Diskuze
VIDEO: Do Prahy se po 45 letech vrátily trolejbusy, zatím na zkoušku
Děkujeme za pochopení.
A56l48e66š 40A49d32a93m
Trolejbusy nejsou dobrým řešením. Už tak je těch drátů v ulicích příliš. Tramvaje a trolejbusy bych nasazoval co nejméně. Budoucnost je v podzemní dopravě a v elektrobusech.
P30a73v58e72l 69Š44t62í29p22e64k
Hrozně to hyzdí pohled na paneláky, takže radši budeme kupovat rok co rok baterie za majlant, že. A víte, jakou kapacitu má tramvaj a jakou trolejbus?
M37i97l17a31n 46S51o26u31š21e30k
Elektrobus a trolejbus je dost podstatný rozdíl, pane autore. Zkuste si k těm technickým údajům něco načíst, než budete o dané věci znovu psát... Děkuji.
M26a95r65t17i23n 88R20u34z69i18c60k66a
No, pokud vim, jde o parcialni trolejbus, co Praha bude testovat, zapujcen je trolejbus z Brna, ktery je urcen pro provoz pod troleji a ma mensi baterie pro manipulacni nebo koncovy dojezd tam, kde neni trolej, rychlost na baterie je sw omezena aby byl schopen ujet cca 15km mimo trolej...
I90v26o 55Ž90á38č35e23k
Naše firma má na výstavbě těchto tratí takovou malou dílčí zakázku, takže žádné námitky. Kšeftík je kšeftík. Ale jeden pracovník DP nám řekl, že autobus stojí 7 milionů, zatímco elektrobus 37.
B77r51o54n39i14s36l29a22v 34G12a25b24r28y21š
"Naše firma"? Myslíte ESKO?
Š84t33e18f51a59n 80F34r37i58č13a
Myslím, že Praha se k trolejbusům vrátí. Je to jen otázka času. Jednak jsou dnes trolejbusy technicky zcela jinde, než byly v době, kdy je Praha rušila, jednak pro ochranu ovzduší je potřeba něco dělat. Trolejbusy jsou právě v pražských kopcovitých terénech ideální.
P13e70t16r 89Č75e54r22m89á18k
To nehrozí, Praha má roky budouvanou jinou koncepci a vracet plošně troleje do ulic je to poslední co by chtěla. Mnohem reálnější je nahrazení elektrobusy na vhodných trasách.
L43u78k70á65š 60B79o92r75e85c32k54ý
Není téma, kde nekdo neremcá. Mám rad ČR
V93e42n55d27e41l31í82n 86C75h42l52u23p95a36t11ý
Idealna je samozrejme kolajova MHD, pretoze je mimourovnova, trolejbus ma velku nevyhodu ze stoji v rovnakej zapche ako autobus. Ale v kopcoch sa kolaje robia tazko, a prave Praha je na trolejbusy ako stavana, pretoze v nej clovek pomaly rovinu tazko najde. Takze za mna rozhodne plus.
J65á22n 32K57o56t12ú33č
Samozrejme, že električky (tramvaje) sú kvalitnejšie riešenie než trolejbusy, ale ani tie predsa nie sú mimoúrovňové. Zápchy väčšinou obísť dokážu, ale na križovatkách musia často čakať. Časté sú aj nehody s autami alebo chodcami. Dokonca aj vo Viedni, kde je takmer dokonalá preferencia električiek, sa nedá hovoriť o mimoúrovňovej doprave. Mimoúrovňové je len metro.
Inak návrat trolejbusov je výborný nápad. Najlepšie možné riešenie (mimo postavenia metra alebo električky) pre vyťažené nosné autobusové linky je zatrolejovať ich!
A20d76a93m 24Ž67í56d70e65k
V čem je to lepší než trolejbus?
Není lepší setrvačník roztáčený v zastávkách?
B15r13o19n70i24s88l58a54v 70G35a24b74r90y64š
I to uz tady bylo. Asi okolo roku 1950. Vozidlu se rikalo gyrobus a uprostred melo setrvacnik. Ale nezvladalo kopcovite tereny a pihyb samotneho setrvacniku velmi ovlivnoval drahu vozu, hure se s nim jezdilo do zatacek. Mimoto byl tezsi o cca 3 tuny nez obycejny autobus. Proto se koncepce neprosadila.
M39a59r23e80k 53S37a74j52d70a
Tato kombinace mi prijde jako docela dost dobre mozna budoucnost MHD ve mestech misto autobusu na mazut
V31l77a32d27i62m36í25r 19M38a13c18h91á27l39e50k
Nová ozdoba Prahy.Kilometry dalších drátů..
K32a72r13e85l 75L18a44n85g38r
To už tu bylo. Navíc je to nyní in v podání EU, vytlačují se tak nafty z města.
L49a38d95a 57N84o59v21a39k
je naprosto úžasné, jak některé firmy (státem vlastněné) mají skoro neomezené možnosti, jak testovat nejrůznější kraviny..., které by soukromou firmu v krátkém čase zlikvidovaly...
M46i65r40o90s43l19a15v 46G86r56o81s22s29m71a57n79n
Máte k tomuto výroku nějaké podklady?
Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů
Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...
Na Majálesu zasahovali těžkooděnci. Lidé se bouřili kvůli nevracení záloh za kelímky
Sobotní studentský festival Majáles v pražských Letňanech probíhal zprvu hladce. Samotný závěr...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Řidič Porsche srazil ve Vysočanech ženu s kočárkem, ta utrpěla vážná zranění
V pražských Vysočanech sjel řidič automobilu ze silnice a srazil ženu s kočárkem. Podle mluvčího...
Hromadná nehoda u letiště zastavila Pražský okruh, jedno z aut skončilo na střeše
Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly v pondělí na 27. kilometru Pražského...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vlak bez strojvůdce ujel několik kilometrů, pak vykolejil. Řítil se stovkou
Na železniční trati mezi obcemi Čisovice a Měchenice v okrese Praha-západ vykolejil vlak. V...
Dejte Schranzovi 90 minut a běžte se radovat. Jsem vděčný, že jsem zpátky
Slávistický trenér Jindřich Trpišovský by měl Ivana Schranze nechávat na hřišti celých devadesát...
Slavia - Baník 5:0, exhibici řídili Chytil se Schranzem, hosté dohrávali v deseti
Slávističtí fotbalisté se na úvod nadstavbové části první ligy rivalovi ze Sparty důrazně...
Č. Budějovice - Bohemians 2:1, efektivní domácí nasměroval k výhře Trummer
Dvě střely na bránu, dva góly. Fotbalisté Českých Budějovic prokázali mimořádnou efektivitu a na...
Před rizikovým zápasem Slavia - Baník policie zadržela čtyři fanoušky
Pražští policisté před sobotním večerním zápasem první fotbalové ligy mezi Slavií a Baníkem Ostrava...
Krásný byt v Modřanech
Rorýsová, Praha 4 - Modřany
7 700 000 Kč