Diskuze
U Národního muzea položili nové koleje. Zatím se neví, kudy povedou dál
Děkujeme za pochopení.
K31a86r20e63l 14D23r38d71a
Když se podíváte na výroční zprávy DPP, tak se jednotlivé pražské MH dopravy předhánějí "ve sledovanosti". Patrně jde o protěžování investic, lidí, platů a odměn.
Tramvaj je praktičtější a levnější než metro. Metro se Praze vyplatí, ale jen s dostatečným počtem cestujících. Pro Prahu je katastrofa metro pod zemí a souběžná tramvaj po povrchu. Jsou skalní příznivci tramvají, co schody dolu šlapat nebudou. Běží tady kradení cestujících metru a dokazování potřebnosti tramvají.
Ve výsledku je to poškození Prahy a Pražanů. Zdvojená doprava. Metro co, si na sebe nevydělá a stejně se musí zaplatit. A po povrchu rovněž dost drahé tramvaje.
Ukázkový příklad je Evropská. A podle mě jde právě i o Pavlák. Tady se vozí lidi k Andělu a okolí po povrchu celým centrem. Tramvaj přes Pavlák má samozřejmě mnohem "lepší sledovanost" než tramvaj kodrcající se někde po sídlišti. Takže je snaha prohnat centrem tramvají co nejvíc.
Nejde o potřebnost dopravy. Někdo prostě musí autem až do kanceláře na Staromáku, jiný sobec musí tramvají po povrchu z Vinohrad až na Letnou.
Stejně jako se dělá zklidňování IA dopravy v kdejaké ulici, co dříve byla tahem Prahou, stejně by se měly škrtat tramvaje, kde jdou paralelně s metrem. Protože jde o předraženou dvojitou dopravu. Pokud by zazněla snaha o optimalizaci zbytečné tramvajové dopravy, pak by mělo smysl řešit nové trati. Takto je to jen rozšiřování tramvají hlava nehlava a ničení a zmenšování cenného veřejného prostoru.
M61a77r35e23k 52T73u85r61n14o90v66e14c
No když chcete tak bojovat proti zdvojování dopravy - tak se podívejte třeba na Patočkovu a Milady Horákové. Po prodloužení metra do Motola docela překopali právě autobusy, co jezdí přes Břevnov a přes Kajetánku. Tzn. ubrali spoje, prodloužili intervaly. No a já jsem si nějak nevšiml, že by to metro mělo zastávku třeba na Vypichu, Břenově, nebo Kajetánce...
Jinak ta strategie poté, co se v centru udělalo metro z něj vyhnat všechny tramvaje se asi moc neosvědčila - prostě soudruzi postavili metro, to je nejdokonalejší MHD, tak tramvaje na povrchu už nejsou potřeba. Jenže ono se ukazuje, že na dost relacích mohou velmi pomoci. Metro je sice nejkapacitnější, ale ne vždy nejrychlejší.
J83a82n 70D37l13o95u44h52ý
Vyhozené peníze. Neví ani jestli, kdy a jak...
R13u62d26a 98S30l17a25v66í54k
Magistrála se jim zdá zjevně málo ucpaná, tak tam položí ještě koleje pro tramvaj.
T53e43o43d86o45r 51B67e88z20d44ě63k
A ty jí snad ucpou víc? Jak jste na to přišel?
K80a46r81e65l 69D48r63d50a
A maličkost. Zničit park nebo nezničit? Je naprosto marná otázka. Park a Opletalka padnou naprosto zbytečně. Je to jen provizorní zastírací řešení, aby se vyhovělo Lomeckému a tramvaje se jako nevrátily na Václavák. Tramvajová lobby jede proti Praze salámovou metodu. Praha 1 má nějakou představu, magistrát jinou.
Cigler, když maloval Václavák, co se právě buduje, měl v zadání návrat tramvají na celý Václavák, na 28. října, Na příkopě a na náměstí Republiky. Tedy, likvidaci pražské pěší zóny. To si nechala Praha zpracovat a to má na stole.
Čeká se jen na politickou bolševickou konstelaci, (s Burešem a Zemanem může přijít raz dva), co dá "tramvajím v Praze" schvalovací razítko.
Pak se Cigler usměje a také vyhrábne pod dlažbou celého Václaváku "předčasně připravené koleje"? Moc by mě to nepřekvapilo. ;-)))
T65e41o55d67o83r 65B95e56z69d46ě34k
Pokácení deseti stromů a vysazení dvaceti dalších je zničení "parku"? A přetíženou trať přes I. P. Pavlova hodláte řešit jak tedy?
K48a40r12e47l 91D60r80d71a
Na křižovatce s Opletalkou mají tramvaje pravidelně nehody s osobními auty. Je tady rovný úsek, kde to mohou tramvaje rozjet. Jak tady vznikne výhybka, musí tramvaje na ní dodržet pomalý průjezd. Hned další výhybka je na Senovážném. Všechny tramvaje na Žižkov (9, 26, 5, 15) tedy čeká pomalé kodrcání z Bolzanovy přes Senovážné do Jindřišské či k Masaryčce.
Ještě by mohla vzniknout v Opletalce světelná křižovatka, aby to zdržení bylo jasné i barevně. ;-)
Tomu říkám zlepšování MHD...
T40e35o58d28o64r 64B84e85z18d70ě77k
Pár metrů od zastávky se určitě hrozně rozjíždějí. Tak už nevím, vadí vám, že na výhybce zdržují, nebo mimo výhybky jsou nebezpečně rychlé? Už se rozhodněte.
