- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobré vědět, že to umí i rychle...kdyby lidi neřvali,je to rozkopané ještě několik týdnů
OTÁZKA: Kdo vymyslel a financuje rozšiřování chodníků v ulicích např: Bělehradská, Na Slupi, Vršovická, V Olšinách, Nuselská a další, na úkor vozovky, a zúžení vozovky u přechodů, takže v zácpě není kam uhnout sanitce nebo hasičům? Děkuji za odpověď. Dana Kociánová
Petr Smolka: Při plánování takto rozsáhlých rekonstrukcí se projekt připravuje nejen s dotčenou MČ, které si klade své požadavky, ale zejména se řídíme připomínkami a pravidly, které připravil IPR. Požadavky na bezbariérovost zastávek, tedy i v případě mysů a zastávek tzv. Vídeňského typu je dlouhodobým trendem, který je kladen na veřejný prostor, byť je na úkor individuální automobilové dopravy. Na druhou stranu klade velký důraz na bezpečnost chodců. Bez těchto úprav bychom nezískali v rámci projednávání stavební povolení.
Děkuji za odpověď, která mi nevysvětlila kam uhnout sanitce nebo hasičům ani kdo vymyslel ten dlouhodobý trend.
Pokud neumíte uhnout sanitce, asi bude lepší vrátit řidičský průkaz...
Pokud byste náhodou, pane Smolko, ještě četl diskuzi zde, tak děkuji za odpověď. Doporučil bych následující dvě věci : S dotyčnou firmou z Děčína (proč si vlastně TSK najímá na rozbourání vrstvy asfaltu a položení nové vrstvy asfaltu firmu z Děčína je mi záhadou - jistě, rozhoduje cena, ale dá se u firmy podnikající 100km od Prahy očekávat, že může mít problem dodat do Prahy dělníky) již nenavazovat žádné další "riskantní" spolupráce, a za druhé doporučuji se modlit, aby během těch 14 dní žádné auto nesrazilo dítě na přechodu, protože kdo pak za to ponese (alespoň částečně morální) odpovědnost?
"Rychleji opravena byla také Patočkova u Střešovické vozovny"
To je vtip? Vždyť tam 2.5 měsíce nehrábli. Pak za týden udělali najednou, co mohli a když chyběla poslední vrstva asfaltu opět finišer odvezli a dalších 14 stavba stála. Těch 500 metrů dělali 3 měsíce! A to šlo jen o opravu vozovky! A vážně to udělali rychleji? Neskutečný, fakt ne.
No, myslím si, že budoucí odpovědi na otázky mírně nakvašených občanů jsou na politickou objednávku s blížícími se volbami. Babišem nařízeno - naslibujte co chcete, hlavně ať to v októbri dopadne co nejlíp.
Opravy se nemuzou delat na jare protoze ve meste jsou lidi. Musime je delat v lete. To lidi jedou na dovolenou. Nj ale ti co odjedou jsou prevyseni turisty.
A krom toho je na dovolené i celá řada těch silničářů.
Myslím, že naši předci bez kvanta dnešní mechanizace tu trať měli postavenou dříve, než dnes trvá pouhá oprava se vší možnou mechanizací. Jenomže to je těžké, když se naplánují opravy na plný stav dělníků a pak jich je díky dovoleným sotva třetina.
Kdyz se zacne s letnimi opravami az v pulce leta, tak to pak takhle dopada.