Diskuze
Přizpůsobit by se měla auta, nikoliv lidé, říká architekt nového Václaváku
Děkujeme za pochopení.
K32a51r82e45l 29D35r44d41a
Docela tleskám, solidní pohled na věc. Copak ale dělají ty tramvaje na celém Václaváku a Na Příkopě? Tady plky o omezení dopravy a pak je Václavák namalován tak, že když si politici budou přát, tak se tady dají obnovit koleje jak v 70. letech. Tramvaje neohrožují chodce?
Smetanovo nábřeží je pro mě zkratka, když je ucpaná Žitná. Hlavní tah Magistrála - Smíchov vede přes Karlák, co věčně stojí. Objet se to dá Malou Stranou nebo po Smetanově nábřeží. Nerozumím, jak by to Magistrála měla řešit? Mám jet na Kačerov a po ucpané Jižní spojce na Smíchov? To prospěji Praze, když pojedu 10x delší trasou?
Navíc, kolem Karlína vznikl "pražský okruh" parádní komunikace, co ústí na Dvořákovo a Smetanovo nábřeží. Ty nábřeží logicky propojují podobnou komunikaci směrem do Podolí a Modřan. To je pak těžké, to tady překopnout. Je to jak zátaras na D1.
Trochu nedomyšlená úvaha.
A jinak, další využívaná zkratka vede z Karláku kolem nemocnic a ležících pacientů. V Sokolské - Legerovce umíral třeba Palach. Pokud se kopne nábřeží a Ječná je špunt, tak řidiči lítají kolem umírajících, že jim hrnky poskakují na nočních stolcích.
Měl by tady být víceproudý funkční okruh kolem centra. Ve stopách hradeb. Magistrála, Ječná, Legerova... Věčně stojící... To fakt není o zklidňování dopravy a sázení stromů.
A k těm sítím. Praha je pověstná kanály, co zrovna dělají díry v jízdním pruhu ve stopě kol auta. Teď vadí sítě i stromům o metr vedle. Chodníky totálně rozkopané a zničené, protože sítě a věčná fušeřina se zalepováním asfaltu. Podle všeho, není v tom žádný řád a každý si v minulosti hodil sítě kam se mu hodilo. V tom by si Praha měla udělat pořádek. Ale jak?
V77í64t 51K18o12u72b96a
Bych rád věděl kolik cyklistů projede za den po Václaváku. A chtěl bych vidět blázna, co jede po nábřeží "zkratkou". Je to sice horší cesta, ale trvá to o to déle, jak by řekl Jára Cimrman. Právě tyto urbanistické nesmysly dělají z měst místa, kde nikdo nechce bydlet ani podnikat. Rekonstruovat Václavák bez vybudování podzemního parkování je jen plácání do vody a vyhazování prostředků daňových poplatníků.
P89e11t19r 39Ž67á11č81e30k
Všem podporovatelům masové cyklistiky v Praze, aktivistům, stávkujícím studentům, politikům, vizionářům, projektantům a podnikatelům, kteří se o to snaží bych doživotně sebral právo řídit v Praze jakýkoliv motorem poháněný dopravní prostředek. Bez výjimky - ani věk, zdravotní stav, ohrožení života a zdraví, potřeba rodiny a blízkých, možnost velké majetkové újmy, budoucí profese, druh a určení prostředku, ... žádné. Ať zapomenou na válečný stav nebo živelné katastrofy - ty bychom tu pak měli permanentně . Dobře, nejsem komunista, co všechno jenom zakazuje. Všichni co budou usvědčení z podpory by měli mít možnost volby - za 10 mil. CZK / 1 rok, výnos 80:20 Praha:stát si to právo koupit. Přiznejme si, že Praha není pro 95% nerekreačních potencionálních cyklistů vhodná - převýšení, bezpečnost, počasí, ..., věk, chronické a akutní zdravotní problémy, manuálně pracující, ... . Praha není Amsterodam nebo Polabí.
