tak pod zem patřej přece auta.

0/0
22.2.2018 18:38

D41a30n57a 54P48o97l37a17n36e60c22k95á 3176605767395

No ale ty podchody a podjezdy tam už stojí, fungujou a není důvod je měnit. Tady se podjíždějí auta a auta a tramvaje, k tomu chodci. To, že je to špinavý, je mi líto, za to ten podchod nemůže, za to můžou zase jenom lidi.

0/0
22.2.2018 22:06

J19a11n 93V74o88j94t35í29š12e37k 6702781275286

Za to může ten podchod. Podchod je od základu špatný řešení a do města jednoduše nepatří. Vždyť se na ně podívejte. Podchod nefunguje nikde. Podchody jsou všude hnusný a špinavý a všude jima lidi choděj neradi a jenom když musej. A je úplně absurdní uvnitř města preferovat řidiče. Jízda autem je nejpohodlnější způsob dopravy a stejně existujou snahy ji ještě zpohodlňovat na úkor(!) chodců (podchodem v podstatě nutíte lidi chodit delší cestou do schodů jen proto, abyste nemusela pohnout nohou z jednoho pedálu na druhej a pár sekund počkat). Jakmile se objeví jakákoliv snaha chodce s řidičema zrovnoprávnit, tak se proti ní okamžitě zvedne vlna nevole. Přitom nikdo auta nevyhání, pouze si někdo dovolil říct, že ten prostor by mohl bejt z naprosto malý části využitelnej i pěšky - měl by se dát přejít z jedný strany na druhou. To je všechno. Nic jinýho se neděje. Jenom prachsprostej přechod.

Možná se někdy zkuste prostě projít pěšky po Praze. A snažte se všímat, jak je to místy kvůli všudypřítomnejm autům a kvůli jejich naprostý preferenci na úkor všeho ostatního, složitý. A to i v místech, kde je to úplně nehorázný, například v okolí Staroměstskýho náměstí.

0/0
23.2.2018 0:02

D22a36n36a 80P21o46l51a85n38e24c56k20á 3236255247665

Vám nedali řidičák, že ty auta tak nemáte rád? Zmiňovala jsem podchod a podjezd na Pražského povstání, kde se mimoúrovňově křižujou auta z několika směrů, tramvaje a magistrála. Ten podchod a podjezd už tam je, funguje a pro tuto křižovatku je to nejlepší řešení. Nebo snad chcete všechno rozkopat a přestavět? To teprve bude řešení přívětivé pro chodce, pro životní prostředí a hlavně nejlevnější. Ale to je vám asi fuk, hlavně, že nemusíte do podchodu.

+1/0
23.2.2018 11:59

J81a34n 27V76o20j66t87í98š12e65k 6412611285296

Ale ono to nefunguje, to si jenom namlouváte. A přestavění samozřejmě nejlevnější bude, protože údržba podchodů je pěkně drahá věc. A řidičák mám, dík za péči, auta mám rád taky, ale na rozdíl od vás to posuzuju objelktivně.

Jenom aby bylo jasno, vůbec nejde o mě. To není osobní, mně nevadí chodit, mně nebolej nohy, klidně si ty schody vyšlápnu a ještě budu rád, že mám pohyb. Já se vůbec nebiju za nějaký svý zájmy, koneckonců taky jezdim autem. Mně jde o vytvoření městskýho prostředí, který je objektivně lepší k životu. Pro všechny.

0/0
23.2.2018 14:55

D95a98n46a 57P43o93l82a80n33e95c28k72á 3596175467745

Blbý je, že o to vaše městský prostředí nikdo nestojí. Ostatně stejně na to nejsou prachy. ;-D

0/0
23.2.2018 14:59

J48a24n 16V85o23j13t96í91š11e45k 6262681925216

Ale stojí. Zkušenosti to dokazujou. A peněz je spousta. Peníze jsou konkrétně v tomhle ten úplně nejmenší problém. Koneckonců namalovat přechod není nijak nákladná věc. Zasypat podchod už jo, ale ta křižovatka se stejně jednou bude muset rekonstruovat.

Největší problém je přesvětšit lidi, že je to pro jejich dobro. Že na univerzitách se v urbanismu fakt x let nestuduje to, jak lidem ublížit a jak jim škodit, ale jak utvářet město, ve kterym se všem, včetně vás, bude líp žít.

Je to skoro jak vysvětlovat malýmu dítěti, proč musí chodit do školy.

0/0
23.2.2018 15:42

D43a84n54a 75P94o37l24a23n78e66c32k87á 3516465527245

A vy jste přesně ten, kdo ví, co je pro nás dobré. Tak to potom jo. Jasně, a peněz je spousta - to bych je raději investovala do opuštěnejch dětí a chodila dál podchodem.

0/0
23.2.2018 15:59

J48a24n 49V93o29j65t23í14š23e19k 6852421595506

Nojo, opuštěný děti už tady chyběly. Ale jako máte pravdu, za ty prachy, co stála Blanka a co ještě bude stát zbytek okruhu, mohly vyrůst luxusní dětský domovy pro všechny opuštěný děti v Česku.

