Diskuze
Zastupitelé rozhodnou o přechodech na magistrále. Trumfy drží opozice
Děkujeme za pochopení.
R92o39b30e64r71t 36H84o44m47o21l87k77a
Prodloužit zelenou chodcům před muzeem? :-D To způsobí kolaps dopravy napříč Bubny a Holešovicemi. :-D Už teď se tam dá bez problému strávit 20-90 minut... Kdyby ten přechod raději zrušili a místo toho trpchu dotáhli stávající podchod. Přidat eskalátory a udělat ho bezbariérový, tak není důvod tam mít přechod. Mě to může být celkem jedno, obvykle jezdím metrem, ale nejsem zastánce tupého omezování provozu. Zdržuje to i IZS, MHD...
J96a41n 46V68o64j15t25í61š37e87k
A proč jste zastáncem omezení chodců? Zvlášť v centru města by měli mít chodci přednost, ne?
J53a85n 79V63o39j90t13í53š55e13k
Ta Krnáčová je tak hloupá, že mě z toho rozbolela hlava. Někdo jí prosím vysvětlete, že se semafory daj seřídit tak, aby řidič nemusel zastavit u každýho přechodu. Moc prosím.
A to, že preferuje v centru města auta před chodcema je taky na pováženou. Proč chce každej posuzovat vliv na dopravu? Proč vůbec nikoho nezajímá vliv na chodce? Chodci způsobuje absence přechodu mnohem větší problémy, než řidiči jeho existence (zvlášť když bude mít správně seřízený semafory).
P35e90t33r 33Č25e38r32m63á70k
Naopak zcela vyjímečně Krnda funguje jak má. Věci se pochopitelně posuzují s dopadem na různé faktory a důležitá je právě ta celková funkce a co nejmenší negativní dopad na obyvatele. Proto má logicky doprava v této části přednost před nějakým dopadem na chodce, protože kaźdý další přechod zkomplikuje dopravu a zasáhne to násobně víc lidí neź kolika to pomůže
J82a11n 85Z60a53b78a61b68a
Tak pokud jde o přidání přechodu před stávající autosemafor, tak to asi problém není. Jako třeba na I. P. Pavlova před Legerovou. Ale jestli ona v tom nebude schovaná nějaká kulišárna...
P31a74v22e96l 75O14b85d43r83ž17á96l92e41k
Kulišárna je jednoduchá - jak tam bude oficiální přechod, budou se po něm courat lidi bez ohledu na panáčky + bude se muset interval prodloužit aby i nejpomalejší chodec, který tam vleze těsně před červenou, mohl bezpečně přejít. Takže se budou muset hnout intervaly a červená pro auta bude delší = delší kolony.
O65d83s52t16r17a23n53ě35n82ý 61U90ž57i15v51a10t29e20l
D60a38n43a 31P79o89l37a25n29e47c80k53á
A že jste nejel na kole?
J24a65k77u47b 88F45e11i18f47a70r
Udělejte z toho třeba péší zónu, ale až budou hotové okruhy!!!
D48a25n94a 91P60o16l28a98n43e43c64k96á
Nebojte, taky se to chystá....
D46a63n96i71e84l 92A24d89a87m
Budou na přechodu bez semaforu desítky nebo stovky zraněných za rok? 3proudová, frekventovaná komunikace s přechodem bez semaforu - to může navrhnout pouze 100% ignorant.
D74a71n81a 67P94o22l19a25n16e97c20k71á
Musíte pozorně číst. V první fázi chtějí přechody jen tam, kde stejně auta stojí na světlech.
P88a89v28e35l 87O39b30d96r30ž13á47l88e27k
Neznám jediného řidiče, který by jezdil centrem Prahy z plezíru, že by ho to nějak extra bavilo.
Když Praha odstraní důvod lidí tamtudy jezdit (tím, že jim nabídne rozumnou alternativní trasu), oni přestanou sami.
K23a50r26e59l 17D92r56d82a
Posouvat přechod na Václaváku, to jako proč? Důstojnější vchod do muzea či co? Je to hlavní tah z Vinohrad. To je potřeba ho lidem komplikovat a prodlužovat? Já o nucené procházky podél magistrály nestojím.
K72a52r23e34l 65D92r18d82a
Já tady mám nově "místo pro přecházení". Chodci to mají jako přechod a pravidelně skáčou pod auta. Minule jeden řidič přibrzdil a dodávka mu poslala osobák do kufru. Tak se tam dohadovali tři. Chodec na nic nečekal.
Jaké přechody? Na zklidnění dopravy jsou místa pro přecházení ideální.
P37a45t53r35i56k 73"77L45u96x63p93e92" 66E71g34e92r
Ulice Legerova, Sokolská, Ječná, Žitná potřebují zastřešit podobně jako je to v Hradci Králové. Vedení magistrály což označuji jako dálnici přes město nebylo rozumné také zde by měl být tunel. Třeba takto se nyní plánuje změnit Spořilovská ulice. Jenže vyměňte magistrálu za metro. Pokud by na povrchu jezdily soupravy metra vadilo by to mnohem méně.
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
Ostrava sestřelila mistra v prodloužení a má mečbol. Nymburk slaví postup
Nymburští basketbalisté suverénně zvítězili na palubovce Olomoucka 107:72 a čtvrtfinálovou sérii...
„Hlavák“ pod pokličkou. Územní změna má Pentě pomoci stavět nad nádražím
Miliardový projekt může proměnit další část centra metropole. Kolejiště hlavního nádraží před...
Politou sochu rudoarmějce Praha restauruje, oprava vyjde na čtvrt milionu
Sousoší Sbratření ve Vrchlického sadech, které na začátku dubna neznámý vandal polil rudou barvou,...
Výzvou bude naučit se pracovat s lidmi v důchodovém věku, říká personalista
Premium Počet zaměstnanců na zelených pozicích, tedy v oblastech obnovitelných zdrojů energie, jako jsou...