Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T60o19m19á78š 23Z56e16m13a22n 3765458804545

Podle mne je Praha už dost velká na to aby každé linka vedla přes Staré Město - naopak je potřeba větší rozprostření - k čemu bude druhá linka C, když spousta míst takové spojení nemá vůbec.

Žižkov sice není terno, ale D na Hl. nádraží nebo nám.Republiky bude k ničemu - tam vedou ostatní linky, D by mělo vyplnit hůře obsloužené oblasti a centru se více vyhnout.

Tradiční argument pro trasu přes centrum je, že v centru je spousta cestujících - mají pravdu, ale je to jen proto, že každý, kdo v Praze někam jede, musí do centra a pak zase z centra do svého cíle.

+13/−5
doporučit
22.2.2018 18:37

J15a57n 50J90o26r66d46a94n 5881707899

Takze soucasnou trasu Cecka z Pankrace na IP Pavlova bude kopirovat Decko z Pankrace na nam.Miru, ktere je od IP Pavlova vzdaleno 200metru.

OMG, bravo. Genialni plan!! :-(

+5/−3
doporučit
22.2.2018 21:12

K45a64r66e13l 59D32r79d17a 6954502927

Náměstí Republiky je jak když se řekne náměstí Míru. Tady snad nikdo nečeká konečnou? Takže by se součástí diskuse mělo stát prodloužení dál.

Umím si představit stanice Na Františku a Letenské náměstí, pak asi Bubeneč a Podbaba, líbila by se mi ZOO, konečná Bohnice.

Trasa Žižkovem by zase nabídla propojení B a C, a patrně i úsporu kapacity obou tras.

+4/−2
doporučit
22.2.2018 19:25

M20a47r93t97i28n 33R72u63z92i39c75k75a 1232688276837

A co metro D od Nam. Miru pres Zizkov na Palmovku a dal do Kobylis a Bohnic...

+4/−3
doporučit
22.2.2018 18:41

J30a39n 96Č95e94k51a15l 7289895754974

Kdyby se po dostavbě tunelů nerušila železniční trať podél Vítkova, mohl mít Žižkov zastávku městské železnice někde u Tachovského náměstí, a část zátěže by to vyřešilo, a nestálo by to skoro nic... Ale máme radši cyklostezku...

+3/−2
doporučit
23.2.2018 8:01

A16l70e83x 34S43l59a16v39í27č27e61k 8727171299228

nac bude linka z namesti miru na namesti republiky?

+3/−5
doporučit
22.2.2018 18:54

P57e31t28r 80K46e72ř 8623354842658

No to zase bude věc, když to vymýšlí IPR! Krom toho že je to tunel na městskou kasu, tak produkují jeden nesmysl za druhým. Také se není čemu divit, když jej tvoří "odborníci" na slovo vzatí.

+1/−3
doporučit
23.2.2018 8:59

P90e31t12r 43S48v86o36b44o97d39a 7135853107571

Tak snad nebude trasa D poslední linkou metra v Praze. Klidně může Žižkov v budoucnu obsloužit nějaká trasa E, F ...

0/−1
doporučit
23.2.2018 12:33

P57e60t94r19a 64K18o81v74á76ř24o14v42á 2650631901420

Nechápu argumenty typu "máme tam brownfieldy a když tam uděláme metro, tak se to zastaví barákama". Osobně bych nezahušťovala zástavbu, ale využila ty plochy jinak. Právě jsem se vrátila z Tokya a je to urbanistické peklo.

0/−1
doporučit
23.2.2018 11:44

P25a49t80r90i93k 71E79g93e28r 2878580869161

Myslím si, že vedení trasy metra D by mělo vést v trase Letiště - Nebušice - Nádraží Veleslavín (A/S) - Břevnov - Strahov - Hradčanská (A/S) - Letenské náměstí - Náměstí Republiky (B/S) - Hlavní nádraží (C/S) - Nádraží Vršovice (S) - Pankrác (C) - Olbrachtova - Nádraží Krč (S) - Nemocnice Krč - Nové Dvory - Lhotka - Poliklinika Modřany - Nádraží Radotín (S).

