Diskuze
Zájem o MHD roste, cena ročního kuponu se měnit nebude, rozhodla Praha
Děkujeme za pochopení.
J12a15n 53Z74e17m86a40n
No kdyby roční tramvajenku chtěli zdražit, tak zase začnu jezdit načerno.
M24a43t96ě52j 90P46r53o90c76h47á55z67k79a
Jedno menší srovnání cen ročního kupónu na celé město:
Berlín 761 €
Budapešť 720 €
Drážďany 566 €
Vídeň 365 €
Bratislava 264 €
Krakov 228 €
Liberec 209 €
Brno 180 €
Praha 138 €...
L98u14k92á24š 81M93a14l84í51č25e61k
Jak můžete srovnávat Berlín, Drážďany, Vídeň... s Prahou a dalšími českými městy? Porovnání mezi jednotlivými městy v Čechách, budiž. Ale mezi Německem a Čechy? Když vezmete v úvahu průměrné platy, tak na přelomu roku 2016 / 2017 byl průměrný plat v Německu 4.330 €, tj. 117.000 Kč, zatímco v ČR byl ve stejném období průměrný plat 25.000 Kč. Opakuji PRŮMĚRNÝ! Přičemž se ví, že většina Čechů na tento plat ani nedosahuje! Hoďte si to do kalkulačky, jestli to nespočítáte z hlavy. Ale v Praze je proti Berlínu výrazně dražší doprava (ve vztahu k reálné mzdě).
Váš argument je stejně hloupý, jako třeba srovnávání cen paliva v ČR a v Německu. Vždyť ty ceny jsou na obou stranách hranice téměř totožné, ne? Totéž platí pro ceny totožného zboží v obchodech v ČR a v Německu. Ale to, že Čech bere v průměru čtvrtinu až pětinu toho co Němec, na to se jaksi "nenápadně" pozapomíná.
K61a67r82e26l 90M40a28r32t41i98n39e47c
Vediém si evidenciju a v roku 2016 som platíl 1x 800,-,
v roku 2015 - 0,
v roku 2014 - 1 x 800 (a jednů 300 bez dokladu od kontrolórov),
v roku 2013 - 2x 700 (tehdáj to bolo ešče ibá 700 na miéstě)
v roku 2012 - 0.
A v letostajšku doposiál naščastije tiéž nič.
Tak mi vysvetlitě, čo je výhodnejšije?
Ono tých revizórov zasaj tolko niéje a keď vókol seba sledujetě čo sa děje, kto pristúpil a ták, tak sa vam mnohdy podarí včas vystúpiť či něnastúpiť a počkať na ďalší spoj, či sa dokonce vyhovoríť.
M56i26c23h88a56l 58C36h38a46l58u37p13a
Se máš teda čím chlubit.
J10i59ř60í 35F92r36o68l72e28c
Proč je v Brně roční jízdenka o tisícovku dražší než v Praze?
K89a33r63e36l 98M45a28r32t35i79n68e66c
...pretože tam jazdítě šalinů, a my všeci v civilízovanom svetě jazdíme s tramvájami.
V45í97t 68J15ů56z36a
Že jsou dlouhodobé jízdenky za symbolickou cenu a dotované je dobře odůvodnitelné, že jednotlivé jízdenky na krátké vzdálenosti jsou zejména v Praze silně předražené, to už je zcela nespravedlivé, zvrácené a kontraproduktivní. A teď by rádi dva okresy obrali o dvoje nejlevnější jízdenky ... já bych raději i v Praze středočeský tarif ....
J24i86ř25i13n40a 78S25a41v79o92v39a
proč? středočeši se na dotacích nepodílejí, tak proč by je měli plně využívat?
