Diskuse k článku

Vrah prodavačky z Letňan je ve vazbě. K činu se přiznal

Pražská policie obvinila muže, který v obchodní centru v Letňanech zabil prodavačku. K vraždě se přiznal. Zároveň soud poslal muže do vazby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D52o56m51i84n70i79k 69J32a55e13g54e18r 8501770629886

Na tudle zrudu je jakykoliv vulgarismus malo, v takovem pripade vidim jediny spravedlivy trest ktery se bohuzel jiz nepraktikuje

0/0
12.4.2018 14:46

O15n82d14ř22e83j 51P62a41š79ť90a21l53k68a 2692835637576

A co když je fakt nemocný? To byste třeba oběsil epileptika nebo autistu za to že dělá něco o čem ani vlastně neví?

0/−2
12.4.2018 15:02

I78r21e35n53a 66K24r68o37u55p47o98v44á 4800383697982

Je nebezpečný. To byste nechal třeba epileptika řídit auto, protože za to, že dostane epileptický záchvat za volantem a někoho třeba zabije, nemůže?

Patří zavřít, jedno jestli do blázince nebo do vězení, ale definitivně.

+4/0
12.4.2018 15:06

T14o95m63á44š 90N40o63v51á67k 2798576948282

Tak oni ho zavřou a jen tak nevyleze, to se nebojte. Ale stejně ho jednou pustí. Tím neříkám, že by se neměl trestat, právě naopak.

0/0
12.4.2018 15:08

I68r23e33n63a 95K96r19o91u14p50o34v35á 4110583967952

Bohužel ochrana občanů není v našich zákonech vůbec prioritou. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč vražda nemá automaticky za následek doživotní oddělení vraha od zbytku společnosti. Jestliže někdo úmyslně zavraždí jiného člověka, je to prostě vadný jedinec, nebezpečný pro ostatní a nemá na svobodě co dělat. Řešila bych jedině, jestli skončí ve vězení, nebo, v případě prokázané duševní poruchy, v nějakém léčebném zařízení.

+2/0
12.4.2018 15:20

V27i20l63é65m 15B68a35r13á34k 4876787169396

Než se zase rozběsníte. Chlap se převlékl, na místě nechal oblečení a další věci, zabil prodavačku (kde jsou všude kamery). Potom se prochází nahý. Myslíte, že je normální?

0/−1
12.4.2018 15:50

I89r31e32n38a 72K14r78o29u85p84o20v10á 4840803417662

Ne, není normální. A proto už by se nikdy neměl pohybovat volně mezi lidmi.

A neběsním. Jenom nechápu, jak v civilizaci, která občany chrání (často proti jejich vůli) proti nebezpečím často jen hypotetickým nebo takovým, kterým se mohou vyhnout nebo vystavit podle vlastního uvážení, může pořád přetrvávat přesvědčení, že člověk, který už jasně prokázal, jakým je nebezpečím pro ostatní, patří zpět do normální společnosti.

0/0
13.4.2018 7:53

D46o80m48i59n10i43k 53J56a46e30g72e95r 8231100409906

??? Srovnavate epileptika nebo autistu s nekym, kdo chladnokrevne a bezduvodne zabije prodavacku? Myslim, ze by mu dovolila odnest treba vsechny hadry co tam ma, stacilo jen pohrozit, nemel zadny duvod ji zabijet, proto si sam sazlouzi to co provedl

+4/0
12.4.2018 15:14

O50n66d10ř26e46j 56P93a28š16ť73a93l80k89a 2612365497486

bezdůvodně určitě ne. Nějaký důvod určitě měl, třeba mu to našeptal ďábel nebo co já vím. Netřeba hledat naši logiku tam, kde není. Jestli chladnokrevně, to opravdu netuším a vy taky ne.

Srovnávám spolu lidí, kterým mozek nefunguje správně. Představte si, že vám za jízdy autem prdne cévka, vy vlítnete někam na chodník, zabijete šest lidí a ani o tom nevíte. Za co byste měl být potrestán? Za zdravotní problém? A jak? Oběšením?

Pro dotčené lidi je to samozřejmě tragedie, ať už je zabije nediagnostikovaný psychopat, nebo je přejede auto někoho kdo dostal za jízdy infarkt. Svět nikdy nebyl bezpečné místo a nikdy ani nebude.

0/−1
12.4.2018 16:08

M28i23l86a93n 35P96r32i84k50r88y23l 1145457741390

snad nemyslite, ze mu prdla cevka?

0/0
12.4.2018 16:15

O47n88d37ř87e67j 41P36a54š40ť80a58l82k95a 2962625287236

To ne, ale normální funkci mozku taky dost zjevně nemá. Neurolog fakt nejsem.