0/−9
doporučit
22.2.2018 19:25

J70o63s96e35f 18P26o38m90a86j58b69í60k 2580642477519

V Pze jsem nikdy nebydlel, nepracoval, nestudoval uzemni plan a koukam na to jen chvili, ale hraju Cities:Skylines, tak nejaky zkusenosti mam :)

V takhle malym meste nema smysl budovat linku, ktera mine, nebo jen tecuje centrum. D ve variante Mirak - hlavak - Vrsovice by vetsina lidi pouzila jen s prestupem na C nebo A v miste, kde vetsina lidi z Jizaku jeste nevystoupila. Je to jen jedna zastavka, ale na nam. Republiky by byl prestup na B + lokalni vlaky. Moznost prodlouzeni neni az tak dulezita, Pha je asymetricka, na JV od centra je potreba vic linek nez jinde, tak holt nektery budou v tom centru koncit. Obsluznost prostoru mezi A a B se da resit rozvetvenim A z Zelivskyho na nadr. Liben, s moznosti propojeni na Vysocany a Prosek.

Vzhledem k tomu, ze na jihu prakticky neni propojeni mezi brehama Vltavy, nebylo by od veci D a C vubec nekrizit, ale Pankrac minout z druhy strany (prestup na C 200m) a natahnout to na Smichov, Strahov nebo Ujezd, Hradcanskou, Zoo (nejnavstevovanejsi atrakce v CR, dostupna pouze busem) a Bohnice. Nebo klidne i C a D prekrizit (s vyhybkou) a prohodit jejich severni casti, takze by D vedlo od Pankrace do Letnan a C pres Smichov do Bohnic. To by pak uvolnilo prostor mez Mirakem a Florencem, takze by bud se vyse zminena odbocka A mohla osamostatnit, nebo vzniknout uplne nova linka mezi soucasnejma A a C (Chodov, Zabehlice, Sporilov) a pokracovat dal na Brevnov, Petriny, Ruzyn a konecne to letiste. (Ten zapad je z nouze ctnost, kdo vymyslel tu odbocku do Motola, zaslouzil by pres drzku, podobne jako za Letnany)

0/−8
doporučit
23.2.2018 0:54

J16a71r86o62s17l45a40v 16Ř15e38h69á12k 1182130920539

Podle me by bylo idealni trasovani Decka vzit takhle: Namesti Miru (A) - Hlavni nadrazi (C, S) - Namesti Republiky (B, S) - Staromestska (A) - Ujezd - Strahov - Kralovka - Vojenska nemocnice - Nadrazi Veleslavin (A, S) - Divoka Sarka - Dedina - Dlouha Mile (P+R) - Stara Ruzyne - Letiste. Docasne by mohla pripadne od Veleslavina fungovat odbocka na Letiste v ramci Acka, nez by se dostavil prostedek. Acko dotahnout pres Bilou Horu a Repy na Zlicin (B). Cecko protahnout do Cakovic (S) a na druhe strane Uhrinevse (S), pripadne az do Kolovrat s P+R. Zizkov resit az Eckem, ktere by melo zaroven doresit snad vse zasadni a zbyvajici. Videl bych to na neco typu: Horomerice (P+R) - Suchdol - Bohnice - Krakov - Kobylisy (C) - Bulovka - Palmovka (B) - Chmelnice - Basilejske namesti - Olsanske namesti - Flora (A) - Eden - Zahradni Mesto - Sporilov - Roztyly (C) - Kunratice - Nove Dvory (D) - Lhotka - Labe - Modrany - Komorany (S, P+R).

0/−5
doporučit
23.2.2018 0:14

P84e49t67r97a 75K50o78v15á31ř81o66v83á 2420481861100

Hm.. Jihozápad Prahy je úplně bez metra, ale my budeme přidávat linku paralelně tam, kde už metro je. :/

0/−2
doporučit
23.2.2018 11:46

M91i40c21h51a27l 79H10i41r92k93a 4277156320833

A co takhle propojit Smíchovské nádraží a Pražského povstání směrem na Michli a Zahradní Město. Když jede někdo z konce C na konec B, tak musí zdlouhavě přes centrum ..

0/−2
doporučit
22.2.2018 19:39

M47a89r71t83i17n 84P42r30a34v14d12a 8301678588407

Mno, když už to metro bude automatické, mohlo by vést jak na Prahu 3, tak Prahu 9 spolu s Náměstím Republiky (Nuselský most nebude stát navěky a Déčko bude alternativou k Céčku směrem do centra), alespoň v tom územním plánu.

0/−2
doporučit
22.2.2018 19:30







Najdete na iDNES.cz