Diskuze
Červená na žluté lince metra překvapila cestující, stará barva vybledla
Děkujeme za pochopení.
A59d80a31m 28N88e68u95m74a59n70n
Já nevím, ale ten podklad pod nápisem byl vždy do červena, ne? Kdyby tu nebyly ty dvě fotky pro srovnání, tak bych si ani změny odstínu nevšiml. A že to někoho může zmást, protože je béčko žluté - no tak co uděláte s modrým Mírákem nebo oranžovou Hradčanskou na zeleném áčku?
M58a28r46t18i21n 44V20e97v86e91r75k38a
Podle mě to vadí těm lidem, kterým nedávno vadil chybějící přístřešek nad eskalátory, předtím ty chybějící eskalátory, předtím rekonstrukce eskalátorů v kdejaké stanici, předtím změny linek tramvají, předtím přečíslování linek, předtím omezení spojů o prázdninách, předtím ledovka na trolejích, předtím zatravněný svršek tramvajových kolejí, atd. atd.
Mudrlantů je čím dál tím víc.
Dopravnímu podniku děkuji za obnovu eskalátorů
L72u25c37i41e 34K62u33b50e59l86k87o78v39á
a zamyslel se spíše někdo nad tím, proč tady výměna eskalátorů trvala dlouhých 3/4 roku, zatímco vybudování úplně nového podjezdu pod frekventovanou dálnicí (myslím v Belgii) trvalo jen den a půl?
R47o13b64e73r96t 74P73r45a26ž23á40k
Ano. Zamýšlel. Bylo jich tu více. Všem to, myslím, docela srozumitelně vysvětlil pan Šubrt.
R65o56b53e20r92t 14H60o31m38o57l13k60a
A teď ta hrůza co zavládne v očích turistů, když jdou na zelené metro a panáček na přechodu se najednou změní na červeného. Nebo když si před vstupem do stanice (zrovinka na Andělu) rozloží stánkaři stánek s jahodami a ten má ještě ke všemu červenou stříšku...
M29a98r40t58i38n 81P28i71š94t31o28r77a
Největší zmatek je u přechodu v Dejvicích, kde těsně za semaforem je červená cedule s nápisem Zelená.
J63i78ř36í 98N23o11v67o15t78n40ý
To, že nikdy nebyla žlutá, neznamená, že nejsou na magistrátu diletanti. Měli to šanci napravit, ale jako obvykle - zklamali.
V66í82t 37P57r10č67í44k
O žádnou nápravu by nešlo. Neexistuje žádné pravidlo, že má stěna naproti vstupu korespondovat s barevným schématem metra a téměř nikde to tak ani není. A do stávající výtvarné koncepce stanice by žlutá vůbec nezapadala.
V51í38t 12P83r47č53í46k
Celé je to naprostý nesmysl. Ti, co by na základě tohoto článku (jinak by je to zřejmě ani nenapadlo) přemalovávali hned podklad na žluto by měli vzít v potaz, že by pak stěna vůbec barevně neladila s designovými informačními cedulemi DP, které jsou vidět i na fotce. A samozřejmě by neladila ani s mramorovým obložením celé stanice. Výtvarné řešení stanice je prostě dané a pokud jej nekoncepčně narušíme, bude to vždycky vypadat blbě. Navíc je vestibul nepochybně autorským dílem, takže by to zřejmě byl i právní problém.
M84a64r11u83š38k81a 24S70t84e82r66n58o31v13á
Hlavně že už to je a zase budou páteční trhy, no.
P47a35t13r17i56k 88"41L57u30x79p80e60" 36E52g92e25r
Jj a vánoční, velikonoční .
P92a25t35r89i23k 58"98L83u76x96p25e95" 96E54g90e51r
Tak žlutá barva pod nápisem Anděl by určitě vypadala lépe. Možná DP pozve malíře i když ten se pozná pouze se štětkou a pořádaným mlaskáním štětky při natírání, ale vidím to na váleček a bez chůze po štaflích. Tohle pořádné řemeslo už moc lidí kteří by měli Cech malířů, lakýrníků a tapetářů není. Já jsem rád, že jsem se takto vyučil.
