Diskuze
Červená na žluté lince metra překvapila cestující, stará barva vybledla
Děkujeme za pochopení.
A31d45a63m 78N19e94u44m22a33n29n
Já nevím, ale ten podklad pod nápisem byl vždy do červena, ne? Kdyby tu nebyly ty dvě fotky pro srovnání, tak bych si ani změny odstínu nevšiml. A že to někoho může zmást, protože je béčko žluté - no tak co uděláte s modrým Mírákem nebo oranžovou Hradčanskou na zeleném áčku?
M75a21r14t65i17n 29V15e45v71e90r83k73a
Podle mě to vadí těm lidem, kterým nedávno vadil chybějící přístřešek nad eskalátory, předtím ty chybějící eskalátory, předtím rekonstrukce eskalátorů v kdejaké stanici, předtím změny linek tramvají, předtím přečíslování linek, předtím omezení spojů o prázdninách, předtím ledovka na trolejích, předtím zatravněný svršek tramvajových kolejí, atd. atd.
Mudrlantů je čím dál tím víc.
Dopravnímu podniku děkuji za obnovu eskalátorů
L14u96c36i54e 51K11u73b34e97l84k92o26v81á
a zamyslel se spíše někdo nad tím, proč tady výměna eskalátorů trvala dlouhých 3/4 roku, zatímco vybudování úplně nového podjezdu pod frekventovanou dálnicí (myslím v Belgii) trvalo jen den a půl?
R33o26b73e25r20t 68P62r84a22ž31á84k
Ano. Zamýšlel. Bylo jich tu více. Všem to, myslím, docela srozumitelně vysvětlil pan Šubrt.
R15o70b94e90r26t 10H90o87m34o30l40k25a
A teď ta hrůza co zavládne v očích turistů, když jdou na zelené metro a panáček na přechodu se najednou změní na červeného. Nebo když si před vstupem do stanice (zrovinka na Andělu) rozloží stánkaři stánek s jahodami a ten má ještě ke všemu červenou stříšku...
M95a74r92t17i38n 68P37i90š27t86o82r83a
Největší zmatek je u přechodu v Dejvicích, kde těsně za semaforem je červená cedule s nápisem Zelená.
J13i41ř29í 60N32o31v88o91t74n50ý
To, že nikdy nebyla žlutá, neznamená, že nejsou na magistrátu diletanti. Měli to šanci napravit, ale jako obvykle - zklamali.
V49í80t 15P82r18č96í92k
O žádnou nápravu by nešlo. Neexistuje žádné pravidlo, že má stěna naproti vstupu korespondovat s barevným schématem metra a téměř nikde to tak ani není. A do stávající výtvarné koncepce stanice by žlutá vůbec nezapadala.
V15í91t 60P92r11č76í50k
Celé je to naprostý nesmysl. Ti, co by na základě tohoto článku (jinak by je to zřejmě ani nenapadlo) přemalovávali hned podklad na žluto by měli vzít v potaz, že by pak stěna vůbec barevně neladila s designovými informačními cedulemi DP, které jsou vidět i na fotce. A samozřejmě by neladila ani s mramorovým obložením celé stanice. Výtvarné řešení stanice je prostě dané a pokud jej nekoncepčně narušíme, bude to vždycky vypadat blbě. Navíc je vestibul nepochybně autorským dílem, takže by to zřejmě byl i právní problém.
M27a60r34u26š83k40a 66S27t86e21r86n84o79v40á
Hlavně že už to je a zase budou páteční trhy, no.
P41a47t49r55i34k 21"12L54u59x40p97e22" 94E31g89e12r
Jj a vánoční, velikonoční .
P63a78t43r70i95k 72"17L44u83x31p93e93" 94E33g26e61r
Tak žlutá barva pod nápisem Anděl by určitě vypadala lépe. Možná DP pozve malíře i když ten se pozná pouze se štětkou a pořádaným mlaskáním štětky při natírání, ale vidím to na váleček a bez chůze po štaflích. Tohle pořádné řemeslo už moc lidí kteří by měli Cech malířů, lakýrníků a tapetářů není. Já jsem rád, že jsem se takto vyučil.
