Diskuse k článku

Na Labi u zdemolované lávky smějí plout lodě, koryto zkontrolovali potápěči

Státní plavební správa rozhodla, že lodě mohou opět plout po Labi na místě, kde stála nymburská lávka. Koryto řeky bylo nutné zkontrolovat, protože hrozilo, že po demolici lávky zůstaly v řece sutiny, které by mohly ohrozit lodní dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41e29t18r 81L64u94k40á26š 4845634416965

Na Labi u zdemolované lávky smějí plout lodě, koryto zkontrolovali potápěči....

-------------

Suchou nohou ;-)

0/0
8.8.2018 15:44

J17a68n 19T41u15r42e24k 7380753354138

Zdymadla na Labi byly prakticky všechny postavený za první republiky kdy ještě do toho zelení nekecaly a proto se dá hladina udržet v patřičné výši i když hladina připomíná spíše rybník a veškerá voda proteče plavební komorou.

0/0
8.8.2018 17:45

A17n27t52o64n69í62n 92S45v34o26b80o64d66a 3684433379642

proteče vodními elektrárnami, na jednom jezu jsou elektrárny na obou stranách jezu, aby neunikla ani kapka

0/0
8.8.2018 18:42

J14a72n 32T83u44r17e74k 7260983874558

Při současném suchu elektrárny nepřeceňujte. Nymburk má pět turbín o celkové hmotnosti 76m3 a současný průtok činí asi 15m3. Nevím jaká je současná plavba na Labi, ale napuštění jedné plavební komory při 15m3 spotřebuje veškerou vodu po dobu čtyřiceti minut.

0/0
9.8.2018 22:51

S84t98a60n26i16s25l11a63v 21K40r70e63j91c27a16r 6807366143514

Ano, a aby se v budoucnu předešlo podobným excesům, a hospodář nemusel vynakládat finance vícekrát na zmetkovou práci. Tak by na projektu měli pracovat nejen architekti ale i stavební profesionálové jež řemeslu rozumnějí a dokáží se vyvarovat chyb druhých. Libenský most zde stojí podstatně déle než lávky v Nymburce a Troji, a projektoval ho také architekt a stavěli ho tehdejší zeníci s polírama jež na kvalitu dohlíželi.

0/0
9.8.2018 7:48

Najdete na iDNES.cz