Diskuse k článku

Cyklisté už centrem Prahy neprojedou, přibyly značky se zákazem

V centru Prahy začala Technická správa komunikací umisťovat značení zakazující v určitou denní dobu jízdu cyklistů ve vybraných pěších zónách. Značení se objevuje postupně a jeho instalace potrvá do konce měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a87n 48M15a34t60u76c57h52a 5725839547436

Stejně nikdy nemysleli vážně cyklotrasy po Praze. Naprostá většina cyklotras je pro cyklisty životu nebezpečná. Tuhle mi kolega vyprávěl jak se proletěl, poté co jedno auto otevřelo dveře přímo před ním. V zahraničí je cyklotrasa na děleném chodníku spolu s chodci.

0/0
13.7.2018 14:35

P29e58t35r 72Č51e43r43m72á67k 9118445879840

Pochopitelně, cyklistiku v Praze nikdo nemůže myslet vážně, kdyby se každé jednoprocentní menšině dostávalo tolik prostoru a finančních prostředků tak celý systém zkolabuje. Současný stav je tedy dílem toho že se sem tam dostalo pár extrémistů k místům na radnicím a chtějí se ukázat, a především evropských dotací které se tak krásně na podobné nesmysly čerpají a o to jde hlavně.

+1/−1
13.7.2018 14:40

M23i90c79h62a75l 89J22a37r42o70š 7404610382265

Ne, že bych po centru chtěl jezdit na kole, ale tohle je už úchylné. Místo toho, aby na silnici a na chodníku namalovali pruhy, kam by cyklisty vymezili (a vyžadovali to), tak tam raději naperou natvrdo zákazy. Možná by se měli podívat do jiných turistických center v Evropě pro inspiraci, navrhuji třeba Brighton.

+5/0
11.7.2018 11:27

V30l31a91d27i36m49í84r 92Š35t82ě20r52b73a 2352421282867

Papalášům z radnic povolit jen pěší přístup do úřadů.

Pak by se to rozumně řešilo. ;-);-)

+4/0
11.7.2018 9:45

P14e27t49r 46Č84e76r88m95á93k 9418165859870

Krásné jak cyklofašistům z automatu hrozně nechutná jejich vlastní medicína. A to je dobře R^ Zvláštní že když se omezoval jiný druh ekologické dopravy (segwaye) tak desítky připomínek neposílali...

+5/−5
10.7.2018 19:21

J93a20n 23V27o22j51t74í82š17e48k 6102301645966

Krásný, jak autofašistovi Čermákovi najednou chutná. R^

+2/−2
11.7.2018 6:22

P52e33t25r 85Č93e23r82m35á44k 9878785449530

Mě naštěstí nemusí ani chutnat ani nechutnat, pumpičky jsou mi ukradený, je jen vtipný jak hloupý a krátkozraký jsou, ale to zcela chápu že je nad vaše možnosti chápaní ;-)

0/0
11.7.2018 16:38

J13a30n 42V17o77j16t47í87š98e38k 6562231895536

No to vidim, jak vám jsou ukradený. Tak moc, že už několik let jim sem pravidelně chodíte nadávat a psát o tom, jak moc vám jsou ukradený. ;-D

0/0
12.7.2018 1:48

P14e95t77r 48Č25e29r78m46á72k 9778555219710

Konstatování faktů není nadávání ;-)

0/0
12.7.2018 10:05

J14a68n 74V34o47j77t96í70š61e74k 6402311245276

Nádávání do fašistů není konstatování faktů. ;-) A spekulace, že se někumu nelíbí nějaká "medicína" taky ne. Vlastně ve vašem příspěvku není jakejkoliv jedinej fakt.

0/0
12.7.2018 10:27

P19e52t93r 68Č72e14r69m78á39k 9668485629240

Pojmenování cyklofašisty cyklofašistou není nadávka ale právě konstatování faktu R^ Stejně tak konstatování že se jim nelíbí jejich vlastní medicína - to že na jedné straně sami aktivně prosazovali omezování a na druhé proti němu podávají desítky připomínek je také fakt který vaše průpovídky nijak nezmění ;-)

+1/0
12.7.2018 12:42

J74a66n 57V63o61j65t43í42š29e33k 6142181455916

Plácáte nesmysly. Nadávání do fašistů je nadávání a cyklisti žádnej zákaz podobnej tomuhle neprosazujou. Prostě plácáte.