0/0
12.4.2018 17:19

J97a12n41a 19K78o64c11i28a81n12o58v61á 6673312830886

lidské by bylo, dát mu na výběr, do cely provaz nebo pistoli s jedním nábojem

+1/0
12.4.2018 14:03

A52n90n76a 56K90i73r19š79o33v59á 9156670655953

hmm chyba hned v první větě...dobře, ale hlavně že cenzor jede. :-P

+3/0
12.4.2018 13:46

P39e20t18r 64A30t48m77e76l 5298759381850

No včera tady v diskuzi docela frčela, mimo jiné, i teorie, že krádež obleku a vražda je cestou ke změně identity ;-D Tak snad tihle "vtipálci"už vidí, že o žádného Jasona Bournea záporáka se nejedná.

0/0
12.4.2018 13:37

J35a31r57o89s39l62a75v 79K47a44d93l95e39c 5191589492421

Nemá cenu nikomu bránit. Jde o život. Raději 5 minut zbabělcem, než zbytek života mrtvolou.

0/0
12.4.2018 13:36

O31n73d36ř19e12j 78P98a56š10ť64a86l58k42a 2822225367516

Jsem zvědavý na posudek. Buď to je vyfetovaná troska a do lomu s ním.

Nebo je to chudák z rozhašeným mozkem a pak nemá smysl hledat logiku a racio tam, kde nejsou.

+6/0
12.4.2018 13:00

T94o41m59á57š 30T29a41t43í48č48e79k 5540872500108

Kdyby byl "vyfetovaná troska", tak už dříve trestaný je. Tenhle je nepopsaný list.

0/0
12.4.2018 19:03

M42i82c32h45a29e36l85a 88N36o26v12á53k73o11v48á 8870938418511

No myslím, že mu muselo solidně hrábnout. Přijít do obchodu po tom, co mně natočily všechny kamery v okolí, sundat si věci a všechny je tam nechat, vzít si nový oblek a u toho jen tak mmch zabít prodavačku, to je prostě zkrat jak víno.

+5/0
12.4.2018 12:57

M59i26r65o30s94l31a41v 76K51l30i77m37e67š 2310482208618

Na psychické problémy, dost promyšlený postup. A teď do mě humanisti.

+6/−3
12.4.2018 12:51

T38e33r85i 50S61i58r37o21v10a 5916557536227

Promyšlený postup, když nechal na místě činu svoje věci? :-/ A udělal to v obchoďáku, kde je kamer jak naseto? Tomu spíš fakt hráblo...

+5/0
12.4.2018 13:28

F32i77l10i23p 48K61r54a87u90s 9939698206307

Já myslím, že se s tím odborníci poperou líp než my tady v diskuzi.

+1/0
12.4.2018 13:50

J68a40n 93B70a76r32t79o69š 6605357193139

Jak je to dlouho co přestal brát prášky? S každým případem psychicky narušeného jedince by měli soudit zároveň i lékaře, který/kteří pacienta uznali společensky neškodným a pustili ven.

+1/−1
12.4.2018 12:41

O49d63s37t95r19a79n78ě27n23ý 19U77ž44i22v77a36t86e83l

Uživatel požádal o vymazání
+1/−1
12.4.2018 12:46
Foto

V37i19k46t88o17r 69Š45k27o39d80a 1355843800373

Takyhle individua je třeba eliminovat. Neni jiného zbyti. Svůj osud si vybral sám.

+2/0
12.4.2018 12:34

A16l33e90x 67S90l93a62v81í89č30e56k 8917711319248

regulerni fetak a cvok. nakonec ho daji na leceni a za 3 roky pusti

+4/−2
12.4.2018 12:29

M91a58r18t70i91n 25H22a41c75z61e78k 9106864718906

Mam chut neco napsat. Bohuzel to co bych napsal, by bylo okamzite smazano.

+8/0
12.4.2018 12:27

P70e56t77r90a 47M62a86l91a55k59o77v13a 1278770960234

Hm, blázen? Doživotně zavřít do klece..

+2/−1
12.4.2018 12:25

J17i63ř36í 19H34n42ě23d58ý 1236236745823

Už ho tady někdo poslal na nucené práce do kamenolomu? Jdu si to pročíst..

+1/−1
12.4.2018 12:24

M95i98l77a49n 49P23r68i76k91r83y59l 1325307111400

Mne by akorat zajimalo od tech, co rozdavaji minusy, s cim konkretne nesouhlasi? Nebo by se spise hodilo rict, ze mel mozna spatne detstvi, bez znalosti jeho osoby nemuzeme odsuzovat, ze mozna za to, co udelal, muze nekdo jiny? Tak to tedy ne, kazdy soudny clovek musi takove zverstvo odsoudit.

