Diskuze
Čekání na vlak k letišti trvá třicet let, projekt patří k pražským restům
Děkujeme za pochopení.
K20a16r29e71l 78D27r90d53a
Trolejbusy? Všimli si Piráti a Sami sobě, že 119 jezdí z Veleslavína otevřenou krajinou a ekologický přínos trolejbusu je na okraji Prahy a v polích u letiště naprostá nula? Navíc, kolem plochy, kde startují letadla, patrně podle machrů na pražskou dopravu, užívající výhradně elektromotory. Takže opět zakázka pro zakázku a utrácení peněz Pražanů? Hrozné.
Problém 119 byla nedořešená dopravní situace u terminálu na Veleslavíně. Aneb, mstí se nám rozhodnutí, nebudovat terminál na Dlouhé míli. A teď, místo lepšího terminálu na Veleslavíně, se tady povolí kancelářské budovy?
Ostatně, s celou trasou A do Motola se situace dopravy do Kladna zhoršila. A v Kladně "nikdo" o vlak nestojí. "Pražáci" žijí na sídlišti, které vlak v podstatě neobsluhuje. Celý tento cirkus s Dejvickou lidi, co dojíždí do Prahy, jen důsledně poškozuje.
Vlak na Masaryčku a pobíhání s kufry Šervůdem? To je snad to nejostudnější řešení, co někoho napadlo. Nový viadukt pod Vítkovem je bez ochrany proti vandalům. Zmalovaný totálně sprejery. Jedete do Prahy vlakem a musíte absolvovat vandalskou žumpu a vystoupíte v Šervůdu. Děs z horrou. Černý Karlín. Negrelliho viadukt zatím za plotem. Sprejeři a vandalové už se na nové zdi těší. Dopadne to do roka dík vandalismu strašně.
Buštěhradská dráha je pro centrum Prahy pohroma i trasou přes Prahu 6. Náhradou by byla moderní trať přes Podbabu s napojením na Holešovice či Vltavskou a Masaryčku. Úplně stejný užitek jak Buštěhradskou dráhou na Masaryčkou a Buštěhradská nostalgická dráha pro šotouše by se mohla zrušit.
A aby toho nebylo dosti, tak se vždy v okamžiku strategického rozhodnutí přižene DPP s nesmysly s trolejbusy a tramvajemi. Že by zatím provizorně frkl tramvaje Na Dědinu a k terminálu. Když ne tramvaje, tak trolejbusy. Hlavně utrácet a utrácet.
Ostatně, trasa A napojená na Řepy a Dědinu na Ruzyň by smysl měla.
J30o53s98e21f 13V85a42l31a
na nejake koncepcni rozhodnuti ohledne dopravy v Praze cekame asi 60 let. Posledni koncepcni rozhodnuti bylo zacit stavet podpovrchovou drahu se severojizni magistralou u Muzea. Rusove ten plan zmenili z podpovrchove drahy na metro. Od te doby ( tedy krome tunelu Blanka a jizni spojky) nedoslo k realizaci zadne koncepce. O dokonceni obchvatu prahy se stale jenom mluvi, VRT se planuje v dobe, kdy okolni staty provozuji tisice kilometru VRT, pro VRT neni v Praze ani nadrazi, zato se vymysli velmi podivna trasa metra "D" ( aby mel Metrostav praci ?).
Otazkou je, zda by nebylo mozne "prezbrojit vlaky metra, aby mohly jezdit i mimo tunely, tak, jak je to v jinych velkych mestech. Treba v Berline pouzivaji stejne kolejiste S-Bahn, bezna primestska doprava i VRT
K10a87r32e36l 73B16l39á92h40a
Železniční trať na povrchu bych nechal zrušit a na jejím místě bych nechal udělat cyklotrasu z centra na okraj Prahy
L28u46k77á24š 58A51d29a51m58e46c
To, co je na té vizualizaci, je katastrofa. Zavání to Kotasem a jeho megalomanskými a naprosto neudržovatelnými nápady.
J69a28k71u51b 45B39e12z38n12o79s24k40a
Máte pravdu. Na Kladně již jeho návrhy zavrhli a všechny jím navržené stavby předělali, protože to byl... Děs.
M16a72r22t22i27n23a 55J65e19l16í49n51k57o13v96á
kdyby třicet let, o tom se mluvilo už po roce 1970
T37o52m11a83s 88L70e65d53v64i68n43a
pusťte si Kancelář Blaník, ten díl co to logicky vysvětluje. Zdraví vás Kolibřík s Mazánkem
A70n58t36o87n26í24n 30K48a25t10z59e71r
Tak že budeme dál čekat znovu dalších 30let??To už by měli vykopané metro i ručně!!
J55a25k82u22b 75K68o56r50e28c
Nebylo by dobré vrátit do hry opět metro, které by se na Veleslavíně rozdělilo a jelo na letiště?
I18v13a21n15a 13N47e60j91e74d80l12í28k53o97v36á
K titulku - úplně stejně dlouho čekáme na dálnici z Brna na Vídeň, resp. z Pohořelic do Mikulova
B12r48o42n13i75s80l64a32v 14G60a43b92r27y25š
Je to sice jen vizualizace, ale ty konzoly trolejového vedení by mohly být estetičtější.
Jinak trolejbusy na letiště je krávovina par excellance. Místo těchto pochybných experimentů by mohli elektrifikovat vytíženější trasy nebo postavit tramvaj tam, kde to má smysl. Např. Bohnice.
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
Výzvou bude naučit se pracovat s lidmi v důchodovém věku, říká personalista
Premium Počet zaměstnanců na zelených pozicích, tedy v oblastech obnovitelných zdrojů energie, jako jsou...
DPP už tramvaje nemusí rozebírat, do nového lakovacího boxu se vejdou celé
Pražský dopravní podnik (DPP) zahájil v ústředních dílnách provoz prvního průjezdného lakovacího...
Středočeský kraj chystá obří tendr za 60 miliard, bude hledat železniční dopravce
Středočeský kraj letos v létě vypíše historicky největší veřejnou zakázku na nového provozovatele...
Zakázky TSK jen vyvoleným. Za manipulaci tendrů soudí 15 lidí a čtyři firmy
Hlavní líčení v kauze zmanipulovaných zakázek Technické správy komunikací hlavního města Prahy...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...