0/0
12.7.2018 12:51

P81e51t31r 47Č27e11r12m69á92k 9788185819170

Opakujete se. Pojmenování věcí pravým jménem je základ, kdybyste to chápal možná by vám došel ten zbytek. Nepíšu právě o žádných cyklistech ale o cyklofašistech kteří naopak obdobné zákazy samotní navrhovali ;-) Aneb zase šlapete vodu. ;-)

0/0
12.7.2018 20:13

J12a35n 38V18o84j84t62í32š14e14k 6212781645796

Já pojmenovávám věci pravým jménem. To, co říkáte, jsou pravým jménem blbý kecy a to, co děláte, je pravým jménem plácání.

0/0
12.7.2018 21:00

P84e88t28r 89Č60e37r21m86á36k 9188295319600

Což o to, vy si můžete plácat a pojménovat co chce jak chcete, na faktech to nic nezmění a termín cyklofašismu to z veřejného prostoru taky nijak nestáhne, takže když vám to udělá dobře tak klidně ;-)

0/0
13.7.2018 14:37

J22a14n 72V78o54j78t58í41š16e89k 6252281335816

Ve veřejnym prostoru je spousta výrazů (cyklofašismus rozhodně není termín), který používaj jenom omezenci a který nemaj s faktama nic společnýho. ;-)

0/−1
13.7.2018 15:49

P68e77t46r 19Č67e61r31m26á80k 9748885569540

Kdo ho používá nebo nepoužívá není až tak podstatné, důležité je že v rámci veřejného prostoru existuje a používá se ;-)R^ A fakta (tedy to která omezení automat prosazoval a která naopak přípomínkuje) to skutečně nezmění ani když se na hlavu postavíte ;-)

+1/0
13.7.2018 20:36

J95a25n 98V30o88j63t33í50š28e40k 6352651105166

Používá se, no... Mezi omezencema. Tak když se svýho argotu mermomocí nechcete zbavit, tak s nim aspoň nelezte mezi slušný lidi.

0/0
13.7.2018 21:59

P48e77t98r 13Č70e37r54m51á18k 9888975609680

Není podstatné kde se podle vás používá, ale že se používá R^ ;-) A ještě podststnější je že zcela bez ohledu na označení té skupiny aplikují ten odlišný způsob prosazování který jsem popsal - když jde o druhé tak omezování podporují, když se jim to jako bumerang vrátí tak kopou a dělají desítky kroků jak to zvrátit.

0/0
15.7.2018 18:00

J39a94n 33V97o89j96t33í62š25e17k 6682351645986

Jestli ono to nebude tím, že nepodporují omezování samo o sobě. Jenže to je pro vás asi moc těžký pochopit.

0/0
15.7.2018 21:28

P41e50t46r 21Č53e66r55m82á48k 9808705279290

Jestli to nebude tím že nikdo nepsal že podporují omezování samo o sobě ale u konkrétních skupin ano, přičemž u sebe sama jim to pak přijde hrozně divné. Ale chápu že to bude asi nad rámec vašeho chápání ;-)

0/0
15.7.2018 22:20

J98a53n 16V19o32j37t93í93š54e94k 6422441675756

Ano. Protože nepodporují omezování samo o sobě. Očividně jsem se nesplet v tom, že to nedokážete pochopit.

0/0
15.7.2018 23:41

P53e32t69r 39Č76e16r37m23á10k 9718765539930

Zamotáváte se opět do vlastních smyček, o tom že cyklofašisté podporují omezování samo o sobě tu píštete jen vy dokola sám se sebou ;-) Ale čekat o schizofrenika že pochopí svojí schizofrenii by bylo skutečně utopistické, takže s tím si budete muset poradit také sám R^

0/0
16.7.2018 16:17

J23a56n 55V51o36j71t77í34š18e18k 6972451975696

Ne. O tom furt píšete vy, když plácáte o tom, že se jim nelíbí JEJICH medicína. Jenže ona není jejich, protože oni nepodporují omezování jako takové. Podporují omezování něčeho v nějaké situaci a omezování něčeho úplně jiného v úplně jiné situaci se jim naprosto logicky nelíbí, protože to prostě NENÍ TO SAMÉ, jak se vy snažíte neustále tvrdit.

