náhledy
Tramvajové spojení mezi Mělníkem a Vídní sice neexistuje, jedna tramvaj ve středu přesto přijela. Dorazila na přívěsu tahače po silnici. Až jí dělníci opraví, bude vystavena v zábavním parku Prátr. (5.9.2018)
Autor: Viktor Votruba, MF DNES
Jde o rakouský historický typ E1 vyráběný v letech 1966 až 1976. (5.9.2018)
Autor: Viktor Votruba, MF DNES
Do Mělníka se tramvaj přesouvala převážně v nočních hodinách, aby na silnicích příliš nepřekážela. (5.9.2018)
Autor: Rudolf Pospíšil, Království železnic
Celý náklad dosáhl délky 29,5 metru a vážil 71 tun. (5.9.2018)
Autor: Rudolf Pospíšil, Království železnic
V budoucnu se tramvaj stane jednou z atrakcí stálé expozice vídeňského Království železnic v populárním zábavním parku Prátr. (5.9.2018)
Autor: Rudolf Pospíšil, Království železnic
Tramvaj musí projít důkladnou opravou, jež proběhne v bývalé mělnické loděnici. (5.9.2018)
Autor: Rudolf Pospíšil, Království železnic
Interiér historické tramvaje typ E1. (5.9.2018)
Autor: Rudolf Pospíšil, Království železnic
Interiér historické tramvaje typ E1. (5.9.2018)
Autor: Rudolf Pospíšil, Království železnic
Interiér historické tramvaje typ E1. (5.9.2018)
Autor: Rudolf Pospíšil, Království železnic
V Prátru by se z tramvaje měl stát plně funkční simulátor, podobně jako v případě tramvaje v pražském Království železnic. (5.9.2018)
Autor: Rudolf Pospíšil, Království železnic