Diskuze

Kladenský dopravce oznámil, že končí s provozem dvou integrovaných linek

Kladenské ČSAD MHD oznámilo, že od čtvrtka přestává provozovat dvě autobusové linky, které jezdily v rámci Pražské integrované dopravy. Konkrétně jde o spoje mezi Prahou a Kolčí a Kladnem a Kralupy nad Vltavou. Kraj už pro ně má rozjednané nové dopravce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J94a76n 29D36u25d63í94k

5. 9. 2017 7:17

Lidi nechtějí dělat práci, u které mají zodpovědnost. Nota bene za ty peníze.

0 0
možnosti
ZK

Jaký je problém na každý vůz GPS a program a dát to veřejně na stránky pak se v tom nedá tolik švindlovat . Je to asi dva roky kdy se dalo veřejně koukat v zimě ve středočeském kraji jak on-line jezdí sypače a taky to skončilo asi bylo vidět moc na prsty.To jsou peníze všech občanů tak co pořád tajíme.

0 3
možnosti
PO

Problém to není, ale dopravci se do toho nechtělo a teď už je celkem jasné proč.

1 0
možnosti
ZK

Jak může Ropid zadávat práci a peníze když na to podnik nemá kapacitu to v dnešní době nelze zjistit kolik má ČSAD vozů a kolik řidičů a jestli to Ropid neví tak je něco špatně protože je to placeno z daní nás všech.

1 2
možnosti
MJ

Jak? Jednoduše:

ROPID: "Potřebujeme od vás tolik a tolik autobusů a tolik a tolik řidičů. Máte je?"

ČSAD Kladno: "Jistě, všechno máme, vše poskytneme, nic není problém."

ROPID: "Dobře, věříme vám, že to zvládnete a spoléháme na vás."

Takhle nějak to ve slušné společnosti funguje.

2 0
možnosti
Foto

ČSAD MHD Kladno má s nedostatkem řidičů problém dlouhodobě, nejsou schopní zajistit ani provoz MHD po městě, tatožpak příměstskou dopravu.;-€;-€;-€;-€;-€

2 0
možnosti

Ono by bylo ideální dopravce s takovýmto přístupem vyšachovat úplně kdyby to šlo. Když ani neví, na kolik spojů denně uzavřeli smlouvy, tak chci pak vidět to ostatní.

4 0
možnosti
PO

Co to tak sleduji, tak dopravce měl problémy s obsazováním spojů dlouhodobě - jen se o tom vědělo pouze na Kladensku a místní už na to byli asi zvyklí (případně si neměli komu stěžovat, četl jsem něco o přepojování stížností na vrátnici?).

Takže ROPIDu zjevně podepsal cokoliv a počítal, že systém, že občas něco nepojede, zůstane zachován a bude fungovat jak byl zvyklý.

V tom je celkem výhoda velké organizace typu ROPID, že si na daný spoj může domluvit jakéhokoliv jiného dopravce, což asi dřív před integrací v regionu nešlo.

4 0
možnosti
FH

Cokoliv začínají na ČSAD zavání problémem. Podcenění situace ze strany tohoto dopravce je hodně slabé slovo. U dopravce by mělo pár hlav padnout.

0 5
možnosti
PO

Nicméně to záleží jen na jeho majiteli - je to soukromá akciovka.

0 0
možnosti
P"E

ČSAD MHD Kladno bych ještě odebral více linek 306 a 626 určitě také!

Jezdit by linku mohl třeba Martin Uher, Libor Valenta, ČSAD Polkost.

0 0
možnosti
RP

Polkost už jenom kvůli umístění pochybuji ;-)

3 0
možnosti
ON

no, vypadá to, že ty popisované ne-dobré zkušenosti s ČSAD Kladno, co tu nedávno popisovali lidi, asi nebyly náhodné ....

11 0
možnosti
MC

Tučný titulek, ilustrační foto a informace, že podrobnosti připravujete. No úplná úroveň.

1 0
možnosti