Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastupitelé odložili úpravy magistrály. Opozice nabádá ke konci koalice

Praha odložila plánované úpravy magistrály, které mají zlepšit podmínky pro pěší. Magistrát nejprve nechá udělat dopravní model důsledků úprav. Rozhodli o tom zastupitelé. Hlasování ale předcházela bouřlivá debata i s návrhem na vypovězení koaliční smlouvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K42a30r26e26l 51N90o54v62o75t15n38y 1784435164212

Jediné co by se mělo zklidnit jsou Zelení!! Bez dokončeného okruhu jsou jakékoliv modely či změny zbytečné. Jenže to si ekoterorista Kolínská nepřipustí a Zbořmost Modročár, za dopravu v Praze odpovědný velkovezír, nechápe!!;-D

+1/0
23.2.2018 8:05

O50n67d28ř74e36j 56S74e76k77e34r48a 1517256916419

"Pro Zelené je otázka zklidnění magistrály zásadní."

Vzhledem k tomu, že se doprava z magistrály nemá kam přesunout, je nutné udělat všechno proto, aby se šílené představy zelených teroristů neuskutečnily.

+3/0
23.2.2018 2:19

M24a16r34e91k 64H72r74u90b11y 6847632571378

Dokud není hotový okruh, jakýkoli nápad na zklidnování by měl být hrdelním trestným činem.

+7/0
22.2.2018 20:38

T73o29m79á93š 21Z52e13m91a69n 3295708604665

Magistrála bude nezbytná i po dostavění všech okruhů - je to jediná tepna pro široké centrum a obchvat historického jádra.

p.s. už dnes má většina dopravy na magistrále cíl nebo začátek v širším centru města.

Zabít jedinou tepnu s relativně plynulým (=méně exhalací) provozem je nesmysl hodný zelených khmérů.

+7/0
22.2.2018 22:12

J52a47n 90V12o48j38t70í44š89e32k 6532511505476

On se ji ale nikdo nesnaží zabít. Nikdo z ní auta nevyhání.

0/−3
23.2.2018 0:17

P75e76t27r 89Č71e97r47m13á58k 9538535409710

Snaží se je omezovat = zabíjí její funkci. Rv

0/0
23.2.2018 1:00

J88a48n 54V86o63j40t97í30š36e10k 6982451345866

Snaží se v ní podporovat všechny funkce, ne jen jednu jedinou = oživuje ji.

+1/0
23.2.2018 2:01

P92e82t95r 35Č52e69r15m37á25k 9528385989610

Magistrála žádné jiné funkce nemá, a pokud někdo chce nějaké přidávat tak zabíjí tu hlavní funkci. O žádné oživení se tedy nejedná.

+1/0
23.2.2018 12:04

J29a49n 88V46o57j18t66í80š94e45k 6442891215526

Ale jistě že má. Já nevim, jestli jste si toho náhodou nevšim, ale ona vede mezi domama, nevede polem. Lidi kolem ní bydlej, pracujou, choděj tam za službama, jsou na ní umístěny důležité, celostátní instituce (opera a muzeum). Ta ulice rozhodně má mnohem víc funkcí, než je jenom nějaká vaše "dopravní tepna" a právě proto musí vypadat jako městská třída a ne jako špinavá dálnice.

0/0
23.2.2018 14:59

P26e48t75r 27Č53e46r21m53á30k 9618275119690

Samozřejmě že nemá. Vede po koridoru který byl specielně pro ní vybudován, a který má jediný účel - dopravní tepna. Tam kde křižuje lokality které jsou určeny i k jinému účelu je vedena mimoůrovňově právě proto aby to dopravu neomezovalo. Naopak tam kde to je úrovňové křížení je to důsledek toho že tam žádná kolize není. A právě proto že to není a nikdy nebude třída ale vždy především dopravní tepna se k tomu přistupuje takto.

0/0
26.2.2018 16:36

J65a61n 32V12o57j63t77í77š80e47k 6622501375676

Náměstí I. P. Pavlova a celá Legerova a Sokolská ulice byly rozhodně vybudovány mnohem dřív, než magistrála (o zhruba než sto let dřív) a storpocentně nejsou nějakým "koridorem který byl specielně pro ní vybudován." A mimoúrovňově tam vedena také není.

Do teď jsem pochyboval jen o vašem vzdělání, ale teď už pochybuju i o tom, že jste magistrálu vůbec někdy v životě viděl.

Vždyť vy snad musíte i pamatovat dobu, kdy magistrála neexistovala a přesto napíšete takovej blud, jako že vede koridorem speciálně pro ni. Vždyť ten "koridor" (odbornej urbanistickej termín je ulice) tam byl ještě dřív, než byl vůbec vynalezen spalovací motor.