0/0
16.7.2018 16:46

P15e85t55r 14Č75e85r90m12á59k 9778515939210

Nikoliv. Pletete si pojmy s dojmy. Jejich medicína se jim skutečně evidentně hodně nelíbí. Není řeč o nějaké omezování obecně (kromě vaší hlavy), ale právě o tom že co oni podporovali v jiných případech teď samotní těžce nesou. R^

Takže se zase proberte a přestantě placat bludy a rozmělňovat debatu ve snaze utéct od tématu - to je jasné, když se omezovali jakékoliv jiné skupiny tak cyklofašisté stáli na straně omezení a uplatnění kolektivní viny, když se jedná o ně tak je jim najednou jejich vlastní přístup krajně nepříjemný a kopou kolem sebe a dělají desítky kroků. ;-)

0/0
17.7.2018 23:58

J90a85n 52V44o41j78t43í80š46e97k 6522151725886

Ale oni nic takovýho v jiných případech nepodporovali, protože to zkrátka NENÍ TO SAMÉ. Chápete to? Oni nejsou pro omezování obecně (jak tvrdíte) a omezení aut v nějakém případě není to samé jako omezení cyklistů v tomhle případě. Prostě si vymejšlíte, což dokazuje i fakt, že nejste schopnej říct, kdy konkrétně tu jejich "medicínku" použili a pořád jenom obecně plkáte, že to rozhodně furt dělaj.

0/0
18.7.2018 0:25

P51e45t23r 71Č92e78r45m32á36k 9548665109670

Ale oni právě to samé v jiných případech podporovali takže to samozřejmě JE TO SAMÉ. Čemu na tom nerozumíte? Povězte, milerád vám to vysvětlím (to jestli to pochopíte je už jen na vás).

Takže znovu - přestantě se svýma bludama a fantasmagoriema - o tom že by podporovali omezováni obecně mluvíte neustále jen vy. ;-) Všiml jsem si že to děláte častěji že si vymyslíte část příběhu a pak pomalu odvádíte pozornost od tématu - smůla, neprojde to, nikdy jsem nic takového neřekl ;-)

Kdy konkrétně svojí medicínu používali vám bez problému řeknu - stačilo se zeptat ;-) Při omezování segwayů byl automat jedím z nejaktivnějších subjektů který prosazoval ta nejtvrdší omezení. O dalších desítkách případů kdy podporovali omezování iad ani nemusím mluvit, to bychom se pak mohli bavit o tom jestli je nebe modré a vy bystě chtěl důkazy že to je modrá a kde je to definované že ;-)

0/0
18.7.2018 22:34

J12a20n 95V77o98j42t60í86š47e64k 6732651665636

Omezování cyklistů a omezování IAD není to samé. Protože, to že je něco "omezování" neznamená, že je to to samé, jak tvrdíte. A nic si nevymejšlim, vy používáte logiku "omezování x = omezování y = omezování z," takže ano, tvrdíte, že je pro omezování jako takové. Kdybyste to netvrdil, tak nemůžete mluvit o nějaké "medicínce." A jestli to pořád nechápete, tak už nevim, jak vám to vysvětlit.

0/0
19.7.2018 0:53

P88e67t87r 12Č97e13r95m48á66k 9458165579250

Nikdo taky netvrdil že omezování cyklistů a omezování iad je obecně to samé. Takže ne, nikdy jsem netvrdil že podoporují omezování obecně. Mluvil jsem o tom že se jim nelíbí jejich vlastní medicína omezování, což je fakt. Díky omezení cyklistů nyní máme dva krásné případy identického omezení podobné skupiny v podobném místě (segway vs kola) a jejich přístup je naopak diametrálně odlišný, což je samozřejmě vrchol pokrytectví R^

Čemi tedy pořád nerozumíte? ;-)

0/0
20.7.2018 11:35

J75a67n 58V97o77j40t21í40š69e50k 6302521725226

Takže píšete, že je to to samé. Čemu sakra nerozumíte? Pokud tvrdíte, že je jejich odlišný přístup k věci pokrytecký, tak je to snad ta samá věc, ne? Kdyby to přece byla odlišná věc, tak na jejich odlišném přístupu není nic nenormálního. Takže prostě tvrdíte, že je to to samé. Jasně, nenapsal jste přímo "je to to samé," ale napsal jste spoustu názorů, ze kterých to nutně vyplývá. A pokud to podle vás není pravda, pokud to podle vás to samé není a pokud podle vás nepodporují omezování obecně, tak tím ale popíráte všechno, co jste dosud tvrdil o "jejich medicíně." Prostě si protiřečíte. Máte tak obrovskou potřebu se hádat, že jste schopnej ve dvou větách za sebou napsat dva výroky, který jsou spolu prostě v rozporu.

