Diskuze
První pražské autobusy v tunelu by mohly spojit Smíchov s Dejvicemi
Děkujeme za pochopení.
R22u58d65o20l95f 12P29e14k29a85r
Takže to dopadne jako na jižní spojce, udělá se tam bus pruh a celý tunel pojede v levém pruhu, pravý prázdný. Před tunelem fronty od rána do večera jak v tuzexu.
J63a87k66u66b 47F73e36i79f14a74r
Smíchov. Skoro každé ráno dopravní kolaps. Vjezd do tunelů regulovaný semaforem. To bude linka na draka. Leda by tam nějaký myslitel udělal vyhrazené pruhy
J77a40n 35P76e60t40á30k
Pokud se nemýlím, tak v tunelu je ještě jedna nepoužívaná roura. Ta nejvíc vpravo směrem ze Smíchova. Takže prostřední vyhradit autobusům obousměrně a zprovoznit tu pravou ze Smíchova na Malovanku.
M55a79r30t92i97n 27R64u85z88i92c67k92a
Tak hlavne, ze u MHD hledame co nejlevnejsi reseni, ale u okruhu co nejkomplikovanejsi a nejdrazsi reseni... Vysledek je ten, ze okruhy stale nemame (a opravdu to neni jen o blokovani par lidmi) a byt mame dobrou MHD, cim dal vic ji komplikujeme a nemame ji kudy vest...
Tak predevsim bych levneji zatim postavil MO ve variante Prumyslova-Kbelska-V Holesovickach, a to proto, ze ve skutecnosti uz je postaveny, jen je treba prizpusobit krizovatky tak, aby byl plynuly prujezd, tedy vysoky most Hloubetin, mimourovnove krizovatky na Prumyslove - je to nejlevnejsi reseni a navaznou MHD (metro Letnany, metro Kolbenova) a P+R (Letnany, Depo Hostivar) a dalsi prostor pro navaznou dopravu a zachytna parkoviste, OC Hostivar a OC Letnany...
Stejne tak varianta Strahovsky tunel jako okruhu primo v centru neni idelani, kazdopadne ma sve opodstatneni, nebot prujezd Malou stranou nebo Strahovem je nesmyslny,...
MO mel byt veden Radlickou radialou, Bucharovou a Kukulovou ulici na Vypich + tunel na Veleslavin/Evropska (v teto trase obslouzi velka sidliste a je tam opet navazna doprava (metro Radlicka, Jinonice, Nove Butovice, Nem. Motol, ev. Nadr. Veleslavin, P+R u techto stanic lze realizovat),... Spolu se stavbou Blanky (lepsi vsak varianta Dana) by byl MO uz davno hotovy... A kolem MO by byl prostor pro rozvoj obchodni a administrativni zastavby...
Uvnitr MO pak neni treba pak vyrazne zklidnovat dopravu krom magistraly - vetsinu stahne okruh a centrum by bylo prujezdne, pro prazany i dojizdejici do Prahy...
Vsimnete si, ze take existuje zeleznicni polookruh, Dejvice-Liben-Malesice-Kacerov-Branik... chybi jen propojeni Branik-Smichov a Smichov-Dejvice, ktere kdyby se realizovalo pro soupravy metra (S-Linku), mame i pomerne rychlou MHD mimo centrum (okruzni linku), ktere ted je pretizene, predevsim Andel-Nam.Miru, Hradcanska-Palmovka a Andel-Hradcanska... Ev. by byl prostor pro bus linku strahovskym tunelem nebot MO by byl dale od centra a obslouzil velka sidliste...
J72o66s56e60f 66B72r72o37ž13e78k
To zní jako konec používání okruhu. Nejprve tam pustí autobusy, pak jim vyhradí pruh, protože výjezdy z okruhu jsou nesmyslně udělané a tunely se ucpávají. A pak když už bude jen jeden pruh pro auta tak samozřejmě budou tunely v podstatě trvale zavřené, protože nebude propustnost.
A že naplánováním linky do tunelu to začíná a bus pruhy to bude pokračovat je jasné - stačí se podívat na jižní spojku - část okruhu - kam dali jednu linku a okamžitě sebrali jeden pruh jako bus pruh.
To je trvalá snaha této garnitury co nejvíc znemožnit svobodný pohyb lidí a co nejvíc znepříjemnit život lidem.