P15a39t66r28i22k 35"88L34u29x58p89e19" 23E32g56e44r
Cena 3650 korun na 1 rok je super :). Denní jízdenka by v Praze měla stát 100 korun, v Brně je jízdenka na 5 dní za 250 korun taková by místo 3 denní mohla být i v Praze za 350 korun. Jízdenka pro všechna tarifní pásma za 160 korun je také super věc. Jízdenka za 32 korun respektive 40 korun si myslím, že by mohla mít sjednocenou cenu na 36 korun a 90 minut bych ponechal. Pamatuji si jízdenky za 4 a 6 korun respektive 8 a 12 korun jo a myslím si, že tehdy MHD fungovala lépe. Vždyť 260 jezdila v úseku Jižní Město - Koh-i-noor později Jižní Město - Bohdalec - Koh-i-noor - Slavia - Bohdalec - Jižní Město, Jižní Město - Bohdalec - Koh-i-noor - Na Míčánkách - Slavia - Bohdalec - Jižní Město. Po zrušení ji nahradila prodloužená linka 135 která v oblasti sídliště Jižní Město II. - Horní Roztyly, Chodov nahradila zkrácenou linku 118. Právě obyvatelé Jižního Města chtějí linku 118 za výměnu linky 170 na Sídliště Spořilov ta by pak mohla dojet až na Nádraží Radotín místo linky 120 a linka 105 by mohla jezdit až na Pražskou čtvrť.
M24a62r65t87i78n 41Š57t41r28o86s
Jakákoliv zmínka typ "když stály jízdenky X korun" je úplně mimo. V minulosti byly úplně jiné ceny úplně všeho, i platy. Byly doby kdy byla jízdenka za korunu, budou dobu, kdy bude 50 korun, a je to absolutně nicneříkající.
M92i84c21h67a65l 35K92r30e50j11č47í
Já si stěžovat nemůžu. Praha má špičkovou MHD a za ty prachy je ten roční kupón skoro zadarmo.
J33o71s78e79f 36K77a34r77f12í80k
Eště kdyby provedli něco s těma houmesákama co to mají v zimně jako ubytovnu...
R83o43b80e26r26t 37K51o35c96i19á86n
Měl jsem tu čest jezdit týden MHD, neboť jsem měl auto v servisu. Řvoucí děti a batolata, jejichž matkám je jedno, že tím obtěžují spolucestující, některé spoje přeplněné až hanba (proč proboha chce Praha nacpat všechny lidi do MHD, když na to MHD nemá kapacitu? Co by dělali všichni ti aktivisté, kdyby se jim splnil sen a nikdo nejezdil autem a všichni by se chtěli nacpat do MHD? Na to jaksi nepomysleli, že ideální je nějaká kombinace dopravních prostředků, tedy ne prosazovat tupou myšlenku auto = špatně, MHD = dobře), hluční teenageři, tupí lidé, kterých se sedm vestoje mačká u dvou prázdných sedaček, protože nikoho nenapadne, že když si dva sednou, zvětší se tím prostor pro zbylých 5, bezohlednost, kdy do vás někdo neustále vráží tělem nebo batohem na zádech a jako bonus neskutečně smradlaví a špinaví bezdomovci, po nichž zůstane odér v tramvaji i její sedačce, a další divnolidé...
Praha má dobrou MHD, pokud jde o pokrytí, intervaly atd., ale těch minusů (od neochoty nějak řešit bezďáky až po bezohlednost samotných lidí) je tolik, že děkuji, ale zůstanu věrný autu, které je sice dražší , ale neporovnatelně pohodlnější a v drtivé většině případů i přes nutnost hledat parkovací místo rychlejší (i když se nám ekomaniaci a hvězdy z auto*matu snaží namluvit opak různými "závody" ušitými na míru MHD/kolu)
M92a47r94t49i18n 89Š33t83r29o11s
Já jezdím MHD denně a nějak jsem v pohodě. Většinu času si čtu nebo vyřizuji zprávy na telefonu, takže čas využívám. Že občas uvidím bezdomovce nebo křičí dětí, mě netrápí, to je prostě život společnosti. Nemá cenu a asi ani není dobře se před ním skrývat v autě.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí
Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...
Prahu stojí odtah pět tisíc, už je nechce dál dotovat. Zdraží i odstavná parkoviště
V centru města stojí na chodníku zaparkované auto tak blízko u domu, že se chodci protáhnou mezi...
Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala
Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...