- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já měl za to, že adapt. tempomaty cpou do kamionů déle než do osobáků. Jet dlouhou štreku s nohou na plynu, nebo s obyčejným tempomatem je nesmysl.
My jsme místo nehody označili, ale do světelné šipky naboural řidičkamionu, který nevěnoval pozornost řízení. Běžně totiž zajízdysledují videa, čtou si, nebo píší na mobilu zprávy,
Musel bych byt sprostej abych na tohle reagoval,... tohle prece neni normalni...
Sám jsem viděl řidiče kamionu, jak si čte knížku když jsem ho předjížděl... absolutně jsem nechápal.
Profík, to se hned pozná. Zemřeli bychom bez něj hlady.
Hrál digitální hry, psal sms , koukal na televizi ,usnul.
Všechny tyto varianty jsou možné a často se stávají.
Typické chování řidiče kamionu, on nepřehlédl, on se nevěnoval řízení, protože tato značení není malé, je to vlek o výšce skoro 2 m. To může přehlédnout jen slepec nebo, řidič kamionu, který sleduje bůh ví co, nohu má za krkem a pohodička. Může být rád, že nikoho nezranila že silničáři se koukají kolem sebe.
Hlavne, ze to v tomto pripade, jak se zda, melo "happy ending".
Je jedno, jestli je to řidič kamionu nebo osobáku, jestli je to Čech, Polák, Rumun nebo Francouz... Člověk, který toto způsobí protože hledá mobil, sleduje televizi nebo jen prostě nedává pozor, by měl přijít o řidičák na několik let.
Tohle není situace, u které když nebudu dávat pozor, špatně sečtu tržbu nebo vyrobím nějakej zmetek, ale situace kdy můžou být klidně i desítky mrtvých nebo zraněných. A podle toho by se k tomu mělo přistupovat.
Ja teda s kamionakama nemam nic spolecnyho, ale vzdycky me pobavi kolik expertu se pod nehodou kamionu vyvrbi :)
Dneska me napriklad na D1 predjizdel borec co mel na kline sveho passatu kombi notebook a dalsi desitky lidi co delaji za volantem vsechno mozny, ale tak hlavne, ze vsechno zlo jsou oni.
Jo a mimochodem kdyz nekde potrebuju pustit, tak kamion je prvni co to vzdycky udela, vy mistri volantu z osobaku co sami neumite otocit volantem.
P.S.: jezdim pouze osobakem aby si nekdo nemyslel, ze branim kolegy :)
Řidič kamionu by měl být vždy větší profík, než běžný řidič osobáku. A i z důvodu, že nehoda kamionu má horší následky než nehoda osobáku, měli by být přísnější tresty i pravidla pro řidiče kamionů
Prakticky už dnes jde o autonomní auta, akorát s nedoladěným softwarem.
Bohužel se dá radar vypnout. Smutný ale je to tak.