„Když urgujete doručení zásilky a přijde vám tohle: Dobrý den, z důvodu požáru v objektu rozvozového DEPA Praha Michle je pravděpodobné, že zásilka byla požárem či jeho hašením poškozena. Zásilku nelze doručit a v tuto chvíli ani stanovit stav zásilky,“ napsala jedna ze zákaznic na Facebooku.
Její balík byl jedním z těch, které byly v pondělí uloženy ve skladu kurýrní společnosti DPD, kam se požár rozšířil od hořící haly.
Podobné sdělení, tentokrát přímo od prodejce, dostal e-mailem i další zákazník.
„Nevíme, zda se vám ozval někdo od přepravce DPD, avšak s doručením vašeho balíčku nastaly komplikace. Je tomu tak z důvodu požáru v Praze Michli, který zasáhl i depo DPD,“ zveřejnil Michal Vrátný na sociálních sítích.
V jeho případě bylo o důvod víc se o balíček obávat, protože v něm byla čokoláda.
„Až vám DPD zásilku doručí, prosíme vás o kontrolu, zda je balík a čokolády v pořádku. Působením ohně se čokolády mohly roztát. Pokud by zásilka nebyla v pořádku, informujte nás a my problém vyřešíme,“ stálo v e-mailu.
Podle generálního ředitele mluvčí společnosti DPD Miloše Malaníka bylo poškozeno jen minimální množství z celkového počtu ten den přepravovaných zásilek.
„Neprodleně jsme všechny informovali a od úterý už rozesílání fungovalo ve standardním režimu, který jsme zajistili pomocí našich dalších prostor,“ uvedl Malaník.
V případě poškození zásilky se bude situace řešit pomocí reklamace. „To, zda e-shopy pošlou nové balíky je o vztahu mezi odesilatelem a příjemcem,“ dodal.
K hořící hale v ulici Pekárenská vyjela v pondělí více než stovka hasičů. Vzhledem k velkému počtu jednotek byl vyhlášen třetí stupeň požárního poplachu. Hasiči odhadli škodu na několik desítek milionů korun.
25. února 2019 |