M41a39r81t33i87n 59R65u81z73i33c97k91a
No, to me prave dostava, proc se nepostavi cast MO v trase Radlicka, Bucharova, Kukulova - v teto trase obslouzi vice sidlistnich celku, rychle se vetsina lidi dostane auty na druhy konec Prahy, i v centru bude volneji a prostor MHD by byl i ve strahovskem tunelu...
Mnohem lepsi by bylo postavit metro nebo zeleznici od Smichova pres Andel, Kralovku na Hradcanskou, Uvolni se tim Mala Strana a vznikne spojeni dvou zeleznicnich stanic mimo Hl.Nadr....
S11t79a57n 79N67o85v69á11k
To ale musí vybrat nějaké nejlépe udržované, protože pokud by ty běžné jely do kopce ze Smíchova, tak řidiči za nimi musí použít mlhovky.
P30a78v67e14l 86P12e26l75c
Vzhledem k tomu, jak casto byva strahovsky tunel uzavren, bude se jiste jednat o spolehlivy spoj :)
P75a68t60r68i44k 40"96L38u36x85p29e20" 74E73g91e89r
Ehm... článek 1001 tentokrát tunelbusy. Jednou se píše, že budou jezdit, pak zase, že jezdit nebudou kvůli bezpečnosti je to jako s metrem D. V noci přitom autobusy jezdí v tunelech, po magistrále i v pěších zónách na Andělu a na náměstí Republiky.
Já bych uvítal linku 187 v trase Sídliště Na Dědině - Petřiny (A) - Hradčanská (A) Nádraží Holešovice (C) - Letňany (C) - Letecké opravny. Také bych uvítal propojení linky 134 na Karlovo náměstí a 176 na Pražského povstání.
J92i25r56k44a 91P44e59t64r18á13š65e83k
134-ka na Karlovo náměstí? Neblázněte. Vždyť by tím začali jezdit lidi a veškerá investice do plánovaných modrých zón na čtyřce by přišla vniveč. Nikdo by nechtěl platit výpalné za parkování, protože cestovní časy MHD by se dostaly do přijatelných hodnot.
K72a62r64e96l 57M39a40r94t35i69n81e29c
Tak s tým zásadno něsúhlasím !!!
Veď keď dávam také nekriéstiánské peniáze za tú Liétačku-Krnáčku, tak sa chciém pri cestovaniju kocháť výhľadom do krajíny a krásami našej zlatej, matíčky stovežátej a nje jazdíť dajakými tunelámi odkiál nič něvidím !
Veď keď to vždyckáj jazdílo zo Smiéchová do Dejvíc cez ten Stráhovský vrch, tak si cestujúcí uživajú tů nádherú teho prekrásného výhľadu na Práhu.
Veď tý čo chcejú tunelámi jazdíť možmu metróm semo támo jazdíť a keď vyněchajú tjé koncové kúštiky u Čierného Mostá, Studúlok, či Hostiváře tak z tunelá sa prakticky nědostanů.
A naviác sa pýtam, čo tý chudevjá cestujúci, ktorý trpijá klaustrofóbijámi ? Ako budú mócť týto cestováť???
Z52d80e66n58e36k 12K38o88z12á20k
Dokážu si představit kloubový BUS plný lidí s poruchou v tunelu. Požár BUS to už bude mazec.a že zahoření je dost časté.
A71n54t81o82n41í18n 95S59v41o74b23o65d72a
magistrát přece roky blokoval MHD tunely, asi budou brzy volby :-(
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
Po napadení v autoservisu v Řepích zemřel muž, druhého policisté zadrželi
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nesvítilo se tam, řekl policistům muž, který se vloupal do domu střelce z fakulty
Po čtyřměsíčním pátrání policie zadržela muže podezřelého z vloupání do dvou domů v Hostouni na...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kapitán Smoleňák: A máte příběh pro Netflix! Džegrův gól nás povzbudil
Hráči na kladenské střídačce euforicky vyskočili, stadion vibroval a kotel nadšeně zpíval: My chcem...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
Nymburk se s Olomouckem natrápil. Opavští obhájci udolali Ostravu
Obhájci titulu basketbalisté Opavy vstoupili do čtvrtfinále ligového play off s Ostravou vítězstvím...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...