Pardon, ale "nikdy jsem netvrdil že podoporují omezování obecně. Mluvil jsem o tom že se jim nelíbí jejich vlastní medicína omezování" je přece úplně očividnej protimluv. Je teda omezování obecně jejich medicína nebo ne? Vždyť jste napsal: "Nikdy jsem netvrdil, že to tak je, mluvil jsem o tom, že to tak je." Akorát jinými slovy.

0/0
20.7.2018 14:38

P12e13t79r 49Č15e35r25m55á64k 9488515679960

Evidentně se poněkud ztrácíte ve vlastních konstrukcích, ale nebojte mě to nestrhne. Od začátku byla řeč o tom že se automatu jejich vlastní medicína omezování nelíbí teprve v okamžiku kdy dopadne na ně. Jako příklad je zde bráno nedávně omezení segwayů a nyní omezení cyklistů, což skutečně jsou stejné případy.

Naopak nikdy jsem zde nepsal nic o žádném “obecném” omezování a neporovnával omezení kol a iad, to už jsou jen vaše slova a váš guláš. R^ Že se v tom ztrácíte opravdu není mojí vinou, je to celkem jasně vyplývající, to že vy si tam začnete dělat svoje závěry (které ve skutečnosti nejsou) a přidávat tvrzení vzešlá z těchto vašich virtuálních závěrů a pak se divíte že jsou v rozporu s úvodním konstatování opravdu ale opravdu nemá se mnou nic společného ;-)

K uvedené citaci - kde je ten protimluv? Ano jejich medicína se jí nelíbí - u segwayu to bylo v pořádku, to samé u nich nikoliv. Obecné omezování? To jsou jen vaše slova, takže moje konstatování je zcela v souladu R^

0/0
22.7.2018 17:21

J70a63n 53V60o71j50t27í83š28e87k 6652951355556

Vy si ze mě děláte legraci, ne? ;-D Tolik protimluvů v jednom komentáři jsem snad nikdy neviděl.

0/0
22.7.2018 17:23

R32o29b27e67r59t 35K90u92p44k85a 2955108321984

Zase jsme ztratili kus svobody, díky neschopnosti radnice Praha 1 a městské policie. Jsme jediná metropole, kde nám zakazují kola a Segway v centru. Proč jako rodilý Pražák mám trpět za neschopnost MP ukočírovat pár zahraničních podnikatelů, kteří vydělávají na turistech a nejsou schopni organizace. Místo toho, aby MP si sjednala pořádek tak vytvoří zákaz. Kolektivní odpovědnost za pár podnikatelů v Centru. Ale drogy se tam prodávají pořád a budou.

+8/0
10.7.2018 17:05

J30a13n 20M55a19z43ů49r76e25k 2888574118555

jsem vášnivý cyklista, ale po měste fakt nejedu a když jo a náhodou jedu po pěší zóně tak kolo vedu....každý den chodím po pěší zóně 28. října - příkopy a velmi často potkám dost nezodpovědných cyklistů (hlavně z řad messenger) co jezdí jak čuňata...dokonce v části příkopů kde je cyklo pruh stejně jedou po chodníku nebo po silnici v protisměru, takže pardon, ale kvůli těmto šaškům toto nařízení celkem chápu.

+2/−3
10.7.2018 16:42

R37o83b24e23r53t 79K79u91p36k46a 2795918421154

Tak, že souhlasíte s kolektivní trestem a odpovědností pro všechny za pár ruských podnikatelů, kteří rejžují na turystech? Pozor, ať se náhodou něco nestane dealerům drog, kteří tam postávají už přes 30 let? Nechte to na lidech a ne na úřednících. Každý je odpovědný sám za sebe. Všechno je to toleranci. Ale tohle je opravdu moc. Jsem rodilý Pražák a už tu nemohu pomalu ani zaparkovat v jiné části Prahy a teď ani projet na kole centrem?

+4/0
10.7.2018 17:13

T76o28m67á64š 71U28l27r63y24c76h 1206853909160

Zavedou se parkovací zóny a žádá se o ekologickou přepravu. Když si koupím a jezdím na kole, zavedou se jejich zákazy. Tramvajenku si kupovat nebudu, protože ta se zítra také zruší...

