náhledy
Práce v tubusu mostu
Autor: Archiv DPP
V roce 1968 se myšlenka podpovrchové dopravy změnila v metro. Na snímku vidíte rozestavěný most ze zmíněného roku. Vznikal nakonec na návrh architektů z Projektového ústavu dopravních a inženýrských staveb Vojtěcha Michálka, Stanislava Hubičky a Svatopluka Kobra.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Přes Nuselský most denně přejede kolem 160 tisíc aut.
Autor: Aleš Berný, iDNES.cz
Nuselský most
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Most se stal také často cílem sebevrahů. Celkem zde život ukončilo skokem do údolí až tři sta lidí. Původní metrové zábradlí bylo postupně navyšováno na 2,7 metru. Před zhruba deseti lety bylo doplněné nástavbou z pružného a kluzkého plechu. Od června roku 2011 památku sebevrahů připomíná pomník Z vlastního rozhodnutí v podobě lampy, jehož autorem je Kryštof Kintera.
Autor: Metro.cz
Zatěžkávací zkouška Nuselského mostu, 24. 11. 1970
Autor: ČTK
Stavba Nuselského mostu v roce 1969
Autor: ČTK
Stavba Nuselského mostu v roce 1969
Autor: ČTK
Stavba Nuselského mostu v roce 1969
Autor: ČTK