Diskuse k článku

Soudnímu zrušení zákazu kol v centru metropole se Praha 1 bránit nebude

Radnice Prahy 1 nepodá kasační stížnost proti rozhodnutí, kterým soud zrušil omezení jízdy cyklistů v pěších zónách v centru metropole. Městská část ale s rozhodnutím soudu stále nesouhlasí. Nyní chce jednat se spolkem AutoMat, který proti opatření podal žalobu, a magistrátní komisí pro cyklistickou dopravu o jiném řešení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K31a70r59e74l 12N43o63v66o68t58n80y 1564235494112

Na první bu bu stáhl magisrát ocas?

0/0
1.8.2018 18:14

O41t43a 40S25a66l68y91k 2380713186

Zajímalo by mně, zda existuje a kolik takových nehod chodců s cyklisty. Nemá se to řešit ruky mávnutím?

+2/0
1.8.2018 16:55

M67i74c94h92a66l 54J22a93r42o70š 7674590622505

Rukou mávnutím nikoliv, řešit se to má oddělením chodců a cyklistů. Modré čáry malovat umí dobře a dokáží k nim i postavit tisíce dopravních značek, tak ať namalují taky něco pro cyklisty.

+4/0
1.8.2018 17:18

K22a52r65e62l 82K65u96n42a 7665933314637

Příště toho cyklistu srazím z kola, jakmile okolo mně pojede na chodníku

+2/−7
1.8.2018 16:06

M97a40r78t45i39n 42F86r65a44n67t67i72š12e13k 7685610793785

Možná teď někomu na Praze 1 dojde, že elektroskůtry vykázat jde a je to potřeba.

0/0
1.8.2018 15:35

M43i80c80h88a12l 23J12a38r55o16š 7214340172115

Už jsem se z Prahy 1 odstěhoval, ale raději bych býval zrušil stánkaře a prodejce čepic než cyklisty. V ulici, kde jsem bydlel, je dodnes po celé délce jeden stánek za druhým a díky nim turisté (90% z chodců na P1) tvoří neprůchodné chumly.

0/0
1.8.2018 17:15
Foto

M71a13r56e80k 25S96o41f35r 9725950158549

Starosta Lomecký nemá rád cyklisty, volte někoho jiného.

+2/−2
1.8.2018 15:34

D84a91v60i78d 96D44o62b87e59š 3505812187

Zakazovat jízdu kol v centru je absurdní.

Nějaký Auto-Mat a jeho šarvátky s magistrátem jsou mi jedno. Ale kde jinde využívat na dopravu (ne na rekreační projížďku) kolo, než v centru, navíc s docela slušným terénem? Nesmrdí, není problém parkování, skoro nezabírá prostor, projede.

Kdyžtak bych napnul úsilí k vymezení pruhů pro cyklisty a výchově. Protože hlavně: i pumpičkář se musí chovat slušně, v centru plném lidí pomalu, ohleduplně. Nakonec, jděte se podívat do centra Amsterdamu, Berlína, bez větších problémů soužití funguje.

+8/−3
1.8.2018 15:19

M37i65l42o10š 86S80e54t20í59k 3669119974550

Ne, není. Pěší zóna je od slova pěší, pěšky. Kolo prostě "pěšky" není.

+2/−6
1.8.2018 17:00
Foto

I86v46a82n 46V18e17s84e83l57ý 4386198774757

V centru se pohybuji minimálně, ale Auto matu jsem ten zákaz přál proto, aby na své kůži okusili to co by rádi udělali motoristům nejen v centru města. Bohužel to nevyšlo. Škoda.

+3/−10
1.8.2018 15:03

F18r75a71n28t50i31š30e48k 53V58a63n41ě47k 1917514947937

A kdo zaplatí ty dopravní značky a nátěr? Starosta Prahy 1?

0/−2
1.8.2018 14:57

R27o90b61e32r20t 97H78o50m51o42l96k34a 2780372322311

Ne, zaplatí to ti, co si ho tam zvolili. Potažmo všichni obyvatelé Prahy a ČR.

0/−1
1.8.2018 15:58

M20i71l78o48š 40S26e78t77í17k 3429869284150

Podle logiky by to měl platit ten, kdo to svévolným, nesmyslným a nelogickým rozsudkem zrušil. Jenomže toho se bohužel nedočkáme. Takže to zaplatí zase všichni, jejichž daně radnice dostává.

+1/−2
1.8.2018 17:02

Najdete na iDNES.cz