0/0
23.2.2018 16:20

P91e47t63r 64Č12e16r38m74á61k 9698795219980

Že jsou lidi líný chodit podchodem je jejich problém. Autama jezdí lidé, proto mají tu prioritu, jestli nějaký prostor má sloužit tisícům a nebo desetitisicům lidí tak je priorit jasná R^

0/0
23.2.2018 12:15

J91a17n 55V80o18j50t64í91š11e30k 6772711495646

Jo ahaaaaaa, oni podle vás chodci nejsou lidi. Tak tim je to jasný.

Použiju váš argument: Že jsou lidi líný sundat nohu z plynu a počkat půl minuty před přechodem, je jejich problém. Po přechodech chodí lidé a proto mají tu prioritu.

S těma tisícema a desetitisícema samozřejmě opět lžete. Zrovna na náměstí I. P. Pavlova, kde se ten přechod má přidávat, chodí pěšky mnohem víc lidí, než kolik tam projede autem. Kdybyste aspoň tak okatě nelhal...

0/0
23.2.2018 15:03

P88e62t90r 23Č15e37r45m16á80k 9958135819870

To naopak podle vás nejsou řidiči lidé, chytáte se do vlastní nelogičnosti ;-)

U aut samozřejmě nejde o lenost (autu je to jedno) ale o ten negativní dopad na životní prostřední který to způsobuje - tedy počínaje samotnou kolonou která vznikne konče emisema které se zbytečně vytvoří při rozjíždění.

A na Pavláku kde projede 10x tolik aut za hodinu než lidí za den že projde více chodců???;-D;-D;-D Tak ještě tu o červené karkulce prosím, větší nesmysl jste snad ještě v životě nenapsal a že toho naplácáte teda spoust ;-)

0/0
26.2.2018 16:27

J21a42n 84V74o41j59t85í12š14e30k 6112391615516

Takže data: Denní obrat cestujících jenom ve stanici metra I. P. Pavlova je 118 tisíc. Což je už samo o sobě víc, než kolik projede po magistrále denně aut.

Pouze lidí, kteří projdou východem z metra, je víc, než aut. Nemluvě o těch, kteří tam procházejí pěšky, nebo přestupují na tramvaje.

Takže se divim, že vám není trapný takhle nestydatě lhát.

Jo a spočítejme si to. Jako ve škole.

Denně projede po magistrále 100 000 aut. Čili za hodinu průměrně 100 000/24 = 4166 aut.

Pokud by tam teda mělo projet "10x tolik aut za hodinu než lidí za den," pak by tam denně muselo projít jen 417 lidí.

Vy tvrdíte, že na Pavláku projde denně jen 417 lidí. Běžte se tam postavit a počítat, ať se proberete ze svejch snů.

Není nejhorší, že pro prosazení svojí "pravdy" takhle okatě a hloupě lžete. Nejhorší je, že žijete v iluzi, že vám to někdo (a ještě ke všemu já) zbaští a že máte argumentačně navrch. Tak se z tý iluze proberte, protože se akorát ztrapňujete.

0/0
26.2.2018 19:17

P10e36t54r 62Č43e34r43m88á19k 9728165879960

Vy jste opravdu úplně mimo. Kombinujete naprosto nesouvisející čísla a vytváříte z nich naprosto nesmyslné závěry.

Pletete si chodce a cestující metra, intenzity dopravy iad a mhd a chodců !!

Blábol nad blábol. Intenzita aut je známá (sice větší než uvádíte protože neustále roste, ale to je detail, řádově to sedí), intenzita pěší dopravy také, a je to jak říkám 10:1 R^

Skutečně se nepouštějte do debat kde nic nevíte a narychlo googlíte kusé informace která pak lepíte dohromady s cílem využít je tak aby to vyhovovalo vašemu cíli. Nejde o to že je to trapně amatérské, ale především to nezmění realitu a zbytečně to zdržuje nás oba ;-)

0/0
6.3.2018 23:04

J93a64n 71V48o98j22t46í82š13e89k 6872921965176

Za prvý: Opět jenom plácáte, že nemám pravdu, ale že byste ukázal, kde konkrétně, to ne...

Za druhý: " je to jak říkám 10:1" Ne. Jendak není a jednak jste to neříkal. Vy jste uváděl jinej poměr.

A za třetí: Lžete. Když tvrdíte, že mám špatná data, tak mi ukažte ta správná. Copak je to tak těžký? Pokud máte pravdu, tam prostě ukažte, jak to doopravdy je. Ukažte nějaká data ze sčítání chodců, která dokáží, že máte pravdu.

Jenže vy ji nemáte. Vy si vymejšlíte, tak vám nezbejvá nic jinýho, než tohle nicneříkající plácání.

Jo a vy experte. Cestující z metra, kterej z něj vyleze ven, není chodec, jo? On po tom náměstí pak nechodí, jo? To snad nemůžete myslet vážně.

Akorát krásnej příklad myšlení vás dopraváků bez kouska urbanistickýho vzdělání, co vnímáte lidi jako nějaký čísla a naprosto vám unikaj souvislosti.

Jste to totiž vy, kdo si plete čísla.

0/0
7.3.2018 0:53



Najdete na iDNES.cz