- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen drobná poznámka: trolejbusy na našem území jezdily už mnohem dříve - třeba já jako Budějčák vím, že v Č.B. již někdy před 1.sv. válkou.
Může mi někdo vysvětlit, k čemu to je dobré? Pokud vím, troleje vedou jen v úseku kopce od Palmovky na Prosek.
Vedou v kopci, kde by se baterie příliš namáhaly, naopak při brzdění vrací elektřinu zpět do sítě. Jinde to baterie utáhnou efektivně. Co je na tom složitého? Navíc trolej se bude rozšiřovat.
Trolejbusy, které vlastně nejsou trolejbusy. Na Prahu dobrý.
O tom, že by cokoli někomu nevadilo si dovolím pochybovat... nicméně je to jen akademická diskuse, protože v Praze to vedení prostě není.
Tento druh elektromobilu se mi zdá docela perspektivní.
Elektromobilita. No jo, teď je to moderní.
Oni se tváří jako kdyby Lithium bylo uhlí.
Kdysi jeden naprostý trouba na zodpovědném místě prosadil zrušení ekologických trolejbusů a místo nich dal smrdící busy. DOdnes to nikdo nenapravil!
Ono by to chtělo vzpomenout na důvody proč to vzniklo ;-).
V té době byla ropa za "babku" od Rusů a tak se elektro moc neřešilo...
Jak to řekl klasik, tento způsob provedení zdá se mi poněkud neštastný...
Dráty se měly dotáhnout až na kopec a ne je ukončit v půlce... Navíc sám výrobce uvádí maximální podíl jízdy bez drátů na max 50%... Ale otázka jak dlouho to trolejbus dá a jak dlouho to dají baterky...
Fakt nechápu, proč nemůžou být trolejbusy v Praze všude. Němci výfukovými plyny hubili lidi, a my to tady máme dobrovolně a zcela zbytečně dýchat? Fakt absenci trolejbusů v Praze nechápu.
Slušnej interval,nechtělo by to tři pane Čechove?