0/0
26.2.2018 19:41

P15e96t47r 61Č45e41r26m87á87k 9488345849620

Ještě jednou čtěte - řeč je o magistrále.To zcela bezpečně je vedena po koridoru který byl vybudovál specielně pro ní, a to včetně legerovy a sokolské, což byly jinak zapadlé slepé ulice končící u nuselkého údolí resp. u nemocnice. Mimoúrovňově vedena je, jediná úrovňová křížení jsou právě na úrovni pavláku a muzea.

Že laik jako vy pochybuje o mě mě skutečně moc netrápí, ono vzhledem k tomu že neznáte ani češtinu těžko očekávat že budete znát historii Prahy R^

Pak asi fakt blouzníte, proboha podívejte se jak vypadala území kde dnes vede koridor magistrály (magistrála není ulice!). Nuselák neexistoval, taktéž ani rampa nad florencí, nemocnice, nádraží naopak stálo. Ulice jen běžné komunikace, nijak dopravně zatížené protože nebyly právě spojené a nevedly by od nikud nikam.

0/0
6.3.2018 23:22

J50a74n 28V37o28j56t48í10š29e71k 6432861355426

Tohle je přesně to, kde se naprosto zásadně mýlíte. Magistrála naprosto samozřejmě ulicí je. Je to ulice ve městě. Ulice lemovaná domy. Ulice, na kterou navazují parky, ulice, která vede skrz náměstí, ulice, která má chodníky. Magistrála je ulice. Můžete křičet jak chcete, ale magistrála je ulice.

0/0
7.3.2018 1:06

P74a45v11e23l 76S26l77a16d56o82v10n81í69k 6527773727836

Magistrát je celý zralý na další defenestraci.:-/

+1/0
22.2.2018 19:38

T76o71m11á37š 12Z61e19m43a93n 3875668844345

Zelení jsou opravdu extrémní stranou daleko za SPD a KSČM...

Magistrála je nutná jako jediná dopravní tepna a obchvat pro centrum (vede po hranici Nového Města) a posezení si můžete udělat kdekoliv jinde.

+7/0
22.2.2018 18:41

S14t73e19p97a51n 51T86o35m57a68n 5831443288451

Jezisi šlo o to udělat pár přechodu navíc a něco udělat s tema parkama v okolí o které se nikdo pár desítek let nestará.

+2/−5
22.2.2018 19:07

T37o45m85á94š 32Z56e87m65a24n 3345158714835

Se podívejte na obrázky - zúžení, omezení průjezdu, víc popojíždění..

Nic užitečného.

+9/0
22.2.2018 19:27

J90a78n 81V37o20j30t31í77š35e72k 6702101355846

Přechody, stromy, lavičky, náměstí, kvalitní veřejný prostory, jsou užitečný věci. Možná ne pro vás, ale holt tady nežijete sám.

0/0
23.2.2018 0:18

P57e29t13r 26Č91e83r25m81á96k 9178925449380

Nic z toho nemá na magistrále co dělat. Je to dopravní tepna, křížení má být mimoůrovňové, stromy zde nemají žádný prostor, lavičky už vůbec ne (kdo by tak asi seděl na lavičce u hlavní silnice...), náměstí se neřeší, funkce veřejného prostoru je daná a nemění se. Jak ANO nemusím tak vzhledem k zeleným ekofašistům v koalici je to skoro zázrak že někdo dostal rozum a zatrhnul to, jinak by ještě naši vnuci trpěli touto demagogií.

+1/0
23.2.2018 1:07

J46a47n 59V84o92j79t67í95š55e74k 6402721235956

Funkce veřejnýho prostoru se samozřejmě mění úplně běžně. Na Václaváku se dneska taky už neprodávaj koně, že.

A vaše argumentace typu "Proč to tam dělat hezký, když tam stejně nikdo nechodí, protože to tam není hezký" je fakt úsměvná.

"Stromům nelze udělat prostor, protože tam na ně není prostor."

Možná si to nejdřív čtěte nahlas, než to pošlete, třeba v tom tu absurditu uslyšíte.

A fašisti samozřejmě nemůžou ve vašem komentáři chybět. To byste to nebyl vy.

+1/−2
23.2.2018 2:08

P66e12t72r 24Č94e96r70m39á46k 9208175229860

Ano, a tady se právě žádná funkce nemění. Magistrála bude pořád magistrálou - tedy dopravní tepnou. Na tom se nic v nejbližších desítkách let nezmění. A funkce dopravní tepny není být hezká ale funkční ;-)

Nikdo tam pak nechodí ne proto že tam není strom nebo lavička ale proto že k tomu nemá žádný důvod, a na tom opět tyto úpravy nic nezmění, nebo jste tak naivní že si myslíte že si někdo půjde sednout na lavičku doprostřed jedné z nejrušnějších křižovatek v republice? A že ho k tomu bude motivovat strom který ubere místo účelnější aplikaci (chodcům chodník nebo autům vozovku)? ;-)

Opravdu se někdy zamyslete. ;-)

+1/0
23.2.2018 12:12

J68a18n 80V74o44j75t91í83š40e74k 6862771295676

Vy se zamyslete a přestaňte mi v kládat do úst něco, co netvrdim. Magistrála vede centrem města. Jestli vážně chcete tvrdit, že tam není vůbec žádná další funkce, než dopravní, tak jste ještě větší nevzdělanec, než jsem si myslel. Něco si laskavě o tom, jak město funguje, přečtěte.

