Diskuse k článku

Při srážce pražských autobusů v Kamýku se zranilo šest lidí

Na křižovatce v pražském Kamýku se ráno srazily dva autobusy městské hromadné dopravy. Záchranáři ošetřili celkem šest lidí, kteří měli převážně lehká zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54a80r89t94i60n 73R12u80z13i91c82k94a 1942238776927

Jak se tady mohla srazit 189 a 157? Tam 189 vjizdi a vyjizdi z konecne, zatimco 157 jezdi primo... to jako to krouhnul do krizovatky a napalil do stojici 157 v zastavce? At uz ze smycky nebo z krizovatky?

0/0
9.10.2018 11:47

P13a96v34o46l 15I96g35r60i61n21i 8477900482494

Úplne jednoducho.. 189 ide párkrát ráno z Kačerova na Sídliště Lhotka pouze manipulačne bez cestujúcich.. Keby mal meškanie na nástupnú zastávku Sídliště Lhotka, nič by sa nestalo, nakolko by bol v inom pruhu ako linka 157.. Ale keďže mal času ešte dost tak smeroval na obratište linky 189. A neštastie je na svete..

0/0
9.10.2018 20:36

F80i37l57i65p 37R52u50l62f 3565769897693

No, všichni neustále mluví o bezpečnosti, o pásech, podsedácích, airbagách... než dojde na autobusy... občas mám až strach. Zvlášť v příměstkém busu, lidi vč malých dětí stojí při rychlosti 70 - 80km/h... ale je to podle zákona, bus dostal do TP rozhodnutím úředníka místa ke stání, tak se to prostě může a hotovo...

0/0
9.10.2018 9:47

R80o60m74a98n 45P58o69l64á10č48e46k 5466369575

Ono i tahle SORka má 80 a jezdí 80 např linka 125 a nebo 250 ;-)

0/0
9.10.2018 10:00

F55i39l43i48p 35R21u41l63f 3205559467383

A že to těm ouřadům není blbé... alespoň základní zásady bezpečnosti by se snad dodržovat měly, ale říkám si, že v tomhle případě jdou životy lidí stranou, jde o peníze a nedostatek řidičů... dřív nebo později se něco stane a pak se budou najednou všichni divit, že se to neřešilo dřív. Stát v uličce např. ve chvíli, kdy řidič nabourá do protijedoucího kamionu, rychlosti se sečtou a z lidí bude doslova hromada masa na předním skle. A hlavně aby Policie nezapomněla pokutovat řidiče za to, že si zapomněl při popojíždění po magistrále v zácpě zapnout pás...

0/0
9.10.2018 10:07

F84i34l51i50p 50R56u56l45f 3255739847613

myslim v autě... takovou pokutu jsem totiž dostal... stáli u toho parkoviště nahoře u Hlaváku...

0/0
9.10.2018 10:08

M74a87r30t83i49n 42R89u21z39i79c95k20a 1282178506777

Joale tady to z krizovatky 80 urcite nerozhuli, hned za krizovatkou vjizdi do smycky, spolecna trasa obou linek je zde asi 50 metru a to jeste se zastavkou...

0/0
9.10.2018 11:49

T37o27m49á29š 62Ž16i73t45n23ý 6591960891881

No jo, vždy je to kompromis mezi bezpečností a použitelností. Představ si že by městské busy nebraly stojící pasažéry. Sorry, počkejte si na další...

Výhodou busu je hmotnost, většinu soupeřů prostě "přejede". Malér je, když terfí stejnou váhovou kategorii.

Osobáky by taky byly bezpečnější kdyby měly závodní klec a pětibodové pásy.

Ale kdo by to chtěl denně používat?

+4/0
9.10.2018 10:21

F90i41l81i54p 81R72u46l90f 3575239777643

Já vím, jen mě to poslední dobou začíná nějak děsit, když vidím maminu s malými dětmi stát v uličce busu 348... asi začínám mít nějakou fobii nebo co... ale nějaké velkoplošné airbagy by se mohly vymyslet...

0/0
9.10.2018 10:45

T35o98m14á37š 40Ž31i43t15n78ý 6181960331651

stačí prodloužit intervaly. Když je bus dost nacpanej, jsou lidé sami sobě airbagem...;-D

+3/0
9.10.2018 11:15

L98i67b24o84r 69N88á45b10ě31l48e47k 3245653462442

Každý druhý se za jízdy nedrží, maminy s kočárem klidně děcko nechají uprostřed vozu(nezapřený) a půjdou si na ty tři zastávky sednout. Takže bych to neviděl tak zle.

+1/0
9.10.2018 10:37

T14o85m79á13š 71Ž63i36t17n68ý 6171810381631

Ano, bude líp;-D

Myslím že tomu busu už bylo líp

+4/0
9.10.2018 9:21

Najdete na iDNES.cz