Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P43a32t18r85i97k 63E86g70e15r 2918110379451

Vždycky mi to připadá, že to co platilo za tvrzení včera neplatí dnes a to co platí dnes nebude platit zítra a pořád dokola. Železniční most je v havarijním stavu opraví se jedna z lávek a pak se počká jaký osud čeká most, takže teďka investujeteme zbytečně peníze, aby most třeba 5-6 let šel most k zemi? To stejné s Libeňským mostem, Hlávkovým mostem, Palackého mostem atd.?

0/0
doporučit
18.10.2018 18:05

D44a81n10a 95K23o57c98i97á14n39o18v64á 2693138809768

Opraví a pak zbourají? Nebo už je všechno jinak?

+4/0
doporučit
18.10.2018 17:32

L57u14k47á48š 60Š65l98e62h47o21f78e48r 1623159665359

Takze je videt, ze most by bylo mozne opravit. A ne jak tvrdi SZDC, ze uz to kvuli stare technologii neni mozne...

+3/−1
doporučit
18.10.2018 17:22

E21d94u52a30r40d 64D75r66á41b84e39k 7927983319389

Most nebo lávku?

0/0
doporučit
18.10.2018 17:43

R60o16b93e56r87t 62H87o83m78o81l46k58a 2120782592451

Most je také ocelová nýtovaná konstrukce.

+1/0
doporučit
18.10.2018 17:48

R97a71d82e52k 73N60o59v46a91k 9384803179740

Ocelová nýtovaná konstrukce projektovaná na 100let.

Most slaví 117 narozeniny, pokud se nepletu.

0/0
doporučit
19.10.2018 0:10

R35o16b62e25r81t 28H42o68m57o77l71k33a 2210722482921

Ono u mostu to narozdíl od lávky není jen o technologii. Ten už je prostě totálně prorezlý. Takže opravit už ne, ale kompletně vyměnit. A stálo by to sakra víc, než jen lávka...

0/0
doporučit
18.10.2018 17:49
Foto

M16a72r87t80i49n 41Š30u26b78r63t 1985561564645

Most samozrejme opravit jde, ale v tomto pripade oprava znamena nyni vymenit 60 procent dilu a do 20 let zbytek. S tim, ze takovy postup je nesmirne nakladny, znamena nasobne vice omezeni provozu vlaku a ve svem dusledku bude za 20 let na miste stat take replika se vsemi dily novymi. Jen vzhledem k postupnemu propojovani starych a novych casti s vyrazne nizsi nosnosti i zivotnosti. Neni to most, na ktery by se dal dolit beton, oprava znamena proste vymenu. Proto se jevi jako logictejsi rovnou postavit repliku s pouzitim novych technologii nekde vedle a pak pri pomerne kratke vyluce sundat soucasne oblouky, opravit vrsky piliru a na misto osadit tu repliku. Oproti az letum uzaverek pri oprave se vyse uvedene da udelat za leto. At uz v podobe dvoukolejne ci trikolejne repliky.

+5/0
doporučit
18.10.2018 19:20

M59a81r80t18i52n 74K83u42l29i60š 4276766496926

Tolik teorie. Ale když se člověk podívá, jak se v Praze dělají opravy anebo renovace, obavám se, že na místě mostu vyroste po čtyřleté výluce nejlevnější betonovej hnus. A to kdoví jestli. Spadlá trojská lávka budiž lakmusovým papírkem pražské akceschopnosti cokoliv opravovat.

0/0
doporučit
22.10.2018 18:08

Najdete na iDNES.cz