+3/−3
12.4.2018 12:18

M79a54g62d35a48l30e11n11a 95H68r92o92n57o49v23s63k38á 3370532784959

Já nesouhlasím s celým vaším zaujatým, nesoudným, zjednodušujícím, rádoby spravedlivým a paušalizujícím postojem, živeným nenávistí, projevenou ve věci, kde se to zdá akceptovatelné, nebo dokonce správné.

+5/−6
12.4.2018 12:30

M46i63c38h44a81l 97B44e66n23e22š 3498573505383

Docela by mne zajímal váš názor, kdyby ta paní co zavraždil byla vaše dobrá známá nebo lépe někdo z vaší rodiny. Jak dlouho by vám ta vaše humálnost dlouho vydržela

+12/0
12.4.2018 12:41

P98a89v91e72l 52T26r53ü25b24e11n92e66k75r 7941251652392

Toto velmi pěkný manipulativní příspěvek, který staví paní Hronovskou v očích čtenáře Vašeho příspěvku do role padoucha. Bohužel si toho většina lidí nevšimne. Ale on je samozřejmě stejný i příspěvek p. Prikryla kde v konečném důsledku všichni kteří nesouhlasí, nemohou být soudní lidé. To jen tak naokraj formě.

+4/0
12.4.2018 13:31

M72i61c26h25a26l 34B80e69n33e64š 3468673335213

Možná máte pravdu, ale jak jinak se na to koukat? A nevím jak vám, ale koment p. Hronovské mi zrovna nepříjde moc normální, vám ano?

0/0
12.4.2018 14:17

P94a22v82e10l 50T87r79ü13b50e96n55e70k65r 7911641532292

Co přijde komu normální je vždy individuální záležitostí. Forma je možná trošku útočná a taktéž je z toho cítit unáhlenost proti které se paradoxně obrací. A jak se na to dívat? Dle mého názoru jako nezúčastněná osoba, která nezná okolnosti a podrobnosti. Pokud se na to díváte z pohledu příbuzných, stavíte se pouze na jednu stranu a to z pohledu obětí (pozůstalých), kdy naše (Vaše) osobní soudy jsou velmi ovlivněny emocemi. Známe z tohoto případu velmi málo a to ještě zprostředkovaně z tisku. Vzhledem k tragičnosti události zde nechci rozepisovat teoretické okolnosti, které by mohli zcela změnit Vaše mínění. Tím neříkám že si pachatel si nezaslouží trest a vzhledem k tomu že se přiznal je s největší pravděpodobností vinen, ale neměli by jsme vynášet unáhlené soudy ovlivněné emocemi.

+1/0
12.4.2018 15:06

I52r22e29n82a 81K54r23o42u60p29o21v36á 4100373907422

Co přijde komu normální?! Zabíjet lidi snad přijde každému nenormální. I v případech, kdy je to právně akceptovaltelné (sebeobrana, příslušníci ozbrojených složek při výkonu povolání), to snad nikdo nepovažuje za "normální", jenom za nezbytné.

Takže jedinec, který zavraždí jiného člověka, by měl být doživotně oddělen od ostatních, pro které představuje hrozbu.

A okolnosti (leda by se ukázalo, že prodavačka se pokusila toho zákazníka zaabít a on se jenom bránil a pak v panice utekl, ale pak by nešlo o vraždu, že) nemohou na mém přesvědčení nic změnit. Nebezpečný tvor patří za mříže a důvod jeho nebezpečnosti by měl mít vliv nanejvýš na podmínky jeho detence.

0/0
12.4.2018 15:29

P41a68v11e38l 37T90r54ü44b59e78n25e73k37r 7531761282362

Reagujete na něco, co nebylo napsáno. Nikdo nepsal, a to ani paní Hronovská, že je normální zabíjet lidi.

+1/0
12.4.2018 15:42

O19n75d12r41e55j 50K92o39d87a31d 8141973581377

Je mi z Vás na zvracení. Snad to tady nečtou příbuzní oběti...

+5/0
12.4.2018 13:00

L63u94d51ě54k 65M64a26z38u20c80h 8603804535272

Také jste to dost paušalizovala, s čím ale nesouhlasítě konkrétně, jste neřekla.

+3/0
12.4.2018 13:12

M31i87l26a69n 42P20r35i98k46r64y22l 1425917611340

Ach jo, dekuji za odpoved, ale ta je tak strasne krkolomna, ze porad nevim- kde zjednodusuji a pausalizuji? Jde o konkretniho pachatele, ktery se priznal??? Ze mu nepreji nic dobreho? Nenavistny nejsem, jenom si predstavuji, kdyby na miste te pani byla moje zena. Treba pochopite...

