- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkně nám opsali tiskovou zprávu s falešnými přímými řečmi.
Integraci SČK do PID vnímám pozitivně, ale je zapotřebí ještě vyřešit nedostatky řidičů hlavně u regionálních autobusových linek a hlavně u dopravců Arriva Střední Čechy, ČSAD MHD Kladno, About Me. Subdodávky Martin Uher, Jaroslav Štěpánek, STENBUS je v pořádku, ale již víme, že došlo k výpadkům po celé dopoledne nebo na vybrané spoje po celý den či zkrácení do trasy kde nejsou souběhy většiny linek.
Zkuste již zavést tzv. vlakotramvaje.
V dopravě jsme si všichni rovní. A tak to má být. No když je normální, že Pražák jede do Ostravy levněji než já z Díry u Hanušovic, ze které do Ostravy i vidím, tak proč ne.
Otázkou ovšem zůstává, kdo ty "slevodotace" v konečném zúčtovaní vlastně zaplatí?
No že by i ten kdo nikam nikdy nejezdí? To ne, to nemůže být pravda, to by přece nebylo spravedlivé!!!!
Nejlevnější Praha-Ostrava je za 174 Kč a z Cukmantlu (nenapadá mě odkud jinut je Ostrava vidět) to je pořád o padesátikorunu levnější. Jestli Ti to přijde málo, prodej jeskyni a odstěhuj se do Prahy. Nebo rovnou do té Ostravy...
A proč je u vás v pomíchaném zboží všechno dražší než v hypermarketu už jsi mentálně vyřešil, nebo na tom pracuješ paralelně?
Nejak nechapu tu moznost pouzit jizdenku CD i pro dopravu v Praze. Krome uvodniho odstavce jsem tam nic blizsiho nenasel...
V podstatě v Praze supluje lítačku
A zase to všichni přijmou jako samozřejmost. Kdepak dotace, nic takového, oni žijí za tržní ceny...
Vole(ku), já to neberu jako samozřejmost, že PID neplatil v rychlíkách byla dvacet let panující pakárna. Dodnes lístek na intergované rychlíky nejde v některých stanicích koupit, ani označit, dlouhá cesta k tomu, aby to úplně fungovalo...