Diskuze

Odjezdy metra mají ukazovat nákladné tabule, aplikace už dnes radí zdarma

Pražský dopravní podnik plánuje nainstalovat do vestibulů metra nové tabule za stovky tisíc až miliony korun. Mají ukazovat odjezdy nejbližších spojů v podzemí. Podobná služba však už funguje. Volně dostupná mobilní aplikace mapuje všechny stanice metra. Ve volném čase ji vyvinul student právnické fakulty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P77e98t82r 31Š28k84o26d19a

10. 7. 2019 9:21

Za chvíli bude aplikace i na to, kdy se mám jít vy...

V metru mají být informační tabule, kde u vstupu bude info o tom, kdy odjíží nejbližší vlak metra, naopak když jdu z metra, ocenil bych info o odjezdech autobusů, v přestupních stanicích info o odjezdu vlaků metra. Technicky by to neměl být dnes už žádný problém, jen se tím nejspíš nikdo nezabýval.

0 0
možnosti

poradite mi kde? ja to v CR oopravdu zatim nezaznamenal

0 0
možnosti

P88e86t12r 49L13u33k49á49š

9. 7. 2019 16:19

Tak kdo zas dostane "vydelat"? :)

1 0
možnosti

Tož pro ovce dobré, a jsou tam i obrázky, tak to snad pochopí. :-) Aspoň nebudou zbytečně utíkat. :-)

1 0
možnosti

A nebo naopak budou, protože jsou toho názoru že oni jsou ve formě.;-D

0 0
možnosti

K28a78r80e91l 68D64r82d81a

9. 7. 2019 13:09

Pravidelně přestupuji z C (ve směru z Hájů) na A na Muzeu (směr Skalka). Ve většině případů mi spoj na trase A ujíždí před nosem. A to chodím v čele davu přestupujících cestujících. Podle mě si Praha na návaznost spojů nehraje a ujíždění spojů je nastaveno záměrně zlomyslně. Patrně se to zdůvodňuje bezpečností. Cestující si má "v klidu" počkat na nástupišti a rozhodně spoje nedobíhat. (Soupravu na A zpravidla doběhnu při pořádném sprintu davem spolucestujících).

K čemu pak informační tabule? Že bych si došel koupit pizzu sešel dolu až za minutku?

Ostatně, první noční tramvaje také koukají, aby cestujícím poslední metro ujelo a parkují zbytečně v Lazarské. Minule mě podobně jak ty tramvaje dovezla poslední souprava B na Florenc. Vypadlo to, že přestup na trasu C ještě stíhám. Na eskalátoru mi to akorát nahlásilo, že byl provoz metra ukončen a mám metro opustit. Noční linky byly na Florenci zrušeny. Docela soda, zůstat o půlnoci v centru Prahy bez MHD. Řešila to Masaryčka a první noční spoje.

Dnes jsou na nástupištích přepínací informační tabule. Docela komedie sledovat posuny příjezdů v čase zpět. Asi musí DPP počítat s přesuny v čase a pražským bermudským trojúhelníkem tvořeným trasami A, B a C. ;-) Potřebujeme další takovou atrakci?

1 4
možnosti

Těch kombinací na přestup je bohužel víc.... než vůbec dokážu spočítat Rv Jsou i lidé, představte si, kteří přijíždějí opačnými směry než vy a chtějí odjíždět různými směry. K tomu každá linka má dva přestupní uzly.

Smiřte se s tím a buďte rád, že na vás to metro aspoň zlomyslně netroubí :-)

4 0
možnosti

no tvl, to je tedy výplod

0 0
možnosti

J31a30n 82M10e48r97t33a

9. 7. 2019 12:10

Srovnávat tabule s aplikací je trochu mimo, ne? Hardware něco stojí. Nebo je problém v ceně za software k tabulím? To totiž nikde není zmíněno.

1 0
možnosti

Totéž obsahují i aplikace PID Lítačka nebo Jízdní řády, takže kde je ten přínos ?

1 0
možnosti

Další zlodějina Námořních komsomolců a Čižinský sobě.

2 4
možnosti
Foto

Je smutné, že oficiální aplikace PID neobsahuje 3D navigaci labyrintem stanic.

To, zda jsem na povrchu nebo dole na nástupišti, aplikace nyní nerozlišuje a přitom to má zásadní vliv na to, který spoj mohu použít.

0 3
možnosti