P46e40t14r 13A97g76u90l64á14r
Ona se ta zastávka v roce 1985 jmenovala Moskevská ne? Takže je ta rudá docela pochopitelná. Jen se divím, že to někomu nedocvaklo a nenavrhl změnu projektu. Ale zodpovědná osoba nejspíše svoji funkci na projektovém zastává pořád a stará láska nerezaví...
R43o31b12e76r54t 71P76r69a88ž50á33k
Jenže to byl úplně jiný vestibul.
P40e89t87r 35K29ř39í58ž
Me teda vic fascinuje ze blbou vymenu eskalatoru vzdycky delaji vic jak pul roku... proste fascinujici
M51a53r29t37i64n 49Š27u15b50r26t
Tak si představte šikmý tunel dlouhý ta 60-80 metrů. Nahoru nepřijedete s jeřábem, protože je tam vestibul. Před Vámi stojí úkol 2x náročnější, než když se eskalátory stavěly poprvé. Tehdy jste šikmý tunel postavil a do něj namontoval eskalátor. V době, kdy na jedné straně nebyl hotový vestibul a na druhé dole nejezdilo metro a mohl jste kdykoli přivážet či odvážet materiál.
To dnes nemáte. Nahoře stojí barák, dole jezdí metro a po nástupišti chodí během dne lidé. Poslední metro projede okolo 0:30, než dojede na konec linky a projedou služební jízdy máte 1:30. Připravenost pro zahájení provozu další den je ve 3:30. Takže máte cca 2 hodiny každou noc. Pokud se nečistí tunel, nebo není na lince třeba opravit něco jiného. Takže řadu dní nemáte vůbec.
Eskalátor musíte začít postupně rozebírat odshora a část po části nějak spustit dolů na uzavřenou část nástupiště. Pak, když ve stanici lidé nejsou, ty součásti musíte nějak dopravit na pracovní vozíky, na což máte max. ty 2 hodiny denně. Za tu dobu toho opravdu moc nezvládnete.
Rozebíráte pomalu odshora, na každé břemeno si musíte dělat často nové zavěšení, abyste ho nějak dostal dolů. Kousek po kousku to celé rozeberete, až je šikmý tunel úplně prázdný. Nezůstane v něm nic. Pak musíte sbíječkou odstranit betonové konstrukce, protože nové eskalátory budou konstrukčně jiné. Následně celý tunel musíte pečlivě odizolovat proti prosakování vody. Při tom si budujete pořád novou konstrukci a tu postupně posouváte tunelem.
Potom zase noc po noci přivážíte tu novou konstrukci a zase ji celou v tunelu montujete. Úplně znova. Nevyměňujete jen stupně eskalátorů, stavíte nové. Od jejich betonového podkladu, po uchycení schodů, veškerou elektroinstalaci i umístění nových motorů. A zase často velmi těžké díly dopravujete za ty 2 hodiny v noci přes to nástupiště dolů pod schody a pak to nějak originálně vytahujete stále výše a výše.
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
V létě papírování, na konci roku může začít stavba. Nádraží Vyšehrad nahradí byty
Desítky let chátrání končí. Nový majitel aktuálně představil „jízdní řád“ revitalizace pražského...
Ostrava sestřelila mistra v prodloužení a má mečbol. Nymburk slaví postup
Nymburští basketbalisté suverénně zvítězili na palubovce Olomoucka 107:72 a čtvrtfinálovou sérii...
„Hlavák“ pod pokličkou. Územní změna má Pentě pomoci stavět nad nádražím
Miliardový projekt může proměnit další část centra metropole. Kolejiště hlavního nádraží před...
Politou sochu rudoarmějce Praha restauruje, oprava vyjde na čtvrt milionu
Sousoší Sbratření ve Vrchlického sadech, které na začátku dubna neznámý vandal polil rudou barvou,...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...