0/0
12.4.2018 13:44

P59a97v92e65l 48T37r52ü32b55e28n90e71k23r 7341571742902

Škoda že na to nedokážete přijít sám. Mylné je už východisko kdy si představujete že by šlo o Vaši ženu. Tím emočně ovlivňujete svůj úsudek.

0/0
12.4.2018 15:10

L34u64d29ě17k 70M33a54z40u15c75h 8773804225552

Na co nedokáže přijít? On jenom říkal, ať si právě představí pohled z té strany. Ze strany toho vraha se na to dívat nebudu, promiňte.

0/0
12.4.2018 15:37

P38a26v90e54l 67T27r87ü90b91e71n89e32k13r 7921821822752

Na to že když se na to dívá z pohledu pozůstalých tak je jeho úsudek ovlivněn emocemi. Aby jste se na to díval z pohledu vraha po Vás nikdo nechce. Omlouvat se nemusíte, je to Vaše právo.

0/0
12.4.2018 15:48

I90r46e30n70a 78K37r76o83u16p68o11v29á 4300813987112

Paní Hronovská, četla jste svůj příspěvek po sobě? Co je zaujatého a nesoudného na tom, že vrah nemá na svobodě co dělat? Mně připadá naopak nesoudné a zaujaté pořád hledat vysvětlení a důvody (neřku-li omluvy) pro vrahy. Ten, kdo úmyslně zabije člověka za jiných okolností než v sebeobraně (případně obraně někoho jiného), nebo kdo zabíjí proto, že není schopen realisticky vyhodnotit situaci, by měl být definitivně oddělen od svých potenciálních obětí.

+1/0
12.4.2018 15:14

P86a85v94e44l 52T45r29ü62b18e72n73e48k52r 7451631472422

Možná je to reakce i na tento příspěvek pana Prikrila : "doufam, ze jsou to posledni civilni saty, bestie jedna! Snad mu soud neuzna dusevni poruchu, ta vrazda prodavacky byla zcela chladnokrevna, vzal saty, zabil ji a jeste vykradl kasu. Je mi moc lito ji a jeji rodiny, soustrast!"

0/0
12.4.2018 15:29

I85r55e76n28a 72K55r49o10u18p47o56v19á 4620253867822

Pořád nevidím nic nesoudného. Označení bestie je možná emotivné, ale v případě někoho, kdo bezdůvodně a chladnokrevně zabije jiného člověka (neřku-li ženu) běžné a, myslím, oprávněné. A přání, aby se už nikdy nedostal zpátky mezi lidi je pochopitelné, dokonale prokázal, jak nebezpečný je. Sama jsem přesvědčená, že v případě vrahů by případná duševní nemoc neměla mít vliv na následné opatření (bez pardonu doživotní detence), jenom na způsob zajištění (vězení versus léčebna).

Bohužel naši zákonodárci se vidí nuceni chránit občany před cukrem, polétavým prachem i výchovnými postupy rodičů, ale nikoli před vrahy.

0/0
13.4.2018 8:12

J63a12n72a 62P10r76o89c58h43á74z43k84o41v64á 5532600370544

Vypadá to, že když zjistil, že je po něm vyhlášeno pátrání a byly zveřejněny záběry z kamer, tak záměrně předstíral, že je blázen.

+22/−1
12.4.2018 12:11

M80i39l62a46n 49P52r19i88k74r26y56l 1175677721650

doufam, ze jsou to posledni civilni saty, bestie jedna! Snad mu soud neuzna dusevni poruchu, ta vrazda prodavacky byla zcela chladnokrevna, vzal saty, zabil ji a jeste vykradl kasu. Je mi moc lito ji a jeji rodiny, soustrast!

+18/−4
12.4.2018 12:09

D10a95n36i10e32l54a 12D91i74v54i20š54o71v19á 8595139809744

Když bude duševně nemocný, tak mu duševní poruchu soud uzná. Když nebude duševně nemocný, tak mu samozřejmě soud poruchu neuzná a půjde do vězení. Vy píšete, jako by si snad soud vybíral dle rulety.

+2/−1
12.4.2018 12:54

L76u82d32ě38k 12M74a28z80u70c23h 8523194895642

Myslíte jako, že nevěděl, že vraždí.

+1/0
12.4.2018 13:29
Foto

J53i19ř24í 18H46a91v63e88l80k42a 3369463260974

Duševně nemocný musí být omezen na svém pohybu. Pokud ne tak ten co rozhodne že ne je spoluvinen v každém případě daná osoba nemá mezi lidmi co dělat protože je horší než zvíře to zabíjí jen z nutnosti.

+2/0
12.4.2018 13:29

Najdete na iDNES.cz