- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidi nechtějí dělat práci, u které mají zodpovědnost. Nota bene za ty peníze.
Jaký je problém na každý vůz GPS a program a dát to veřejně na stránky pak se v tom nedá tolik švindlovat . Je to asi dva roky kdy se dalo veřejně koukat v zimě ve středočeském kraji jak on-line jezdí sypače a taky to skončilo asi bylo vidět moc na prsty.To jsou peníze všech občanů tak co pořád tajíme.
Problém to není, ale dopravci se do toho nechtělo a teď už je celkem jasné proč.
Jak může Ropid zadávat práci a peníze když na to podnik nemá kapacitu to v dnešní době nelze zjistit kolik má ČSAD vozů a kolik řidičů a jestli to Ropid neví tak je něco špatně protože je to placeno z daní nás všech.
Jak? Jednoduše:
ROPID: "Potřebujeme od vás tolik a tolik autobusů a tolik a tolik řidičů. Máte je?"
ČSAD Kladno: "Jistě, všechno máme, vše poskytneme, nic není problém."
ROPID: "Dobře, věříme vám, že to zvládnete a spoléháme na vás."
Takhle nějak to ve slušné společnosti funguje.
ČSAD MHD Kladno má s nedostatkem řidičů problém dlouhodobě, nejsou schopní zajistit ani provoz MHD po městě, tatožpak příměstskou dopravu.
Ono by bylo ideální dopravce s takovýmto přístupem vyšachovat úplně kdyby to šlo. Když ani neví, na kolik spojů denně uzavřeli smlouvy, tak chci pak vidět to ostatní.
Co to tak sleduji, tak dopravce měl problémy s obsazováním spojů dlouhodobě - jen se o tom vědělo pouze na Kladensku a místní už na to byli asi zvyklí (případně si neměli komu stěžovat, četl jsem něco o přepojování stížností na vrátnici?).
Takže ROPIDu zjevně podepsal cokoliv a počítal, že systém, že občas něco nepojede, zůstane zachován a bude fungovat jak byl zvyklý.
V tom je celkem výhoda velké organizace typu ROPID, že si na daný spoj může domluvit jakéhokoliv jiného dopravce, což asi dřív před integrací v regionu nešlo.
Cokoliv začínají na ČSAD zavání problémem. Podcenění situace ze strany tohoto dopravce je hodně slabé slovo. U dopravce by mělo pár hlav padnout.
Nicméně to záleží jen na jeho majiteli - je to soukromá akciovka.
ČSAD MHD Kladno bych ještě odebral více linek 306 a 626 určitě také!
Jezdit by linku mohl třeba Martin Uher, Libor Valenta, ČSAD Polkost.
Polkost už jenom kvůli umístění pochybuji ;-)
no, vypadá to, že ty popisované ne-dobré zkušenosti s ČSAD Kladno, co tu nedávno popisovali lidi, asi nebyly náhodné ....
Tučný titulek, ilustrační foto a informace, že podrobnosti připravujete. No úplná úroveň.