Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kulaťák se ucpává, doprava kolabuje, reagují čtenáři iDNES.cz na Blanku

  16:49aktualizováno  16:49
Přecpaný „Kulaťák“, kolaps dopravy v Dejvicích. Tak čtenáři iDNES.cz vnímají dopravní situaci, kterou přineslo dlouho očekávané otevření tunelu Blanka. Lidé se bojí také o Vypich. Naopak doprava na Letné prořídla, jak ukazuje i srovnávací video.

První všední den po otevření tunelu. Zatímco se zdá, že doprava ulevila Letné (psali jsme zde), doprava v Dejvicích podle některých čtenářů iDNES.cz zhoustla.

„Dnes ráno byl o dost zvýšený provoz na Vítězném náměstí. Byla to hrůza,“ napsal redakci iDNES.cz čtenář Bohuslav Růžička.

Projeli jste se Blankou?

Projeli jste si Blanku a jízdu jste si vyfotili? Nebo vás zaskočila nějaká dopravní situace v okolí tunelu? Pošlete nám své fotografie.

Podobně situaci na takzvaném Kulaťáku vidí také Radka Švarcová. „Jela jsem ráno z Roztok do Prahy-Podbaby deset minut a poté stála 35 minut téměř na místě v úseku vedoucímu z Podbaby k Vítěznému náměstí, před ním jsem zaparkovala. Každodenní doprava do Prahy se mi tak prodloužila z osmnácti minut na čtyřicet minut,“ napsala nám.

A ptá se, zda se bude dopravní situace v Dejvicích nějak řešit. Podle ní totiž na místě doprava v důsledku otevření tunelu Blanka prakticky zkolabovala.

Fotogalerie

„Již ráno jsem byl zkontrolovat dopravu kolem Vítězného náměstí, kde doprava zhoustla. Budeme se snažit ve spolupráci s Prahou 6 pomoci,“ reagoval pro MF DNES radní pro dopravu Petr Dolínek.

„Osobně se bojím spíš o Vypich. Ten byl přetížený již před otevřením tunelů a objet to nikudy nejde. Uvidíme večer,“ píše Vladimír Hlaváč.

Čtenář Karel Bureš naopak nemá připomínky k tunelu, ale má vzkaz pro řidiče, kteří Blankou projíždějí. „Měl bych jednu připomínku k některým řidičům, které mátly dlouhé odbočovací a připojovací pruhy a zbytečně do nich zajížděli. Tunel je po celé délce dvoupruhový a ne třípruhový,“ vzkázal Bureš.

Rušno bylo ve večerních hodinách také na jiných místech Prahy. „Ze Smíchova to na Barrandovský most trvá 35 minut. V ulici Radlická jsou mraky aut,“ hlásila kolem sedmé hodiny večer reportérka iDNES.cz.

Tunel Blanka, jehož cena se vyšplhala na 38 miliard korun, byl slavnostně otevřen v sobotu (psali jsme zde). První auta do něj vjela před 15. hodinou. V pondělí v něm pak hodinu před polednem zvýšili rychlosti z 50 na 70 kilometrů v hodině.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Aktivisté před Klinikou utvořili lidský řetěz (2.3.2016).
Začal soud mezi Klinikou a státem. Úřad chce po aktivistech 360 tisíc

Sporem mezi Úřadem pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM) a aktivisty z Autonomního sociálního centra Klinika se začal zabývat Obvodní soud pro...  celý článek

Chátrající zámek Buštěhrad na Kladensku
Buštěhradský zámek opět získá město, může se proměnit i v kulturní dům

Buštěhradský zámek, proslulý kauzou Davida Ratha, získá zpět tamní radnice. Středočeský kraj ho daruje po sedmi letech městu i spolu se zahradami, nádvořím a...  celý článek

Martin Červený začal na Olšanských hřbitovech pomáhat hrobníkům a dalším...
Šéfa hřbitovů možná odvolali neprávem, audit obsahuje chyby

Začátkem roku odvolala rada hlavního města ředitele Správy pražských hřbitovů. A to na základě výsledků auditu, který poukazoval na řadu pochybení. Nyní se ale...  celý článek

Zeleninové hranolky
Zeleninové hranolky

Hranolky nemusí být zabijákem diety.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.