- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč není diskuse pod "reklamním článkem" radního Marka Doležala o společném podniku Magistrátu a developerské firmy? Vždyť je to gigantická loupež peněz daňových poplatníků. Vlastníci pozemků by rádi strpěli na svých pozemcích stavbu metra, tedy zařízení staveniště i hotové dílo tak, že by se s magistrátem dohodli na překvalifikování využití pozemků na stavební pozemky.
Pozemky pro metro by byly pro město úplně zdarma. Ty části pozemků, které budou trvale pro metro nezbytné, by vlastník převedl na Magistrát. Jak prosté, ale nevýnosné. Vždyť radní pro dopravu Dolínek i ostatní umí výborně chodit v kšeftech s pozemky. Viz firmy jeho bratra Ondřeje.
Na Florenci bylo ještě nedávno žluto jako na Burešově řepkovém poli. Ale nedávno jsem kolem jel, a už to tam pěkně zezelenalo. Časy se mění, do dálkové autobusové dopravy se vrací konkurence.
Já si myslím, že stále je tam více žlutých autobusů. Pravdou je, že trasa Praha - Brno je omezena. Do Plzně se jezdí ze Zličína, do Liberce z Černého Mostu, do Karlových Varů se odjíždí z Florence, ale má od Hradčanské a letiště Ruzyně, do Českých Budějovic se má odjíždět z Roztyl a plánuje se sem převést také spoje Praha - Jihlava - Brno.
ÚAN Florenc si pamatuju ještě když na jednotlivá nástupiště vedla lávka. Jsem rád, že je v nejlepším stavu třeba AN Nádraží Holešovice dost trpí, nejhorší je asi AN Černý Most krásu nemá ani AN Zličín, vcelku to jde na AN Roztyly které aspoň vzniklo dříve se odjíždělo z ulice Ryšavého. AN Na Knížecí bude zrušeno vznikne nové AN Smíchov. Doufám, že se vylepší AN Roztyly a brzy ponese název ÚAN Dolní Roztyly odkud bude přestup na metro C a odjezdy autobusů ve směru Smíchovské nádraží a Skalka přijde mi to, že bude umístěné na lepším místě.
Jo Florenc měl takovou specifickou atmosféru, z lávky bylo fajn sledovat skořápkáře a jinou vybranou společnost