+4/0
10.7.2018 16:41

M55a13r37t19i57n 79F62r19a29n71t51i29š51e17k 7925650403635

Bohužel podle stanoviska moudrého Ministerstva dopravy jsem s kolobkou cyklista. To, že se pohybují rychlostí běžce a že mám hlavu v úrovni vyššího chodce nikoho nezajímá. Posílají mě pod kola náklaďáků.

+3/−1
10.7.2018 15:31

M76a37r71t57i57n 34F85r81a37n72t68i47š13e66k 7885730463325

Motorová "koloběžka" není ani kolo, ani koloběžka. Jde o motorové vozidlo. Kdyby byla vůle, nebylo třeba přidělávat cyklistům a koloběžkářům problémy.

+3/−1
10.7.2018 15:28

L19u70c43i61a51n 67P97a94p22a52z76i19a69n 5584467551195

Dobré rozhodnutí! V zájmu nás nejzranitelnějších - chodců!

+3/−13
10.7.2018 14:56

N63i43c96k 55S13a32g74e51n 9898501813672

Všude v civilizované Evropě mají cyklisté vyznačený koridor, a pokud do něj chodci nelezou, tak vedle sebe dokážou existovat obě tyto zranitelné skupiny. Nevím, proč by Praha měla být výjimkou.

+9/−1
10.7.2018 15:07

F84r39a77n69t70a 56T68i30m24a84n 7140598611210

Počkaj, až místo kol obujou lidi inline brusle - ti jsou totiž chodci, i když třeba 4x rychlejší ;-)

+2/0
10.7.2018 21:35

M43i15c27h13a20l 10J57a56r34o39š 7494750152475

To se bát nemusíte, inline brusle na žulové kostky ještě asi nikdo nevyrobil.

0/0
11.7.2018 11:31

F67r19a61n26t25a 36T37i22m97a48n 7980118771350

Otázka času, nebo třeba skákací boty Skyrunner - jak píšou na Heureka, cituji:

"Mnoho zábavy si užijete ve městě i přírodě." :-)

0/0
11.7.2018 11:55

Z93b77y39n47ě92k 90J88a69n33d85a 7403812205371

Taže davy cyklistů co projíždí Na Příkopě nyní nadšeně pojedou liduprázdnou Vodičkovou a Lazarskou?

To normální člověk nevymyslí...

Zkratka byla delší, zato horší cesta...

+7/0
10.7.2018 14:34

V14a48c30l93a51v 30P61e15r32o86u43t34k83a 6308167774131

Lomecký bravo a jen tak dál....mistr přes řešení takových ptákovin.

0/0
10.7.2018 14:32

J18a31n 32M61r56t98v11ý 1815239581974

Už se těším na atomové hřiby ze zadnic cyklofašistů z Auto*matu :-P

+5/−10
10.7.2018 14:30

V84l75a85d43o 26Č98e17r59m28á14k 8592571725888

dorazilo 65 připomínek a úředníci všechny zamítli. Úředník náš pán.

+9/0
10.7.2018 14:29

P55e51t13r 68K17e67ř 8623544822318

Tedy do Prahy nesmí auta, motorky a teď už anii cyklisté?? Kdy zakáží chodce??

+13/0
10.7.2018 14:22

P59a87t74r57i48k 29E21g37e70r 2638290569101

Brzy taky protože třeba pražskému hradu se už pražané i návštěvníci ve většině vyhýbají důvod nechtějí stát v dlouhé frontě před vstupní branou do hradu a pak nechtějí stát dlouhou frontu do chrámu sv. Víta, Zlaté uličky. A 0,5 l vody stojí 100 Kč (4 €). Bojím se kdy vzniknou turnikety na Karlově mostě. Tam kde je pražané chtějí a to je v metru stále nejsou to by pomohlo ušetřit městu nemalé peníze.

+4/0
10.7.2018 14:30

D10a18n84a 23P56o59l98a58n73e58c72k10á 3566965237165

Byla jsem na Hradě poslední dobou třikrát, nikdy jsem frontu nestála, vždycky to proběhlo rychle a v pohodě. Před Hradem jsem si dala kafe a sodovku v restauraci, a pak jsem to klidně bez vody vydržela. Nedělejte z toho kovbojku.

+2/−1
10.7.2018 14:47

Najdete na iDNES.cz