Diskuze

V Lochkovském tunelu na Pražském okruhu se srazily tři kamiony

Kvůli nehodě tří kamionů v Lochkovském tunelu byly od rána na Pražském okruhu kolony. Nehoda se obešla bez zranění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak proto jsem dnes trčel v zácpách. :-(

1 0
možnosti
RK

Nekonečný kamionový dálniční vlak se občas kdekoli zasekne.

3 0
možnosti

Problémem jsou rozestupy a překračování 80 km/h klidně o 20 km/h a více , je-li to z kopce. Kamión nedobrzdí nebo nestačí vyřešit správně situaci. Dnes jsem to viděl na D10, tři polský kamióny valily těsně za sebou skoro stovkou, musel jsem zastavit v krátkém připojovacím pruhu, nedalo se normálně najet.

6 0
možnosti
ES

Jak jsem psal níže... Hrajou si na vláček....

0 0
možnosti
LK

Tohle místo je jen výpalné na pokutách pro obec. Neustálá omezení, blokace. Celý tunel by se dal projet klidně stovkou. Místo toho omezení rychlosti na 60 . Pokud pojedete 60, tak nejeden rozjetý kamion vás bude drtit zezadu.

1 2
možnosti
TP

Tam je za obvyklých podmínek povolená rychlost 80Km/h. Na 60 se snižuje pokud je za tunelem kolona (což je zcela jiný problém související s mizernou prací investora mezi sjezdem z Barandova a nájezdem na Rozvadovskou spojku), nebo pokud jsou zůžené pruhy kvůli například při nehodě, nebo opravách.

Pravda je že tam jezdí kamioňáci jako hovada. Jezdím tím tunelem 80 max, respektuju bezpečnostní pravidla a jezdím vpravo abych nepřekážel "rychlejším" kamionům. I tak si neodpustí problikávání, ani pozdní odbočování do rychlejšího pruhu těsně za mnou. Chápu že to rozjedou mezi tunely, aby nahoru dojeli i setrvačností, ale pak se musí smířit s tím, že jsou v tunelu jednoznačnou hrozbou.

1 1
možnosti
VP

Všem, co tu píšou dejte konečně náklad na koleje: Jako projektový šéf logistiky se snažím dostat přepravu na koleje (cca 150-200 kamionů/měsíc). Potýkám se s mizernou nabídkou, špatnými nekonkurenčními cenami, na dotace či podpory zapomeňte, podepisuji desítky smluv (majitelé, provozovatelé, přepravci, licencované firmy dle drážního zákona) - každý s každým, jsou plné grafikony a zcela neflexibilní průjezdnost tratí, mám stohy papírů a školení týkající se přepravy po kolejích. Řeším kdo, kde, jak a čím to naložím/vyložím...

Uvědomte si, že dostat v ČR zboží na koleje je neskutečně obtížné a pokud mi na kamion stačí zvednout telefon a říct kdy má borec přistavit auto je to stokrát snazší než to co jsem popsal výše...

PS. taky jsem dřív hulákal dejte náklad na koleje. No oni na to ale vůbec nejsou podmínky!!

Jinak, také nechápu proč na tak hezkém a přehledném okruhu Prahy je tolik nehod

36 2
možnosti
MG

Ale to není náš problém.

1 18
možnosti
ES

Kamioňáci zase dělali vláček...... Rozestup 5 - 8 metrů.....:-/

9 0
možnosti
JK

btw - když je ten rozestup jen o trošku větší, vždycky se najde nějaký trolt s osobákem co se do té díry nacpe;-)

4 0
možnosti
RK

Nechapu, to velke mnozstvi nehod na okruhu. Silnice pekne, siroke, bez zadnych "lakadel" okolo,...

Rozestupy, rozestupy, rozestupy. To je vazne takovy problem namalovat 2 cary ma silnici a nad to dat fotak?

14 0
možnosti
PN

Nejdříve by se někde musela specifikovat ta délka rozestupu jaká vlastně má být...

0 7
možnosti

Profíci, v sedm ráno, to jel někdo celou noc a zachrupkal?

4 0
možnosti
Foto

To zas mesic tunel bude mimo provoz, co?

0 0
možnosti
TK

Nehořely , tak ne

0 0
možnosti
MG

polovina nákladu se musí dostat na koleje. I za cenu zpoždění dodávek některých komodit. Jinak se na silnicích nepohneme za chvilku.

10 16
možnosti
AK

Naprostý souhlas,jenže ty tupci to nebudou chtít,neb je to vyjde prý dráž!!Nebo budou muset jezdit dva lidé a střídat se v řízení!!Jenže kdo to těm nenažraným podnikatelům přikáže.s.Ťok to určitě nebude!!

5 7
možnosti