Diskuze
Kamion stál dvě minuty mezi závorami v Praze, osobní vlak vykolejil
Děkujeme za pochopení.
P40a80v23e41l 38S50k79l75á61d81a14n73ý
I ve zmíněném Rakousku platí, že pokud se závory jednou začnou zvedat, musí VŽDY dojít do horní koncové polohy a během zvedání NEMOHOU spadnout zpět. Toto mi výslovně potvrdil přejezdový specialista ÖBB Manfred ze složky ÖBB-Infrastruktur. Ovšem samozřejmě předpokládám, že zdejší fóroví odborníci ho označí za dementa, neb to vědí lépe a fakta vyjdou najevo .
J67o72z83e36f 65B56e65v16i15l88a46q31u80a
Brzdil ten vlak Podľa mňa nie... rušňovodič zbadal kamión neskoro. A kamionista musí byť úplný retard - takú závoru predsa prerazí aj osobné auto!
M10a52r43t98i98n 94P41r36á86š91e19k
Není to tentýž přejezd, kde to skončila Iveta Bartošová ?
P76a50v71e86l 26S34k34l71á15d35a34n12ý
Ano, je to tentýž přejezd. Teoreticky je možné, že se řidiči Ivetka zjevila a nabádala ho, aby zůstal stát a z přejezdu neodjížděl (na dálnici u Devíti křížů prý také straší přízrak nevěsty a děsí řidiče). Možná se těšila na kamarády z vlaku...
A35l95f71r20e12d 35D50e43l91o59n38g
Je také možné že mu zaměstnavatel kvůli pojišťovně nařídil zničit náklad! Anebo si myslel že stojí před závorou!
A96l45f76r62e85d 71D46e80l80o73n59g
Je také možné že mu kvůli pojišťovně zaměstnavatel nařídil zničit náklad! Anebo také si myslel že stojí před závorami!
P25a83v78e88l 79S63k73l26á55d74a49n81ý
Standardní příklad fungování takového průměrného "kapitalistického" přejezdu, který podobnou nehodu vylučuje, je např. zde:
https://www.youtube.com/watch?v=RILJt0Doyq0
Tohle by uspokojilo i nároky nás bezpečnostních inspektorů - puntičkárů. Všimněte si způsobu ovládání závor - postupné sklápění, aby se dalo vyjet, červená zhasíná na začátku zvedání závor. Všichni v této fázi již radostně a legálně jezdí i chodí, neb se to smí a nic nehrozí - závory se vždy otevřou následuje bezpečnostní mezidoba.
A dokonce mají i dle předpisů namalovanou stopčáru (u nás dopravní značka č. V5 - Příčná čára souvislá). U nás ji máme jen v pohádkách a platných technických předpisech Ministerstva dopravy (čest výjimkám, pár správců silnic ji vyznačuje).
J73a13n 33P31r34i61c50h74y83s89t42a88l
Ono se da vyjet vzdycky. Zavory jsou kostruovany tak, aby se daly zlomit i Trabantem.
J79a57n 71V84a42l87o53u31c85h
Panu svědkovi přišít spoluvinu. Pokud by ihned volal 112, vlak by pravděpodobně chytil generální stop ještě v zastávce, nejhůře při rozjezdu, takže by k nehodě nedosšlo (či v mnohem menší rychlosti). A pokud by vyběhl a zvedl závoru (to už snad v některé ze zpráv o dřívějších nehodách pochytit mohl), přejezd by se hlásil jako porouchaný a provoz by byl automaticky zastavil. Ale ne, video na YT je přednější...
P74a14v63e56l 63S12k58l62á50d21a29n39ý
Vypadá to, že bezpečnost na železničních přejezdech opravdu vyřeší pouze vysouvací zábrana sovětského vzoru:
O98d74s34t51r88a19n32ě90n87ý 83U67ž31i28v94a96t33e46l
P88a22v16e63l 15S19k85l78á41d26a54n23ý
Jaké zátarasy?? Závora je křehké naříznuté prkýnko, které ulomí i cyklista. Přetaňte mne už všichni včetně televize NOHA provokovat výrazem "prorazit", tím děláte veřejnost medvědí službu a pěstujete falešné představy. Tím spíš lidi mezi závorami zůstanou stát (při představě "tenhle zátaras neprorazím").
J32a90n 75N33o90v86á10k
Bohužel. U této události se potkali dva řidiči s nulovou inteligencí. Prvním je řidič kamionu, který vjel na koleje na červenou, ale druhým je autor videa. Kdyby místo přiblblého natáčení exkluzivního videa zvedl závoru, byla by detekována porucha a vlak mohl dostat pokyn zastavit. Existuje ještě jedna možnost. Přestat nahrávat a vytočit 158. Popsat událost a dát informaci správci kolejí, který to může vyřešit zastavením vlaku. Pan autor je spokojený, že má "krásné" video, ale jak by se mu spalo, kdyby při té nehodě zemřeli lidé?
O54d45s51t12r31a94n79ě90n45ý 41U38ž67i15v34a25t61e98l
Po napadení v autoservisu v Řepích zemřel muž, druhého policisté zadrželi
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nesvítilo se tam, řekl policistům muž, který se vloupal do domu střelce z fakulty
Po čtyřměsíčním pátrání policie zadržela muže podezřelého z vloupání do dvou domů v Hostouni na...
Plzeň v pohárech vydělala takřka čtvrt miliardy korun, Slavia se Spartou víc
Pokud by plzeňští fotbalisté ve čtvrteční čtvrtfinálové odvetě ve Florencii uspěli, postupem do...
U Vltavy v Holešovicích vzniká park. Otevřená část usnadní i cesty na kole
Městská část Praha 7 v pátek zpřístupnila část vznikajícího parku U Vody poblíž mostu Barikádníků....
Správu Pražského hradu povede ekonom Vyhnánek, bývalý náměstek primátora
Správa pražského hradu v pátek oznámila jméno nového ředitele. Stane se jím dosavadní ředitel...
Parkujte správně. Slavia bojuje proti bezohledným řidičům u Edenu
Trpělivost došla. Městská policie na Praze 10 společně s fotbalovým klubem SK Slavia Praha...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!