náhledy
Dálnice D1 u Prahy v den otevření 12. července 1971.
Autor: ČTK
Dálnice D1 u Prahy.
Autor: Radek Cihla, MAFRA
Od roku 1973 umožňuje vstup do Prahy tento úsek II. severojižní magistrály.
Autor: ŘSD
Typický obrázek provozu na dálnici D1 u Prahy v polovině sedmdesátých let dvacátého století.
Autor: ŘSD
Také II. severojižní magistrála na svém vstupu do Prahy už dostává svou tvář. Na obrázku estakáda na Kačerově.
Autor: ŘSD
Na začátku července 1971 je úsek Praha – Mirošovice připraven k uvedení do provozu. Pro dálnice bylo vyhrazeno žluté vodorovné dopravní značení. Není opatřena středovým svodidlem, protože střední dělicí pás byl v té době považován za dostatečné zabezpečení proti přejetí do protisměru.
Autor: ŘSD
Most přes Zlatý potok a skalní odřez u Bílé skály. V roce 1970 už probíhá pokládka vozovek.
Autor: ŘSD
Stavba dálnice a dálničního mostu přes potok Botič u Průhonic (podzim 1939)
Autor: ŘSD
Oprava dálnice D11 u Hradce Králové
Autor: Jan Strouhal, MAFRA