- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za chvíli bude aplikace i na to, kdy se mám jít vy...
V metru mají být informační tabule, kde u vstupu bude info o tom, kdy odjíží nejbližší vlak metra, naopak když jdu z metra, ocenil bych info o odjezdech autobusů, v přestupních stanicích info o odjezdu vlaků metra. Technicky by to neměl být dnes už žádný problém, jen se tím nejspíš nikdo nezabýval.
poradite mi kde? ja to v CR oopravdu zatim nezaznamenal
Tož pro ovce dobré, a jsou tam i obrázky, tak to snad pochopí. Aspoň nebudou zbytečně utíkat.
A nebo naopak budou, protože jsou toho názoru že oni jsou ve formě.
Pravidelně přestupuji z C (ve směru z Hájů) na A na Muzeu (směr Skalka). Ve většině případů mi spoj na trase A ujíždí před nosem. A to chodím v čele davu přestupujících cestujících. Podle mě si Praha na návaznost spojů nehraje a ujíždění spojů je nastaveno záměrně zlomyslně. Patrně se to zdůvodňuje bezpečností. Cestující si má "v klidu" počkat na nástupišti a rozhodně spoje nedobíhat. (Soupravu na A zpravidla doběhnu při pořádném sprintu davem spolucestujících).
K čemu pak informační tabule? Že bych si došel koupit pizzu sešel dolu až za minutku?
Ostatně, první noční tramvaje také koukají, aby cestujícím poslední metro ujelo a parkují zbytečně v Lazarské. Minule mě podobně jak ty tramvaje dovezla poslední souprava B na Florenc. Vypadlo to, že přestup na trasu C ještě stíhám. Na eskalátoru mi to akorát nahlásilo, že byl provoz metra ukončen a mám metro opustit. Noční linky byly na Florenci zrušeny. Docela soda, zůstat o půlnoci v centru Prahy bez MHD. Řešila to Masaryčka a první noční spoje.
Dnes jsou na nástupištích přepínací informační tabule. Docela komedie sledovat posuny příjezdů v čase zpět. Asi musí DPP počítat s přesuny v čase a pražským bermudským trojúhelníkem tvořeným trasami A, B a C. ;-) Potřebujeme další takovou atrakci?
Těch kombinací na přestup je bohužel víc.... než vůbec dokážu spočítat Jsou i lidé, představte si, kteří přijíždějí opačnými směry než vy a chtějí odjíždět různými směry. K tomu každá linka má dva přestupní uzly.
Smiřte se s tím a buďte rád, že na vás to metro aspoň zlomyslně netroubí
Srovnávat tabule s aplikací je trochu mimo, ne? Hardware něco stojí. Nebo je problém v ceně za software k tabulím? To totiž nikde není zmíněno.
Totéž obsahují i aplikace PID Lítačka nebo Jízdní řády, takže kde je ten přínos ?
Další zlodějina Námořních komsomolců a Čižinský sobě.
Je smutné, že oficiální aplikace PID neobsahuje 3D navigaci labyrintem stanic.
To, zda jsem na povrchu nebo dole na nástupišti, aplikace nyní nerozlišuje a přitom to má zásadní vliv na to, který spoj mohu použít.