- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taxikari! Posledni mista na kurz: Obsluha telefonu s aplikaci Uber. Termin, pristi tyden.
Protestní jízdu....? A kdo jim to zaplatí, když na štaflech přetlačují auta na první pozici vlastní silou, aby nemuseli startovat motor....
Uber sem v Praze ještě nezkoušel ale z Václaváku sem si vzal žlutý taxík a do nemocnice na Vinohradech sem platil 215Kč i s účtem a rozhodně mě taxikář neposílal jinam nebo pěšky...(nejsem taxislužba).
Proč je v Praze tolik taxikářů ? Kolik jich má Mnichov, Vídeň,Budapešť atd..
Těžko uvěřit, že zrovna tihle tak ostře bojují za dodražování zákonů.
Však si taky všimněte, že oni bojují za dodržování zákonů JINÝMI. Ne za to, že by je snad chtěli dodržovat oni. Tedy alespoň ve smyslu poctivého účtování cen a dodržování dalších pravidel, třeba jen i obyčejné slušnosti (na to ale zákon není).
Ve které civilizované zemi si mohou taxikáři takto vyskakovat ??
Ve většině zemí patří taxikáři k hůře placeným povoláním, protože jejich kvalifikací je to že mají řidičák a ten máme jaksi všichni
Omyl. Taxikáři musí mít živnostenské oprávnění a složenou zkoušku z místopisu, na níž je vázaná jejich licence. Není to jistě nic světoborného, ale kdo to nemá, legálně být taxikářem nemůže. Řidičům Uberu opravdu stačí jen ten řidičák B, který máme všichni.
nevim jestli jezdite ale AAA ma aplikaci s vypoctem ceny od 2011 a jeste dele garanci vraceni penez kdyz GPS log auta ukaze nezhodu s uctenkou z taxametru.
Jo ale i tak u AAA mi cena Veleslavín Smíchov po nástupu Uberu a dalších společností klesla asi o 100 Kč. Proč asi?
Divné, jsou tu taxíky pro veřejnost nebo veřejnost pro taxíky? Proč všichni, kteří se bojí, že je taxikář oškube, chtějí jezdit s Uberem nebo se sockou? To skoro vypadá, že Uber a socka jezdí levně a poctivě.
Když budou řidiči Uberu slušní a budou platit daně, pojištění spolucestujících apod., tak Uber již nebude schopný konkurovat taxislužbě výrazně nižší cenou a nebudou pak ani žádné protesty taxikářů.
Oni ale už dávno používají i technologie, naprosto srovnatelné s Uberem. Liftago apod. je vlastně úplně na stejném principu. Jenže taxikáři platí silniční daň, pojištění spolucestujících a další poplatky, které řidičům Uberu absolutně nic neříkají. Je jasné, že tedy nemůžou cenově konkurovat, a není to jejich chyba. V Praze jsem jel taxíkem už minimálně stokrát a nikdy mě nikdo nenatáhl.