K73a48r80e11l 12D57r64d75a
Tahle pitomost se dělá kvůli řevu tramvajové lobby, že je třeba mít objížďku Pavláku, Ječné a Karláku. A také, že tramvaje na Václaváku jsou naprosto nezbytné pro lidi z Vinohrad... Kecy. Prostě jede interní heslo DPP koleje do každé ulice!
Lomecký nechce pustit koleje na Václavák, tak se řeší jak přebetonovat Šervůd. Je to stejné jak s bezdomovci. Nechceme je na Václaváku, tak je máme v Šervůdu. Vaše Praha 1. Tenhle park se rozhodla Praha 1 odepsat a dělá roky všechno pro to, aby ho zničila.
Je jasné, že koleje a dráty kolem sochy sv. Václava jsou zvěrstvo. Zlikvidovat park v centru Prahy je prasárna těžkého kalibru. Opletalka je dnes neformální součástí pěší zóny spolu s Růžovou a Jeruzalémskou. Tramvaje Oplatelkou jsou zvěrstvo. Tady je jen špatná a ještě horší volba. (Nicméně, z parku Purkyňova jsou dnes ruské milionářské byty. Praha 1 parky likvidovat umí.) Vždy jsem tady tvrdil, že tato trať může jít přímo kolejištěm Hlavního nádraží, tak je jasné proč to nešlo. Potřebné pozemky dostal developer a právě tady jede výstavba soukromého komerčního paláce. Proto musí Pražané přijít o další park.
Jsem na 9. Opět měla 9 totální výpadek, včera?. Už to ani nepočítám. Ten má tahle linka tak jeden do týdne. Večer se to rovnalo. 9 jezdily Žižkovem z centra tak po minutě. A do centra jela jedna služební jízda za druhou. Nevíte co se kde stalo, že se 9 v odpolední špičce někde na Andělu naštosovaly? Může mi někdo z aktivistů tramvajové lobby z ROPIDu či DPP prozradit, jak tahle propojka pomůže vyřešit věčné kolapsy 9? Podle mě nijak. A protože to naopak kříží 9, tak když padne Ječná. Tak bude 9 zablokována tím, co DPP nahrne do Jindřišské. Takže 9 bude mít jen kolapsů o poznání víc.
A jen tak mimochodem, další odbočka pro auta na Vinohrady je až za Pavlákem. Pokud tady ucpe kousek jalové trati projetí z magistrály na Vinohradskou, ucpali mudrlanti od tramvají o to víc Pavlák, který prý koukají zoufale ochránit. ;-)
T78e24o74d79o96r 44B40e13z98d77ě97k
Kristepane, už zase jako vždy Drda a jeho spiknutí tramvajové lobby. Stále jste ještě nevymyslel, čím by tedy ty krvelačné tramvaje měly být nahrazeny?
K89a14r87e75l 32N24o17v23o89t13n97y
No neví kudy dál nejen s tramvají. Tenhle pražský ANO experiment je pomsta Krnda zpovykaným pražanům
M79a87r84e91k 71T84u66r39n10o89v37e83c
Vy asi o té situaci na místě moc nevíte, co? Tohle se plánovalo dávno před Krndou. Navíc ono se ví, KAM pak s tramvají dál (na Hlavní nádraží). Jen existuje víc variant KUDY. Ale jelikož se ten kousek Vinohradské u Muzea teď stejně rekonstruuje, tak proč tam ty koleje neudělat už teď, než aby se to pak za třeba 2 roky zase zbytečně bouralo a přestavovalo?
J12a57k64u54b 60F82e33i61f85a17r
Klidně si dělejte tyhle experimenty s tramvajema ale nejdřív sakra dostavte městský okruh.
Pak si na té magistrále třeba postavte ruské kolo.
Už teď stačí, že je před muzeem přechod, který zbytečné brzdí provoz když jsou všude podchody.
M80a72r85e72k 58T85u94r43n73o72v79e44c
S potřebností okruhu s Vámi sice souhlasím, ale to je bohužel se současnou politickou reprezentací a blokováním od různých místních zájmových skupin ještě běh na dlouhou trať. Tak nevím, proč by se zatím nemohly alespoň nějaké věci zlepšit tam, kde to jde. To propojení pro tramvaje z Vinohradské ať už k Jindřišské nebo Hlavnímu nádraží je hodně potřebné a pokud je šance ho někdy v dohledné době zrealizovat, tak proč ne.
A pokud jde o ty podchody - zkuste si do toho podchodu tahat třeba kočárek nebo invalidní vozík... Navíc magistrála se stejně nejvíc "šprajcuje" kvůli křížení na I. P. Pavlova, tam je úzké hrdlo, ten semafor pod Muzeem už tu situaci moc nezhorší, jen se ta auta víc rozloží v prostoru a část už jich stojí ještě o něco dřív...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Prahu čeká velká tramvajová výluka. Dvacet linek změní na dva měsíce trasu
Cestující v Praze čeká od pondělí 29. dubna rozsáhlá výluka tramvají, která bude trvat přibližně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
Tvář stará tisíc let. Podobu sv. Vojtěcha odhadli odborníci podle lebky z pokladu
Pravděpodobnou podobu patrona pražského arcibiskupství sv. Vojtěcha ve čtvrtek odhalili zástupci...
V plaveckém bazénu v Řepích utonul muž, nejspíš měl zdravotní problém
Ve veřejném plaveckém bazénu v pražských Řepích ve čtvrtek utonul přibližně sedmdesátiletý muž....
Omezí příjezd Středočechů do Prahy závory a buspruhy? Kraji se plány nelíbí
Vedení Středočeského kraje se ohradilo vůči záměrům Prahy 6 na regulaci dopravy. Jednat se má...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...