Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J54i63ř76í 37H33o95r27á44k 5972552470

To je tak, když se staví cyklostezky, dotují se kulturní akce, každé divadlo, ziskovky, tenis a nedělá se běžná údržba komunikačních staveb, neplánují a neprovádějí se generální opravy. Není to populární, není to vidět, ale právě za to jsou komunální politici placeni.

+9/−1
doporučit
28.2.2018 8:49

M37i60l45o58š 39B60r58a83d55í48k 3876359167848

Prostě většině mostů škodí voda. Asi je postavili na špatných místech.;-D

+4/0
doporučit
28.2.2018 8:45

J38a19n 33B55u92b19i78k 9612861312577

Podle jedné zprávy o průzkumu stavu mostů v ČR která vznikla po roce 1990, bylo cca 25% mostů v havarijním stavu a cca 35% dalších v nedobrém. Tedy přes polovinu mostů bylo zralých pro rekonstrukci či snesení a výstavbu nového. Popřemýšlejme, kolik mostů se za třicet let skutečně opravilo.

Pokud se pak týká Prahy, každý uzavřený most pochopitelně generuje problémy v dopravě, což je z hlediska politiků větší negativum, než to že do mostu teče. Takže se k tomu už roky přistupuje podle známého vtipu o pánovi co padal s mrakodrapu - ještě v 1. patře ho slyšeli říkat, že zatím je to dobrý.....

Navíc k tomu přistupuje i skutečnost, že jak na severu tak na jihu mosty chybí - je-li na 12 kilometech mezi Zbraslaví a Palackého mostem jeden jediný další silniční most - Barandovský a je-li na severu poslední most Trojský a pak až v Kralupech, je něco hodně špatně, protože v záasadě není kam silniční provoz z centra vytěsnit

+3/0
doporučit
28.2.2018 10:25

F57a75b61i57o 89S50g10a30t23t78o71n80i 9681530307770

ANO Krnda maká

+1/0
doporučit
28.2.2018 9:12

P48a67t69r66i38k 70E51g94e85r 2928880149461

S technickým stavem pražských mostů je to špatné. V havarijním stavu stavu je Palackého most, Hlávkův most, Libeňský most, lávky u Železniční mostu. Dobře na tom není ani Barrandovský most, Karlův most, Mánesův most, Štefánikův most.

Přerušení provozu na Hlávkově mostě by znamenalo kolaps v dopravě odklonem přes Štefánikův most - nábř. Kpt. Jaroše / nábř. Ludvíka Svobody - Klimentská / Ke Štvanici - Těšnovský tunel; pokud by se uzavřel Palackého most tak je odklon možný přes Barrandovský most nebo Jiráskův most tramvaje pak odkloněny přes most Legií. Dopravní podnik by pak nejspíše vybudoval přejezdové koleje kalifornien a nasadil tramvaje KT8D5 a náhradní autobusovou dopravu. Jen doufám, že magistrát hlavního města Prahy a dopravní podnik ví jak na tom teď špatně jsou a vědí co dělat. Ty přejezdové koleje by měly být vybudovány při rekonstrukcích u zastávek kde lze očekávat možné omezení. Divím se, že nemáme ještě v provozu žádnou tramvajovou linku bez smyčky nebo, že není více véček jako je na zst. Zvonařka.

+1/0
doporučit
28.2.2018 8:40







Najdete na iDNES.cz