V pěti vozech mohli lidé cítit "zimní vůni", která se šířila pomocí ventilace. Podle podniku se jednalo o přírodní vůni, která neobsahovala žádné chemické složky a byla určená k posílení imunity. Dopravní podnik chtěl tímto projektem zpříjemnit lidem cestování.
V anketě na internetových stránkách Dopravního podniku vůni v autobusech přitom hodnotilo podle mluvčí Ilony Vysoudilové kladně více než šedesát procent lidí. Celkem dalo hlas 1 668 lidí.
"Také ohlasy řidičů autobusů byly pozitivní. Prý neměli ani žádné přímé negativní ohlasy od cestujících," poznamenala Vysoudilová.
Přesto Dopravní podnik v projektu pokračovat nebude. Důvodem jsou vysoké finanční náklady. Firma potřebuje peníze na jiné provozní i investiční záležitosti.
Nyní zkouší například bezplatné připojení na internet v tramvajích. Připojení v jedné modernizované soupravě KT8N2 bylo už zprovozněno, v dalších třech vozech ForCity internet zkušebně zavedl výrobce tramvají Škoda Transportation.