Rekreační cyklistika - to je něco úplně jiného. Když je zájem lidí, vhodné podmínky, rozumné možností řešení - O.K., jsem všemi deseti pro. Ale podmínka je rozumné řešení za rozumné peníze. Je to lokální záležitost a myslím, že by si s tím lokální hráči uměli/umí poradit .
Zkušenosti za posledních 5 let:
vlastní = pouze rekreační: 3x sejmutí cizí vinou - 1x přednost Felicia - 5 cm jizva, 1x zrcátkem SUV, 1x dveře dodávka řízená UKčkem - 10 cm jizva ... PČR=vždy odloženo. 2x pád vlastní vinou - 1x pořádný lišej-3 dny neschopenka.
cizí - můj podřízený = pouze z práce/do práce: každý rok 2-3 týdny na neschopence, zavinění pádů cizí:vlastní cca. 2:1. Když už PČR, tak vždy odloženo. Většinou něco dostal od pojišťovny, ale vždy mu navýšili roční pojistné .
J97a87k65u30b 27B85e94z20n20o36s32k66a
Jelikož jsme líní, všude se potřebujeme dostat auty či MHD
Jelikož jsme líní, potřebujeme obchody a služby na každém rohu, abychom to měli co nejblíže. Obchody a služby musí nějak zásobovat.. Za přemnožení dopravy v centrech si můžeme sami
P60a64v84e78l 35B87a25c78h17m49a46n97n
Pěkné názory. Líbí se mi takové přemýšlení, kéž by to ještě vešlo do praxe.
R62u14d26o54l81f 54H41r81a78z15d38í38r46a
Dobře,tak bych jim nalil v
vlastni medicínu. Nechápu to věčné protěžování jakože rezidentů. Já v centru pracuju a nestojim o to,aby mi nějaký rezident smrděl pod okny kancelare nebo zabíral veřejný prostor, na který nemá o nic větší nárok než já. Kromě daně z nemovitostí žádná větší daň se nerozděluje podle bydliste. Takže obyvatel P4 přispívá na rozpočet P1 úplně stejně.
K33r60y41s22t66o50f 90P48e29c31h97o33u68s
Bydlím u tančícího domů a ty tři týdny co byla zavřená nábřeží byla opravdu výživná... takovéto lidí co chtějí centrum jen pro turisty zavřít do blázince...
S33t15a90n 26N47o74v17á32k
Doprava je negativní trend? A já myslel, že je to pokrok...
Bože, ochraňuj nás před takovými umělci...
J73o19z43e42f 34P74o66l66á92k
Nepochopil jste nic , ale z pohledu majitele automobilu , kterým potřebujete zajet pod Václava , se Vám nedivím .
L33a88d80i34s87l28a83v 78D93v18o42ř82á27k
Historické centrum bez aut si lze představit. Například ale Nuselská ulice s rozšířenými prázdnými chodníky a ucpanou zúženou vozovkou je zvěrstvo. Zajímalo by mne, o kolik tam vzrostly obchodům tržby.
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Prahu čeká velká tramvajová výluka. Dvacet linek změní na dva měsíce trasu
Cestující v Praze čeká od pondělí 29. dubna rozsáhlá výluka tramvají, která bude trvat přibližně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
Posílili jsme opatření, tvrdí pořadatel maratonu. Minule závodníci kolabovali
Přes osm tisíc běžců, z toho přibližně polovina ze zahraničí, a zhruba 200 milionů zisku pro českou...
„Dobrý informátor usnadňuje ochranu státu.“ Jak první republika bojovala s trolly
Premium „Ueberfallkommanda“, psi pro policejní patroly na periferii a obušky pro četníky, přepadové tiskové...
Slávisté za chování fanoušků proti AC Milán vyvázli jen s pokutou
Fotbalová Slavia dostala další více než dvou milionovou pokutu za chování fanoušků v evropských...
Vlasák míří do Boleslavi ředitelovat, Král zůstává trenérem
Hokejisty Mladé Boleslavi povede v příští extraligové sezoně jako hlavní trenér Richard Král, jehož...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč