náhledy
Nová kampaň pražského dopravního podniku cílí na děti a mládež. Za cíl má poukázat na hodnoty jako slušnost a ohleduplnost v MHD.
Autor: DPP
Nová kampaň pražského dopravního podniku cílí na děti a mládež. Za cíl má poukázat na hodnoty jako slušnost a ohleduplnost v MHD.
Autor: DPP
Nová kampaň pražského dopravního podniku cílí na děti a mládež. Za cíl má poukázat na hodnoty jako slušnost a ohleduplnost v MHD.
Autor: DPP
Nová kampaň pražského dopravního podniku cílí na děti a mládež. Za cíl má poukázat na hodnoty jako slušnost a ohleduplnost v MHD.
Autor: DPP
Nová kampaň pražského dopravního podniku cílí na děti a mládež. Za cíl má poukázat na hodnoty jako slušnost a ohleduplnost v MHD.
Autor: DPP
V aplikaci je několik položek. Uživatel si může zahrát hru, podívat se na všechny postavy ve hře, zjistit si o hře informace nebo si založit vlastní účet.
Autor: Jan Nuc, iDNES.cz
Ve hře dopravního podniku si může hráč vybrat, za jakou postavu bude hrát, tedy za Boba nebo Bobka.
Autor: Jan Nuc, iDNES.cz
Ve hře dopravního podniku je hned několik postav - seniorka, turista s batohem, pes nebo smradlavý cestující.
Autor: Jan Nuc, iDNES.cz
Nová aplikace DPP nabídne hru s Bobem a Bobkem, při které musí hráč přeskakovat psa či cestující a sbírat přitom body.
Autor: Jan Nuc, iDNES.cz