Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D24a54v75i70d 32R94y62c71h58e55t19s14k95ý 9466261950260

Hlavně to svěřte Kotasovi! Každá stanice aspoň za pětinásobek!

+12/0
doporučit
29.8.2018 12:34

L39e85o18š 68L85i49t18e46r77á94k 5779546271172

Mslím, že by společný podnik s Pentou pomohl hlavně paní Krnáčové a panu Dolínkovi. Nikdo není rád nezaměstnaný.

+9/0
doporučit
29.8.2018 12:27
Foto

D10a38n 15R66u34b54í10n 4843273419

Kdyby radši postavili konečně spojení z letiště. To je už mezinárodní ostuda.

+7/−4
doporučit
29.8.2018 14:18
Foto

M47a69r88t97i97n 73C94h93a16b41a33d50a 4945924608830

to zas bude tunel:-P kam se hrabe Open card a Blanka8-o

+3/0
doporučit
29.8.2018 14:11

J26o92s58e62f 32Š40v35e82c 6965196464423

To by si už měl Dojínek objednat soupravy pro to D.

Aby pak nemusel ROPID omezovat provoz na A, B a C.

+2/0
doporučit
29.8.2018 13:21
Foto

I96v77a53n 98V11e59s18e86l72ý 4626128544957

Pokud pojede jen na Pankrác tak moc nevyřeší, tedy krom množství autobusů od Libuše na Kačerov. Céčko je našlapané už při příjezdu na Kačerov, tam a na Budějovické se našlape ještě víc takže na Pankrác plnější než dnes na Kačerov a tam budou lidi z déčka ládovat do dveří jako v Japonsku. Když jsem jezdil z Kačerova do práce byla jistá výhoda ve vkládaných soupravách zrovna z Kačerova, ale pokud chtějí, nebo již udělali, zkrátit interval tak to možná odpadne - již nemám zkušenosti, užívám si důchodu.

+2/−3
doporučit
29.8.2018 12:31

P98a69t81r17i58k 43E21g15e49r 2378160369631

Článek v pořadí 10001. na téma "METRO D". Je to zde Praha nejdříve postaví úsek I.D Pankrác (C) - Nové Dvory, protože přeci jen postavit úsek Pankrác (C) - Olbrachtova by byl nezajímavý. Postavit úsek Pankrác (C) - Depo Písnice bez stanic by byl také nezajímavý. Pomohlo by postavit úsek Pankrác (C) - Nové Dvory a pak II.D Pankrác (C) - Náměstí Míru (A) ať doopravdy jezdí linka D na úseku Nové Dvory - Náměstí Míru (A) a je pro cestující užitečnější. Mluví se o lehkém metru nabízející průchozí vozy. Jsem zvědavý zda neskončíme u podzemní tramvaje s vozy Škoda 15T. Myslím si, že taková bude trasa Kobylisy (C) - Čimice - Bohnice - Suchdol - Lysolaje - Nádraží Podbaba (S)

a Zoologická zahrada - Troja - Nádraží Holešovice (C).

0/−7
doporučit
29.8.2018 13:45



Najdete na iDNES.cz