P50e87t29r 54A61g31u25l15á58r
Ona se ta zastávka v roce 1985 jmenovala Moskevská ne? Takže je ta rudá docela pochopitelná. Jen se divím, že to někomu nedocvaklo a nenavrhl změnu projektu. Ale zodpovědná osoba nejspíše svoji funkci na projektovém zastává pořád a stará láska nerezaví...
R78o65b52e42r54t 32P64r31a84ž30á11k
Jenže to byl úplně jiný vestibul.
P96e92t16r 68K39ř14í70ž
Me teda vic fascinuje ze blbou vymenu eskalatoru vzdycky delaji vic jak pul roku... proste fascinujici
M13a27r18t59i36n 24Š45u71b16r12t
Tak si představte šikmý tunel dlouhý ta 60-80 metrů. Nahoru nepřijedete s jeřábem, protože je tam vestibul. Před Vámi stojí úkol 2x náročnější, než když se eskalátory stavěly poprvé. Tehdy jste šikmý tunel postavil a do něj namontoval eskalátor. V době, kdy na jedné straně nebyl hotový vestibul a na druhé dole nejezdilo metro a mohl jste kdykoli přivážet či odvážet materiál.
To dnes nemáte. Nahoře stojí barák, dole jezdí metro a po nástupišti chodí během dne lidé. Poslední metro projede okolo 0:30, než dojede na konec linky a projedou služební jízdy máte 1:30. Připravenost pro zahájení provozu další den je ve 3:30. Takže máte cca 2 hodiny každou noc. Pokud se nečistí tunel, nebo není na lince třeba opravit něco jiného. Takže řadu dní nemáte vůbec.
Eskalátor musíte začít postupně rozebírat odshora a část po části nějak spustit dolů na uzavřenou část nástupiště. Pak, když ve stanici lidé nejsou, ty součásti musíte nějak dopravit na pracovní vozíky, na což máte max. ty 2 hodiny denně. Za tu dobu toho opravdu moc nezvládnete.
Rozebíráte pomalu odshora, na každé břemeno si musíte dělat často nové zavěšení, abyste ho nějak dostal dolů. Kousek po kousku to celé rozeberete, až je šikmý tunel úplně prázdný. Nezůstane v něm nic. Pak musíte sbíječkou odstranit betonové konstrukce, protože nové eskalátory budou konstrukčně jiné. Následně celý tunel musíte pečlivě odizolovat proti prosakování vody. Při tom si budujete pořád novou konstrukci a tu postupně posouváte tunelem.
Potom zase noc po noci přivážíte tu novou konstrukci a zase ji celou v tunelu montujete. Úplně znova. Nevyměňujete jen stupně eskalátorů, stavíte nové. Od jejich betonového podkladu, po uchycení schodů, veškerou elektroinstalaci i umístění nových motorů. A zase často velmi těžké díly dopravujete za ty 2 hodiny v noci přes to nástupiště dolů pod schody a pak to nějak originálně vytahujete stále výše a výše.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sparta zlomila Liberec a je v semifinále, Pardubice se postupu přiblížily
Hokejisté Sparty jsou prvním semifinalistou letošního play off extraligy. Pražané ve čtvrtém zápase...
Provoz železnice v Praze zastavili mladí lidé, kteří házeli kamení na vlaky
Provoz na železnici v Praze mezi hlavním nádražím a Libní se ve středu odpoledne na téměř hodinu...
Policie dopadla zloděje kočárku. Byl jsem opilý a nic si nepamatuji, tvrdí muž
Pražští policisté ve středu 27. března zadrželi cizince, který v polovině ledna ukradl z chodby...
Praha má nové centrum pro oběti domácího násilí, pomůže dětem a dospívajícím
Organizace ACORUS v úterý v centru Prahy slavnostně otevřela nové centrum pro děti, dospívající...
Vzteklý jezevčík pokousal svou majitelku, potrhanou kůži jí sešili v Motole
Záchranáři z Trans Hospital o víkendu vyjížděli do Černošic k seniorce, kterou pokousal její...
Prodej rodinného domu 4+kk, 127 m2,…
Jiráskova, Lužec nad Vltavou, okres Mělník
7 990 000 Kč