0/0
23.2.2018 15:01

P88e12t54r 72Č52e78r86m57á79k 9348925979470

Pochopitelně, magistrála žádnou jinou funkci než dopravní nemá, proto vede částečně po samostatném mimoůrovňovém tělese a částečně po specielně k tomu upravených bývalých bočních ulic, tam nikdy žádný jiný smysl nebyl a není.

A jak je to teda s tou lavičkou uprostřed Pavláku jak je na vizuálu? Funguje město tak že si někdo bude sedat doprostřed jedné z dopravně nejzatíženějších křižovatek v republice? Opravdu? Fakt se zamyslete ;-)

0/0
26.2.2018 16:31

J66a17n 11V49o77j79t92í97š86e74k 6102951965316

Vy byste se možná místo toho "zamejšlení" měl nekdy prostě a jednoduše podívat, jak věci fungujou. Na Pavláku lidi seděj i teď. Takže celá vaše premisa plave úplně na vodě. Vy děláte tu chybu, že hodnotíte svět podle svejch pocitů a ne podle skutečnosti.

Jo a opět dokazujete, že kritizujete něco, co jste se ani neobtěžoval přečíst. Protože pokud byste tu Gehlovu studii četl, tak byste věděl, že ten obrázek ukazuje, jak by to místo mohlo vypadat, kdyby právě nebylo jednou z nejzatíženějžích křižovatek v republice. A jak docílit toho, aby nebylo, tam docela jasně vysvětluje a taky tam jasně říká, že se jedná o vzdálenou budoucnost, kdy budou například dostavený okruhy.

Kdybyste aspoň nebyl tak arogantní a nemyslel si, že se můžete vyjadřovat k něčemu, co jste nečet, tak by se s váma možná dalo normálně diskutovat.

0/0
26.2.2018 19:29

P22e36t36r 85Č45e74r38m80á37k 9908465639430

Jak říkám - zkuste se alespoň někdy zamyslet. Uprostřed pavláku dnes sedí lidé? Aha a kde proboha8-o;-D Vy jste opravdu pohádkář.

Pak zase tlachání o ničem - magistrála byla je a bude dopravní tepna, navíc není pravda že by vizuál ukazoval podobu jen ve variantě kdy by tam doprava nebyla, v podstatě to řádově odpovídá dnešní intenzitě. Nesmyslnost studie pak ukazuje diletanství v dopravním řešení - žádné okruhy právě z magistrály auta neodvedou, už dnes je tam prakticky jen místní tranzit.

0/0
6.3.2018 23:10

J98a20n 38V56o80j46t38í34š76e39k 6352191975366

V tý studii je přesně napsáno, jakej podíl dopravy je tranzit (většina) a taky je tam zdroj těch dat (sčítání TSK). Zase ukazujete, že kritizujete něco, co jste nečet.

0/0
7.3.2018 0:55

J68a12n 37V54o76j55t56í74š30e52k 6472561335186

https://www.google.cz/maps/@50.0754123,14.4292471,3a,18.7y,124.84h,87.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqoIy1xupge_ZX45e7s_JNw!2e0!7i13312!8i6656

Hele koukněte. Lidi na lavičce na Pavláku. To se vám musel úplně zhroutit svět teďka.

0/0
26.2.2018 19:31

P85e78t19r 12Č23e46r92m86á57k 9278285589680

Rozum ještě existuje R^

0/0
22.2.2018 18:29

E95r44i96k 11S75v47o47b68o77d10a 1463698174858

Postavili silnice, ale jezdili jim tam auta, tak z toho udelali chodniky...

+5/0
22.2.2018 18:29

O34n88d85ř18e34j 23N29o48v96á29k 9327944619439

Magistrála jako bulvár pro pěší? To jako fakt? A kam asi tak budou chodit? Po magistrále jaksi není kvůli čemu chodit ....

+14/0
22.2.2018 18:17

J80a54n 19B35u27b86i60k 9402331502717

To není hlavní záměr, ten je zástupný. Hlavní záměr je metodou postupných malých kroků zrušit magistrálu.

+2/0
22.2.2018 21:17







Najdete na iDNES.cz