„Jedná se o vadné utěsnění dilatační spáry,“ řekl iDNES.cz mluvčí dopravního podniku Jiří Štábl. Současný stav průsaku na nástupišti podle něj odpovídá vývoji počasí.
„Z původně rozsáhlého ložiska nad dilatační spárou voda vytékala na nástupiště a tvořila zde louže, proto byly přistaveny kbelíky. Nyní už jen lehce dokapává,“ dodal.
Věc je podle něj nyní v reklamaci u zhotovitele stavby. „Zhotovitele jsme o této závadě informovali a budeme uplatňovat její nápravu v rámci reklamačního řízení,“ dodal mluvčí.
Stanice Bořislavka byla spolu s dalšími třemi novými stanicemi linky A pražského metra otevřena 6. dubna. Jen necelé dva týdny po jejím zprovoznění řešil dopravní podnik jiný problém, když kvůli větru nemohly jezdit z nástupiště směrem na povrch výtahy (psali jsme zde)
Do výtahové šachty byl vtlačován vzduch, kvůli němuž docházelo k poruše funkce bezpečnostních spínačů dveří.
Stavba čtyř nových stanic pražského metra vyšla na více než 20 miliard korun. Patrně nejznámějším „nedodělkem“ v jejich prostoru je absence eskalátoru z vestibulu stanice Nádraží Veleslavín.
Kvůli tomu zde cestujícím mířícím z nově vybudovaného terminálu na ruzyňské letiště pomáhají s objemnými zavazadly po schodech portýři, jejichž službu zde letiště zavedlo (čtěte zde).
Podle vedení města by zde jezdící schody měly vzniknout a klasické schody nahradit (psali jsme zde)